• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MISHUGERealitní kanceláře - zkusenosti, reference
    ::všechny zkusenosti a reference sem..::
    k ním přidejte odkaz na konkrétní RK nebo jméno realitního makléře..
    určitě nebude na škodu rozepsat,co konkretně vadilo bo naopak co konkrétně potěšilo



    aneb profiltrujem dobré RK a na ty špatné se vy----!!!


    *************POZOR***POZOR***POZOR******************
    Ti,co pracuji jako makléři-jen ti spolehlivý atd(bo mají profesi spojenou s prodejem nebo pronájmem nemovitostí, pozemku atd atd) a mohou a chtějí případným bytu chtivým zájemcům poradit bo nabídnout "ferslužbu;" nechť ať do záhlaví se napíšou..ve stylu..ID, co dělám, co mohu nabídnou,jak můžu poradit atd..
    nebylo by naškodu si trochu pomoc;)
    *************POZOR***POZOR***POZOR******************


    ID Konopaslik - realitní makléř, autor realitního blogu www.martinlipa.cz. Osobně působím v Praze a rozumném dojezdu (cca 60 km), lidi mám po celé republice. Pomohu prodat libovolný typ nemovitosti, pronájmy jen okrajově. Kupujícím zajistím nejvýhodnější hypotéku. Reference buď na nyxu, nebo na stránkách. Jsem ochoten poradit i online, ale nechci se účastnit veřejných nikamnevedoucích debat na téma RK ano či ne, nevtahujte mne do nich.

    Diskuze podobného tématu:
    Byty, bydlení - prodej, pronájem, inzeráty - (de)regulace - hypotéky - družstva ... vše o bydlení
    rozbalit záhlaví
    GREVE
    GREVE --- ---
    POHODAVOLE: Cože, jakej kšeft? Já chci prodat nemovitost, tak za to makléři zaplatím provizi. To je naprostý standard, Warbabyho prohlášení je nesmysl.
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    Nevim za co dostal WARBABY minus. Proc budu davat nekomu provizi za to ze mu dam kseft? Samo nevylucuju, ze to tak funguje vzdy, ale nema to dle me hlavu a patu..
    GREVE
    GREVE --- ---
    LEFTY: Zhruba od dvou do deseti procent.
    WARBABY8