• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MISHUGERealitní kanceláře - zkusenosti, reference
    ::všechny zkusenosti a reference sem..::
    k ním přidejte odkaz na konkrétní RK nebo jméno realitního makléře..
    určitě nebude na škodu rozepsat,co konkretně vadilo bo naopak co konkrétně potěšilo



    aneb profiltrujem dobré RK a na ty špatné se vy----!!!


    *************POZOR***POZOR***POZOR******************
    Ti,co pracuji jako makléři-jen ti spolehlivý atd(bo mají profesi spojenou s prodejem nebo pronájmem nemovitostí, pozemku atd atd) a mohou a chtějí případným bytu chtivým zájemcům poradit bo nabídnout "ferslužbu;" nechť ať do záhlaví se napíšou..ve stylu..ID, co dělám, co mohu nabídnou,jak můžu poradit atd..
    nebylo by naškodu si trochu pomoc;)
    *************POZOR***POZOR***POZOR******************


    ID Konopaslik - realitní makléř, autor realitního blogu www.martinlipa.cz. Osobně působím v Praze a rozumném dojezdu (cca 60 km), lidi mám po celé republice. Pomohu prodat libovolný typ nemovitosti, pronájmy jen okrajově. Kupujícím zajistím nejvýhodnější hypotéku. Reference buď na nyxu, nebo na stránkách. Jsem ochoten poradit i online, ale nechci se účastnit veřejných nikamnevedoucích debat na téma RK ano či ne, nevtahujte mne do nich.

    Diskuze podobného tématu:
    Byty, bydlení - prodej, pronájem, inzeráty - (de)regulace - hypotéky - družstva ... vše o bydlení
    rozbalit záhlaví
    SARAJ
    SARAJ --- ---
    GREVE: nene, Vltava reality.. jsou malinkaty a pan kovboj bude.
    GREVE
    GREVE --- ---
    SARAJ: A není to MM reality nebo podobná síť? Ti mají v popisu práce lidi nejdřív tlačit do exkluzivní smlouvy a teprve pak něco řešit. V tomhle smyslu je opravdu lepší nějaká menší realitka, jenže to zas na maloměstech bývají hrozní kovbojové. Nejlepší je nějaká střední cesta.
    SARAJ
    SARAJ --- ---