• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TSOHm!slivost v cz i jinde
    TSOH
    TSOH --- ---
    BUXIE: přečti si ten text jeste jednou... to slovickareni me tu uz moc neba...
    text >>>> TSOH:

udelej si test > ukaz nekomu znamemu fotku a zeptej se ho co si mysli ze je v te tasce ?
    KENJIRO
    KENJIRO --- ---
    Párkrát tu padla otázka "proč lidi loví, když nemusí". Narazil jsem na zajímavý článek, který srovnává chov a lov z ekonomického a ekologického hlediska.

http://sports.espn.go.com/outdoors/hunting/news/story?id=3714828
    GIO
    GIO --- ---
    PTACOPYSK: tim lepe. a ver mi, ze si tveho pristupu vazim.
    PTACOPYSK
    PTACOPYSK --- ---
    .... ani kocek.
    GIO
    GIO --- ---
    jinak ja si myslim, ze s myslivci budu v krizku vyhledove i vic, studuju , abych si mohla poridit zachrannou stanici pro divoce zijici zvirata, a to si asi budeme se zelenymi lezt do zeli.. takze se fakt tesim..:-/
    GIO
    GIO --- ---
    PTACOPYSK: jasny, to se shodnem.
    PTACOPYSK
    PTACOPYSK --- ---
    GIO: vzdyt ja nerikam ze mas mit psa na voditku, ja jen rikam, ze nemusi zrovna prohanet srnky, i kdyz jim nic neudelaji, coz snad neni problem, kdyz je mas poslusny. Proc strilet psa ti nevysvetlim, protoze ja nejsem pro strileni psu.
    GIO
    GIO --- ---
    pro me je kocka tak menecenna, ze jsem za kocoura od sousedu, vensickeho vorecha, loni vyplazla dvacet tisic za operace jen aby zil, a ted si predstavte, ze mi ho nejaky zeleny v lese zastreli nebo na nej postve psa protoze je skodna? chapete to? pro me je dulezity a cenny, a rozhodne ne penezi...
    GIO
    GIO --- ---
    pardon za preklepy, pisu zbytecne rychle
    GIO
    GIO --- ---