• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BECKOPracujete/podnikáte v cestovním ruchu? Výměna zkušeností, každodenní i nevšední situace s tímto byznysem spojené
    EUCHENIE
    EUCHENIE --- ---
    jop, asi pha, ze?;)
    MISHUGE
    MISHUGE --- ---
    EUCHENIE: {na mne?,}
    EUCHENIE
    EUCHENIE --- ---
    (..kde? :)
    MISHUGE
    MISHUGE --- ---
    shaním práci v cestovce..muze byt jako výpomoc na part time(a nebo dohodou).--asistentka a podobně.Studuji dálkově cest.ruch a kvuli zkouškám jsem přerušila praci v mediazastupitelství pro rozhlasové vysílání,kde jsem byla na HPP

    CV ráda pošlu.

    Praha
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    FARGO: uvidim co mi projde:-) každopádně mockrát díky
    FARGO
    FARGO --- ---
    UNCLE_JIMBO: ten Neuschwanstein neni az tak velka zajizdka, z Innsbrucku se to da napalit po dalnici primo na Salzburg - kolega rikal, ze je to peknej ulet ten zamek. Kazdop Chiemsee je fakt docela nuda, tam me napada opravdu jen ten Berchtesgaden (ackoliv to je bunkr a ne zamek, tak stoji za to)...vic asi neporadim :(
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    FARGO: no, nic bez zajíždky sem nenašel, jen nějakej ostrovní zámek na jezeře chiemsee, ale nevypadá moc zajímavě :-) díky!
    FARGO
    FARGO --- ---
    UNCLE_JIMBO: popr. jestli jsi nebyl v Berchtesgadenu, tak doporucuju "Orli hnizdo" (naky obecny info http://www.berchtesgaden.de ).
    FARGO
    FARGO --- ---
    UNCLE_JIMBO: s malou zajizdkou pres Innsbruck http://www.neuschwanstein.de/
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    můžete mi prosím poradit, potřeboval bych nějaký hrad/zámek, který by stál za prohlídku cestou z mnichova do salzburgu? :-)
    FARGO
    FARGO --- ---