• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BECKOPracujete/podnikáte v cestovním ruchu? Výměna zkušeností, každodenní i nevšední situace s tímto byznysem spojené
    Vítejte vy všichni, kteří pracujete v oboru cestovní ruch. Ať už v cestovních kancelářích, agenturách, na letištích, nebo jste delegáti, vlastníte hotel či kemp, autobusovou dopravu, nebo točíte turistům zmrzlinu.)

    Toto auditko je tu především pro Vás, mělo by sloužit k výměně zkušeností, názorů, zejména na různé destinace, hotely, firmy se kterými spolupracujete a doufám, že přibudou i nějaké konkrétní reference.

    Diskuze je otevřená opravdu každému tématu z tohoto oboru. Všichni víme, jak moc je obsáhlé, tudíž se nebojte jakékoliv otázky a zároveň Vás žádám, pokud jste odborníci, o každou rozumnou odpověď. Jednou se bude ptát někdo jiný, příště to můžete být vy.

    Na nástěnku budu postupně umisťovat všechny, kteří v tomto oboru podnikají. Prosím připojte k vašemu webu kouzelné slovíčko HOME .)
    Pokud podnikáte v oboru příbuzném, nebo pro cestovní ruch užitečném (tzn. autodoprava, webové stránky, poradenství...atd....), umístím Vás na nástěnku také. Na nástěnce se také pravděpodobně objeví Vaše reference ke konkrétním firmám.
    rozbalit záhlaví
    EPSONKA
    EPSONKA --- ---
    FARGO: děkuju moc!!nene, to mi zadala profesorka, taky to nějak nepobírám;)
    FARGO
    FARGO --- ---
    EPSONKA: tady mozna neco najdes http://www.dubaitourism.co.ae/About/default.asp?SubCatID=32 Jinak fakt docela specificky tema - sis zvolila sama :) ?
    EUCHENIE
    EUCHENIE --- ---
    cau, hledam werk s jazkurzama v zahranici, umim vsecko:) od benchmarkingu, ceniky ( ty nemam rada:), komunikace se zahr. partnery, s prodejci, update intranetu, internetu, html css, psani katalogu, priprava mkt materialu atp.
    pha
    premejslim studyline, sa se mi nechce, navic je to brno, dale channel crossing? esl maj plno, dale alpha, dalsi tipy uvitam.
    EPSONKA
    EPSONKA --- ---
    zdrawim, máme do školy udělat seminárku o vývoji cestovního ruchu v Dubaji, nemáte někdo nějaká podklady pls??Na netu toho moc neni. Díks moc;)
    EUCHENIE
    EUCHENIE --- ---
    tady sou naky rachoty..
    gastro teda spis
    http://www.euroagentur.cz/cz/kariera
    EUCHENIE
    EUCHENIE --- ---
    ze smlouvy nedavno kontrolovane pravnikem:

    CHLEBA_S_MASLEM
    CHLEBA_S_MASLEM --- ---
    FARGO:
    Díky, díky, díky moc :)
    FARGO
    FARGO --- ---
    CHLEBA_S_MASLEM: zkus to njít tady (já na to teď nemám moc času) - http://www.czso.cz/csu/redakce.nsf/i/cestovni_ruch , popřípadě tady tě taky možná navedou http://www.czechtourism.cz/
    CHLEBA_S_MASLEM
    CHLEBA_S_MASLEM --- ---
    ahoj, nemáte někdo analýzu příjezdu turistů do ČR podle druhu dopravy, prosím, prosím? Děkuju
    SALVAJA
    SALVAJA --- ---
    MISHUGE: v jedný hodně známý :)
    MISHUGE
    MISHUGE --- ---
    SALVAJA: a v jaký ck mas moznost pracovat?(a kde)..a co..ze bych to vzala;))
    SALVAJA
    SALVAJA --- ---
    STHENO: jojo, má právo na reklamaci a CK mu musí ze zákona alespoň 1x odpovědět. pak to klietn může dát k soudu. tak nevim, jestli do otoho jít.
    STHENO
    STHENO --- ---
    BECKO: na vsetko mas zakon.
    STHENO
    STHENO --- ---
    BECKO: tak to nase nemali.
    BECKO
    BECKO --- ---
    LOG_LADY: právě si nejsem jistá jestli si to může ck určit ve všeobecnejch podmínkách nebo jestli je to daný
    LOG_LADY
    LOG_LADY --- ---
    se da zajezd reklamovat
    BECKO
    BECKO --- ---
    STHENO: no podle toho co to bylo žejo.( ale jinak by měla mít delgátka tušim nějaký reklamační formuláře a sepsuje se to na místě? kdyžtak mě oprav
    LOG_LADY
    LOG_LADY --- ---
    BECKO: ja nekde slysela, ze do 3 tydnu po navratu..
    STHENO
    STHENO --- ---
    BECKO: ako kedy.raz takto nejaki klienti nieco reklamovali az po navrate a potom sa s nami sudili a sud vyhrali.
    BECKO
    BECKO --- ---
    STHENO: navíc klient by to měl reklamovat hlavně přímo na místě pokud se nepletu, když si pak přijde pobrečet do cestovky, tak už to je většinou prd platný
    STHENO
    STHENO --- ---
    SALVAJA: je to neprijemne a mnoho klientov to pomocou reklamacii len "skusa". Zalezi na cestovke, ake ma vztahy so svojimi delegatmi. ked som robila v CK, casto sa stavalo, ze prisla reklamacia, ja som ju poslala delegatke a ta mi na to hned odpovedala nieco v zmysle: " Aha, tuto si pamatam - tato pani bola celu dobu spokojna a ani raz pocas jej pobytu s nou nebol ziaden problem, nechapem, preco sa az teraz stazuje na ubytovanie a stravu" a podobne. Ale prepruzit sa to urcite da. Na tejto praci su aj neprijemnejsie veci.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam