ALMAD: asi jo hele... ale to je právě to, že já asi potřebuju nějaký ten fyzikální model, který ta matika popisuje, abych uznal, že je k něčemu potřeba :-)
jinými slovy asi neuznávám, že jde o to předvést někomu že umím spočítat nějaký příklad - ale spíš předvést, že něco v reálném světě se bude chovat podle toho, jak jsem spočítal. (např. nemám pocit, že by mi někdo někdy ukázal, že násobení matic je vlastně skládání momentů - prostě "matice jsou čísla napsaná na papíře nebo na tabuli, smiř se s tím, víc tě nemusí zajímat, abys prolezl zkoušku" - naproti skládání momentů se dá krásně vizualizovat např. v nějakém 3D softu, který by mohlo být zábavné si napsat a tak..)
hele, já neříkám, že to jak se chovám já je správně a ostatní se tak mají chovat taky: každopádně tenhle klub je určený pro hledání podobně "postižených" a pro komunikaci s nimi. nemusíš se tady účastnit s tím, že jsme s tímhle přístupem "špatní" a "nemocní" a že otrocké memorování a biflování je správné a společensky prospěšné. To víme i bez tebe...