• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XCHAOScollege drop-outs (+práce při studiu, samouci, kolikrát jste nedokončili vysokou? jaký je rekord ? jaký to mělo důvod?)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    lol, nevěřím, že patřím do horních 6% :-))
    Science Knowledge Quiz | Pew Research Center
    http://www.pewresearch.org/quiz/science-knowledge/
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Clive Sinclair - Wikipedia, the free encyclopedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Clive_Sinclair
    Sinclair did not want to go to university when he left school at the age of 18 and instead he sold miniature electronic kits by mail order to the hobby market
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    hmm, chodil jsem na VŠ v době, kdy nikoho moc nezajímalo, že umím programovat
    APIs, Not Apps: What the Future Will Be Like When Everyone Can Code - Slashdot
    http://developers.slashdot.org/.../apis-not-apps-what-the-future-will-be-like-when-everyone-can-code
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    ...dnes uspěšně bojuju proti matematice i bez použití konopí :-)
    Cannabis Smoking Makes Students Less Likely To Pass University Courses - Slashdot
    http://science.slashdot.org/...annabis-smoking-makes-students-less-likely-to-pass-university-courses
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    hmm, pravděpodobnosti dostudování VŠ by se mohl týkat tento problém: http://en.wikipedia.org/wiki/Monty_Hall_problem
    (viz též http://www.explainxkcd.com/wiki/index.php/1282:_Monty_Hall )
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DAVIDOWITCH: téhle chyby jsem si vědom. nicméně, já bral všechny možné pokusy k danému předmětu jako jediný izolovaný jev (z toho asi vznikla ta nedorozumění). druhé zapsání stejné předmětu se mi jako izolovaný jev jevilo málokdy (paradoxně, zapsání téhož předmětu na jiné škole se jako izolovaný jev už jevilo)
    DAVIDOWITCH
    DAVIDOWITCH --- ---
    XCHAOS: Neukazal.. nemas tam zahrnuty pokusy na opakovani, nepovinnost predmetu a tak...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    KEJML: no hele, několikrát jsem jí i o prolezl :-) problém jsou vždy nějaké další "izolované jevy" :) každopádně, lidi, který první rok z prvních dvaceti zkoušek daj 19, mají pocit, že vlastně ročník dodělali. ale ta pravděpodobnost prolezení zkoušky byla 95% a já jsem prostě jen ukázal, jak na tom s touhle pravděpodobností budou po 5. ročníku, to je celé.

    nevím, trik asi bude v tom, že někde během studia se některým studentům podaří posunout tu pravděpodobnost ke 100%. mě se to nepovedlo, no.
    KEJML
    KEJML --- ---
    XCHAOS: A výhodu debuguovacího printu, který ve výsledném kódu není, nějak nevidím.. To jsi z něj zjistil, že když vynásobíš dvě čísla menší, než jedna, tak dostaneš číslo ještě menší? To je ta pointa? Bez urážky, ale začínám tušít proč jsi z té matiky letěl :)
    KEJML
    KEJML --- ---
    XCHAOS: Stavět model na pozorování jediného subjektu... velice exaktní ;)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    KEJML: mno, já si do té smyčky dal debugovací print, takže bez něj to tu pointu úplně nemělo.

    byl to hrubý odhad. zkoušek,ze kterých jsem já sám finálně propadl, bylo určitě míň, než 1 z 20ti. každopádně jsem teoretickou možnost dostudování vysoké chtěl podrobit exaktní analýze :-)
    KEJML
    KEJML --- ---
    XCHAOS: A teda pointu ten původní příspěvek má? Nebi jsi nám fakt jen chtěl ukázat, že ptyhon umí cykly? :) Já ti jen můžu říct, i s jedním drop-outem a jedním návratem (zatím trvajícím), že 0.95 je nesmysl (pokud je vůbec model použitelný i s jinou hodnotou parametru), nejen dle sebe, ale i dle mého okolí. Na čem jsi to číslo vůbec založil?
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    KEJML: no jo, když máš funkci x^y, tak to pak jo.. :-)
    KEJML
    KEJML --- ---
    XCHAOS: 0.95^100 je jo 8 stisknutí tlačítek i s rovnítkem, zvládá to jak kalkulačka ve windows, tak ta v mém mobilu (o té co mám v šuplíku ani nemluvě...)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    KEJML: mno, je to model, který funguje při pravděpodobnosti prolezení zkoušky 95%. pravděpodobnost prolezení je zřejmě vyšší, když školu dokončuje více jak 5 promile studentů :-)

    zadat 0.95^100 do kalkulačky, to by ses umačkal k smrti... teda leda by to byla vědecká kalkulačka, to jsem skoro už zapomněl, že takovou mám :-) posun od kalkulačky k iterativním výpočtům je zásadní :-))
    KEJML
    KEJML --- ---
    XCHAOS: Hele a co nám tímhle tedy chceš říct? :) Vymyslel jsi model, který zjevně na reálných datech nefunguje, přesto si ho tvrdě hájíš
    Chlubíš se nám tedy tím, že ses naučil pyton? Nebo tím, žes pochopil cykly? :) Jako na to, abych zadal 0,95^100 do kalkulačky nemusím bejt programátor ;)
    BLAMI
    BLAMI --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam