XCHAOS: jako jo, dobíjet tam kde auta přirozeně stojí dlouho je rozumný, dají se vymyslet i jiný věci (např v průsmyku nebo všude na dálnici holt bude každých 100m zásuvka s 100m prodlužovacím kabelem na bubnu. :)
akorát tenhle přechod je drahej, jak lokálně tak na elektrickou soustavu, a dokud se nějak nestane, bude užitná hodnota elektromobilu pořád nižší..
příklad, většina lidí v Praze stojí s autem před barákem, ale pokaždý na trochu jiným místě.. jak můžou teda doma dobíjet? uděláš v každým bloku pro každej elektromobil vyhrazený parkoviště? nebo nějak sdílený? a co v tom případě když bude plný?
nebo změnis nějak systém parkování, např. že auto ti přiveze nějaký lokaj nebo autopilot na zavolání? a jak rychle, ve srovnání s normálním autem který můžeš zaparkovat v dosahu pěší chůze kdekoliv a máš ho kdykoliv v okamžitý pohotovosti? nabíjet jen v práci? jezdit jednou za čas do nabíječky, tam půl hodiny čekat než se nabije? garáž pro každý elektromobil?