Další negativní zkušenost s obchodem Vinotéka Dios
30. června jsem objednal láhev whisky s osobním vyzvednutím na pobočce v Brně. Přišel mi potvrzovací email s následujícím textem na jeho konci:
Vaší objednávce se od přijetí věnují naši odborníci. Při zpracování objednávky klademe důraz na perfektní a co nejrychlejší přípravu zboží k expedici,případně řešíme Vaši informovanost o dostupnosti zboží, které není momentálně skladem. Vzhledem k obrovskému množství Vašich objednávek, které s láskou hýčkáme, se může stát, že Vás neinformujeme obratem o stavu Vaší objednávky. Ale o to více se věnujeme přípravám k její expedici . Budeme opravdu rádi , když si v co možná nejkratším čase v klidu domova námi nabízené produkty plně vychutnáte .
Odborníci, blabla, perfektní a nejrychlejší, blabla, neinformujeme, blabla. Neuvěřitelná snůška alibistických sraček. A výsledek na sebe nenechal dlouho čekat.
Od té doby se nedělo nic - žádný další email, žádný telefonát. Jen podotýkám, že tentokrát nebylo u láhve ani uvedeno, že se jedná o poslední kusy, ani že by ji neměli na skladě.
Dnes jsem se tam po 14 dnech rozhodl zavolat. Na kontaktním tel. čísle pro brněnskou pobočku mne paní hned zastavila a řekla mi, že pro webový obchod mi dá kontakt na jinou paní.
Nechápu, proč tento kontakt není uvedený na webu! Tak jsem opět zavolal a tentokrát jsem se dozvěděl, že je moje láhev v Praze. Když jsem uvedl, že jsem zadával osobní odběr v Brně, tak mi paní řekla, že mají tuhle whisky objednanou, a že ji tedy podle všeho fyzicky vůbec nemají.
A opět jsem obdržel oblíbenou dávku výmluv a omluv, která je pro tento obchod naprosto typická. Paní prý jen zaskakuje za jinou, která je aktuálně na dovolené. Řekl jsem, že to mě jako zákazníka vůbec nemusí zajímat. A pak už jsem se neudržel a poněkud rázně jí vypověděl všechno, co jsem měl na srdci: ze čtyř objednávek u nich jen jedna koupená láhev, nulová (nebo pomalá) komunikace, neaktualizované stránky, výmluvy, výmluvy, výmluvy.
Chvíli na to mi překvapivě rychle dorazil email, ze kterého jsem se dozvěděl, že dotyčná konečně "zvedla" prdel a něco zjistila. Mimochodem, tento "skvost" opět stojí za přečtení:
Dobrý den, na základě našeho rozhovoru jsem šla Vaši objednávku pozjišťovat a bohužel tohle zboží je na kolkování, kde je doba dodání až měsíc a půl. Samozdřejmě mi bylo sděleno, že se můžete zastavit a naši odborníci s Vámi můžou vybrat mnohem lepší alternativu.. Omlouvám se Vám za vzniklé nepříjemnosti
s pozdravem pěkného dne,
Zhejbalová Denisa
Suma sumárum,
neuvěřitelný šlendrián a humpoláctví. Tenhle obchod vám s definitivní platností vřele nedoporučuju, nemáte-li nervy ze železa a všechno obdobně na háku jako oni...