Já už se z té úrovně českých e-shopů s chlastem asi vážně poseru!
Tentokrát pro změnu poprvé
Kratochvílovci. Ve středu 16. srpna jsem v jejich obchodě objevil whisky, u které jsem si raději ještě telefonicky ověřil, že je dostupná. Slečna mi slíbila, že to zjistí, a že mi zavolá. Zavolala a sdělila počet dostupných lahví. Následně jsem tedy ihned objednal 2 láhve. Do poznámky připsal, ať uvedou mé tel. číslo na balík. Přišlo mi emailem potvrzení přijetí objednávky a... dál už nic.
Více než 24 hodin poté jsem se opět dovolal té samé slečně. Ptal jsem se, zda je to běžné, že v podstatě nemám kam zaplatit, protože neznám číslo účtu. Řekla mi, že zjistí co a jak a že mi zavolá nazpět. Sice nezavolala, ale pár hodin nato přišel email s předmětem "Vaše objednávka byla změněna na Čekání na platbu". Okamžitě jsem tedy zaplatil, v pátek ráno mi peníze odešly z účtu a... zase nic.
Vydržel jsem čekat týden. Díky bohu jsem se dnes, 25. srpna, alespoň opět dovolal, opět slečně Davidové. Vyjádřil jsem jisté znepokojení nad tím, že sice oni mají už minimálně několik dnů mé peníze, ovšem já nemám více jak týden od objednání ani peníze, ani objednané láhve. Tentokrát už po mně ani nechtěla číslo objednávky. Jen zopakovala, že zjistí co a jak a že mi zavolá. A pro změnu opravdu zavolala - s tím, že se mi musí omluvit, a že dnes balík odešlou a zítra mi prý bude doručen. Když jsem se ptal, kde že byl jako problém, dozvěděl jsem se, že to byla administrativní chyba. A když jsem se ptal na větší podrobnosti, protože mi administrativní chyba nic neříká, tak ještě cosi o změně systému a kdesi cosi. Jinými slovy, opět jen samé nicneříkající a nekonkrétní výmluvy, jak už jsem ostatně u českých obchodů tak nějak zvyklý.
Takže závěrem opět jen zopakuji to, co už jsem tu několikrát zmiňoval. Jediným opravdu spolehlivým českým e-shopem pro mne i nadále zůstává
Skotská whisky. Ostatní stojí více či méně za starou bačkoru...