• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DARJEELMakrobiotika a výživa podle pěti elementů

Tenhle klub není pro ortodoxní a zapálený makrobiotiky, kteří by tu chtěli dělat celosvětovou osvětu, ale pro lidi, kteří si položili otázku:
    "Co ještě pro sebe můžu udělat, abych se cítil dobře?"
    Je prostě pro všechny, kteří chápou, že zdravé a kvalitní jídlo je základ, ale nešílí z toho :)

makrobiotická zkušenost- kerrayuv čtivý report
    rozbalit záhlaví
    SVA
    SVA --- ---
    BOSSORKA: tak to jo, ja bydlím na vaclavkách, jestli si na kolejich, tak mužem udělat zítra společný oběd:)
    BOSSORKA
    BOSSORKA --- ---
    SVA: v olomouci studuju, toz ta ja se nekdy stavim :)
    Imho me to bavi, ale s dvema plotynkama na koleji moc carovat neumim :D (ale aspon neco zvladnu to jo :)
    BOSSORKA
    BOSSORKA --- ---
    PASH: aha to sem nevěděla... no každopádně nezředěné je to mnamka :)
    PASH
    PASH --- ---
    BOSSORKA: no amasake se i pije, takze je pak potreba ho necim zredit... (?)
    SVA
    SVA --- ---
    BOSSORKA: jestli si s olomika, tak mužes příjt někdy na oběd:)
    jinač člověk se učí celý život, důležitý aby tě to bavilo
    BOSSORKA
    BOSSORKA --- ---
    SVA: Tyjo to vypadá náramně! :) (Halt každej není takovej jak já, že se učí vařit už dva roky... jj musím tomu dát čas :D )
    BOSSORKA
    BOSSORKA --- ---
    PASH: amasake s vodou? co? proč? ... já sem chutnala zatím poprvý a naposled u darjeela a bylo to vynikající... mnami mnami... vůbec je škoda to do něčeho dávat... jen tak po lžičkách... ale u nás v olomouci sem ho zatím nesehanla :D (stejně by mi dlouho nevydrželo :D )
    SVA
    SVA --- ---
    špíz:seitan, tofu, cuketa, cibule obaleno v biohráškové mouce
    kaše:pohankova a zelené fazole mungo
    zelenina:mrkev, brokolice, růžička na páře
    sojova zalivka
    SVA
    SVA --- ---
    SVA
    SVA --- ---