• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TSOHpermakulturni zahrady, zemědělství a tak... aneb upadající kult Přemka Podlahy
    CYBERBARA
    CYBERBARA --- ---
    hele a co ačokča... máte s ní zkušenosti? a opět - kde sháníte semínka???
    Průběžně děkuji za všechny odkazy, zkoumám, zpisuju, pilně studuju :)
    KAREN
    KAREN --- ---
    CYBERBARA: od lidi z nyxu nebo treba z

    Staré odrůdy - Gengel o.p.s.
    http://gengel.cz/

    CYBERBARA: vypiplas, pokud to neni nejaka ta f1... google napovi;)
    OGMIOS
    OGMIOS --- ---
    ZRNKO: a ty igelitky tam strihas jako hnojivo?
    CYBERBARA
    CYBERBARA --- ---
    a ještě všeobcný dotaz: proč musím rajčata přepíchávat? Mě by se líbila představa, že dám po jednom semínku do 0,5l kelímku od jogurtu, pěkně to zalívám, vykládám pohádky na dobrý růst a starám se, mno a až už je to velké silné, tak to přesadím na finální místo, u mě tedy na terasu do kýblů/květináčů... proč 3x přepíchávat???
    CYBERBARA
    CYBERBARA --- ---
    ZRNKO: dík za detailní popis terasového záhonu :) budu to stejně muset udělat z něčeho plastového, páč čím méně zatížím terasu, tím lépe... ony ji totiž podepírají vodorovné trámy, které vybíhají zpod baráku a nemají zatím žádnou výztuhu kolmo od země...
    A s těma hodně penězma za sazenice rajčat: já bych to tak rozhodně nepřepočítávala, nevím jak dendrobata, ale já jako začátečník jsem nadšenec, tudíž jakmile to roste, tak ať to stojí co to stojí :)))
    CYBERBARA
    CYBERBARA --- ---