• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ASHRAKЧешско-русское и русско-чешское лингвистическое сопоставление. Česko-ruská a rusko-česká lingvistická konfrontace
    LONESTAR
    LONESTAR --- ---
    KINGFISHER: Password for all / Пароль ко всем архивам: aristaf
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    plz, potřebuju help.. tady: http://cache.phazemp3.com/c1/198944/ jsou alba a k otevření těch souborů je potřeba heslo.. a to já nevim.. celý je to rusky, a to já neumim.. neni třeba něco dole v komentářích? díky..
    JORERU
    JORERU --- ---
    ASHRAK: já vím ;o) ale ruštinu mám rád a i když jsem laik, tak stejně bych byl rád, kdybych tuto sbírku mohl vydat i v ruské verzi. na druhou stranu, jsem dost trpělivý a hodně vytrvalý člověk.
    ASHRAK
    ASHRAK --- ---
    JORERU: ojojoj... překlad je jedna věc, ale umělecký překlad je věc druhá...
    JORERU
    JORERU --- ---
    Zvládnul by mi někdo přeložit na úrovni 17 haiku z češtiny do ruštiny (i s notací 17 slabik v duchu mého pojetí, tj. v, s, vz a pod. nevnímám jako slabiku)?

    Dám příklad:

    do chladné cely
    dopadly bílé květy
    nespoutaný vítr


    nebo

    vytrvalý déšť
    oprostil moji duši
    od zbytečnosti


    či

    na závěr knihy
    o životě a smrti
    jen obsah zbývá


    Jedná se ucelenou sbírku s několika kontextovými rovinami. Za opravdu kvalitní překlad rád zaplatím.
    ASHRAK
    ASHRAK --- ---
    REEFER: :)

    díkes ;)
    REEFER
    REEFER --- ---
    tak ja myslim ze klub "ucime se rusky" snad nema s rustinou / prekladanim nic spolecnyho, ne? no nic, preju hodne stesti!
    ASHRAK
    ASHRAK --- ---
    a co se týče překládání, tak doufám, že mi klapne překládání pro gordic.cz...
    ASHRAK
    ASHRAK --- ---
    ASHRAK: * si řekl
    ASHRAK
    ASHRAK --- ---