• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GIOZOO & VET PORADNA - stůňou vaši mazlíčci? Přijďte se poradit...
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    Moje zkušenosti jsou teda spíš takové, že když už pes vezme čáru, nemá smysl na něj řvát cokoliv, a spíš je to kontraproduktivní, protože neposlechne a zapamatuje si, že tenkrát neposlechl a on svět nespadl. Mně se osvědčilo mít oči na stopkách a předvídat situace, kde by tu čáru mohl chtít vzít, zareagovat PŘEDEM, dokud je ještě na příjmu a nějak ho namotivovat (pamlsky, hračky), připnout na vodítko a pustit zase až v bezpečném prostoru. A přivolávat zásadně tehdy, když je aspoň jakás takás šance, že vnímá. Jinak je lepší si pro něj radši dojít a beze slova odlovit.
    KATCHIB
    KATCHIB --- ---
    GRACIIJKA: Já bych to viděla na začátek puberty. Na pejsky sice nejsem odborník, ale podle toho, co nám říkali na cvičáku, je to v tomhle věku tak nějak normální. Náš pes je sice starší, ale dělá podobné věci, protože je útulkový a původně žil se starší paní, takže se učí hrát až teď (v nějakých cca. 4 letech). Ideálním řešením je dlouhý vodítko. Já mám 15m a je to perfektní záležitost. Pes má volnost a při tom ho mám pořád pod kontrolou. Jinak dle informací na cvičáku, pokud pes vezme čáru, nemá se přivolávat "ke mně" (nebo "k noze"), ale má se na něj řvát "sedni" nebo "lehni". Tak by se měl alespoň zastavit...
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    GRACIIJKA: Hárat už může, ale to bys asi poznala, minimálně by měla výtok (i když může být poprvé slabý). Spíš se přiláním k té pubertě.
    GRACIIJKA
    GRACIIJKA --- ---
    Ahoj potřebuju radu. Není to žádná nemoc či zdravotní problém, ale určitě mi tu zkušenější poradí.