DAVIDOWITCH: hmm, asi jo. já už delší čas žádnou grafiku nedělal, protože jsem se zaměřil na Linux a webové aplikace. je pravda, že kdysi dávno jsem samozřejmě hry pro PC vyvíjet chtěl.
spíš je to asi myšlené tak, že pokud se stejně ukazuje, že třeba rozsáhlou databázi 3D objektu je zřejmě stejně výhodnější mít v databázi než v nějaké nativní datové struktuře, a vykreslit je jí stejně lepší přes akcelerované OpenGL než nějaký framebuffer obsluhovaný v assembleru... tak co z těch optimalizací vlastně pak ještě zbývá? divíš se, že někdo radši programuje FPGA pole aby mu interpretovalo Brainfuck? :-)
KEYMASTER: to je zajímavý... i když začnu tvrdit přesně něco opačnýho, než třeba před 3-5 lety, tak se mnou stejně všichni začnou hádat :-) jste ve svých názorech hrozně nekonzistentní, řekl bych: hádám se tu 5 let s lidmi, kteří tvrdí, že mikrooptimalizace jsou při dnešním výkonu PC buď zbytečné, nebo dokonce s nepředvídatelnými důsledky a kontraproduktivní.. a teď tohle.
PIGSTER: tak já 10 let programoval spíš servery a routery... jinak taky jsem svého času spolupracoval s bastlíři, kteří programovali v C pro Atmel jednočipy, apod.
mě to vysvětlovat nemusíš.... vždyť já jsem klub o C založil :-)