• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO

    Pastujte a linkujte vsechny pekny fotky a videa, cim min blbejch kecu, tim lip.

    rozbalit záhlaví
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    CEPAL: viper acr, kterej deklasuje na okruhu uplne cokoliv produkcniho, treba i desektrat drazsi super/hypersporty neni sportovni auto?
    ty ses chytrej skoro jako hezkej koukam

    93k liber je prave velice podobna cena jakou ma viper acr-$120 000
    navic oproti seriovemu viperu tahle placka neni seriovka.. a az tahle slupka zajede alespon na jednom okruhu cas rychlejsi nez treba porsche 918, resp. kterykoliv SPORTOVNI auto, tak teprv mektej... jenomze te asi odkazu treba na ultimu gtr, nebo radical, kterej si s tim vytre pri cene 3mio taky zadek


    mustang bylo krasny auto, ze i aston ho mel potrebu kopirovat, nehlede na to, ze ac to byly tezke prerostle kravy, ktere mely problem na okruhu hlavne s brzdami, uz tenkrat s kamarama na okruzich patrily mezi vozy, kterych bylo potreba se kvuli monstroznimu vykonu bat

    1968 Penske Camaro Race Car
    http://www.youtube.com/watch?v=ZhcOw-650i4&t=14

    charger a challenger prave neni jina klasa, resp. je-podradna, na okruzich vzdy byla pod mustangem i kamarem.. a je tomu tak dodnes

    mustangy a camara driv stejne jako dnes vyhravaly na okruzich kdeco... challenger se zmohl tusim na nejvetsi uspech na 4ty misto v transam v sedumdesatym

    CEPAL: co tenhle fastback, ten by taky nemel sanci?
    CEPAL
    CEPAL --- ---
    CEPAL: Jo to auto vude za £93.000. Tonje o dost min nez ten ladenej Viper, prestoze Vipery mam rad, tak Viper neni sportovni auto se svou vahou sto tun. Tohle je sportovni auto!
    CEPAL
    CEPAL --- ---
    STEHLA: Jo tak s preferenci original muscle cars ze sedmdesatek oproti ten dnesnim pokusum o vytriskani nejakych $$$ z legendy, s tim bych souhlasil. Mustang proslavila jedna hloupa filmova honicka, jinak to bylo tak strasny auto, ze by po nem nimdo ani nestekl. Charger a Challenger, to uz je trochu jina klasa. A libi se mi, jak to ve Vanishing Point teh Challenger R/T nanda Jaguaru F-type :-), to je docela vtipny...

    A at jen nekecam, neco z nedelniho Goodwood Breakfast Clubu (ted bylo tema 'open top').. nova Britska znacka, muzete ji videt podrobne brzy na Clarsksonovu DriveTribe, vazi to 580 kilo a ma to 320koni (2L turbo Ford motor):



    DOT
    DOT --- ---
    DRAGON: je sorry ja to smazal. rekl sem si ze na to dneska nemam cas
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DOT: ja uz se k tomu vyjadrovat nehodlam, svuj nazor sem myslim sdelil dostatecne (odsuzovat nekoho za to v cem jezdi / jak foti on / co se mu libi za filmy / atd je nonsense).
    STEHLA
    STEHLA --- ---
    HERR FLICK - a kde je Viper dnes? nikde... a bav se o sériovým autě. Ale kašlete na moji nevhodně formulovanou poznámku o Amerikách (prostě jsem měl raději ty starý než současný). Tímto se tedy omlouvám za rejpanec znalcům. V této společnosti jsem prostý FlyBoy Eda s autem s píčou.. věnujme se už dál jen pěkným fotkám, nebo mě ještě někdo vybanuje.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    WACLOSH: you wish, ty toyboyi :)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    BOBASH: proste kecy, kterejma ses snazil dokazat, ze nevi o cem mluvi, ok, chapu. mne se to nelibi, sorry.
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    STEHLA: lol, co treba tohle rovinkovy auto?

    seriovej viper acr si namaze s jakymkoliv street legal pagani chleba
    i kdyz stoji dvacetkrat min

    podle me je umeni postavit za malo penez dobry auto... postavit za 70 mega rychly auto umi kazdej kokot.. obvzlast kdyz si ani nevyvine vlastni motor

    v umeni postavit na okruhu nejrychlejsi seriovy auta jsou uz par let amici svetova spicka, at uz se jedna o korvety, kamara, mustangy nebo vipera, tak v dane cenove budes horko tezko hledat konkurenci, ktera umi jezdit prave v zatackach tak zasrane rychle

    jsou jen tri auta, ktera se v podobny cenovy acrku blizej a to sice 911 gt3 rs, porsche naklepavajici amg gt-r (o merglu podobny rencky a pasaty ridici lamy jako ty taky rikaj, ze neumi udelat sportovni auto) a nissan gt-r
    spis ale s nim maj problem i o rad drazsi hypersporty

    viper acr drzel mezi produkcnima autama snad nejvic tratovejch rekordu

    http://fastestlaps.com/tracks/willow-springs
    http://fastestlaps.com/tracks/laguna-seca-post-1988
    http://fastestlaps.com/tracks/virginia-international-raceway-grand-east-course-post-01-2014
    https://youtu.be/0k4tMoP9zu8?t=107
    STEHLA
    STEHLA --- ---
    ok, nebudu komentovat a budu se už pouze kochat.. Nicméně na tom, že ameriky jsou auta na rovinky nic měnit nehodlám a pro mě je dokonalost Pagani.
    SUBTITLES017
    SUBTITLES017 --- ---
    BOBASH:

    CUSTOM1:

    DRAGON:

    nechcete jit s tema kecama zase zpatky sem?
    [ Fotky aut: vlastní, služební - V čem si NYXáci vozí p*del ]

    tam se muzete dohadovat a psat komenty, na ktery nikdo neni zvedavy, jako diví.. ;) rad se sem chodim kochat, ne cist srajdy

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DRAGON: Já ho v první řadě kritizoval za to, že mele kraviny o věcech kterým nerozumí. Že si koupil Renault už je jen třešnička na dortu - výjimkou by bylo, jak už jsem říkal, kdyby na ten Renault dostal OPRAVDU VELKOU slevu. Jinak nemám problém s tím, že někdo jezdí v MPV nebo v levným autě, ale vědomě dát peníze za Renault je poměrně jasná známka toho, že prostě neví :)
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    DRAGON: analni zonda
    MONOTYPEK
    MONOTYPEK --- ---
    MONOTYPEK
    MONOTYPEK --- ---
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    klíč k PAGANI HUAYRA BC, boží :)

    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    DRAGON: Já vím, jak jsi to myslel. Jen mi přišlo vhodnější reagovat na to, co jsi napsal ty, než na to, co napsal STEHLA... :)
    Ale shodneme se a to je hlavní.
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    CUSTOM1: hele, to ze sis neprecet muj post, mne asi uplne nezajima. Ja sem zminoval to, kdyz nekdo kritizuje nekoho podle toho, cim jezdi on. Jinak s tvym nazorem nejsem nijak ve pri a souhlasim (ohledne Chall Vs Hell)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam