CEPAL: viper acr, kterej deklasuje na okruhu uplne cokoliv produkcniho, treba i desektrat drazsi super/hypersporty neni sportovni auto?
ty ses chytrej skoro jako hezkej koukam
93k liber je prave velice podobna cena jakou ma viper acr-$120 000
navic oproti seriovemu viperu tahle placka neni seriovka.. a az tahle slupka zajede alespon na jednom okruhu cas rychlejsi nez treba porsche 918, resp. kterykoliv SPORTOVNI auto, tak teprv mektej... jenomze te asi odkazu treba na ultimu gtr, nebo radical, kterej si s tim vytre pri cene 3mio taky zadek
mustang bylo krasny auto, ze i aston ho mel potrebu kopirovat, nehlede na to, ze ac to byly tezke prerostle kravy, ktere mely problem na okruhu hlavne s brzdami, uz tenkrat s kamarama na okruzich patrily mezi vozy, kterych bylo potreba se kvuli monstroznimu vykonu bat
1968 Penske Camaro Race Car
http://www.youtube.com/watch?v=ZhcOw-650i4&t=14
charger a challenger prave neni jina klasa, resp. je-podradna, na okruzich vzdy byla pod mustangem i kamarem.. a je tomu tak dodnes
mustangy a camara driv stejne jako dnes vyhravaly na okruzich kdeco... challenger se zmohl tusim na nejvetsi uspech na 4ty misto v transam v sedumdesatym
CEPAL: co tenhle fastback, ten by taky nemel sanci?