SPM: plus taky většina lidí mění kola v servisu, což znamená, že jsou dost utažené šrouby - já je třeba prostě nepovolím, ani kdybych po tom skákala nahoru dolů (a navíc tada, na jednom autě mám homologaci na provoz bez rezervy, jenže ta výplň neopravitelně zničí pneumatiku, takže nechat se odtáhnout do nejbližšího pneuservisu vyjde výrazně levněji než pak měnit pneumatiky na celé nápravě).
s nemožností vyměnit žárovku taky souhlasím, navíc ne na všech autech ti stačí nářadí (minimálně jedno auto v rodině vyžaduje výměnu žárovky na rampě, kde je to triviální, kdežto zezhora se tam prakticky nedá dostat - moje auto pro změnu má žárovky dostupné pouze z podběhu kola, ale abych se tam dostala, tak musím vytočit kola na maximální raid, což zamkne volant v poloze, kde to "urve" na sílu jen manžel, já to prostě nedám - a on pro změnu zase tu žárovku nevymění, protože do té díry v podběhu nedostane ruku).
A k čemu vozím v autě pojistky, tak to nemám tušení, protože při složitosti elektroniky v autě nemám šanci poznat, co se posralo.