• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    FELCARKILLER
    FELCARKILLER --- ---
    KRUPAN: dobrej Jaromir :D

    nebylo to tam nejaky zasyfleny, ze by nebyly videt poradne cary na zemi? .)
    JOPS
    JOPS --- ---
    PISTA1: lepsi bliknout, nez nekdy nebliknout
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    FORTRESS:
    ADMIX: jasný, taky to občas udělám, když je volno a když je v tom připojováku nějakej jantar jedoucí 40, ale ne kolmo do levýho, když se tam řítí auto a ne v rychlosti 40km v hodině. on to přímo z tý nájezdový zatáčky vzal do levýho aby se tam zdržel asi dvě vteřiny a pak to hekticky strhl do pravýho. viz. nákres :D


    ADMIX
    ADMIX --- ---
    KRUPAN: Kdyz je za mnou volno, tak proc ne, v pripojovacim stejne vetsinou jedu min 70-80 uz :D
    MELOP
    MELOP --- ---
    HANZO: Tramvaj tam má koleje, které nikam jinam nevedou (pokud někdo přehlídne jedoucí tramvaj, tak je to doslova na zlatého Darwina, že) -> blikat by tam podle této logiky taky tedy nemusela...

    Zpátky k věci:
    Problém na Karláku vidím v něčem ještě trochu jiném - prakticky na každém sloupu je tam nějaká kamera, takže proč nemít v případě ne tak docela nezaviněného maléru polehčující okolnost?

    Moje zásada je, že když odbočuju -a je jedno, jestli je to přikázaný směr nebo ne- o víc jak 75° (cca. - samozřejmě, záleží i na rozhledových podmínkách, ale zhruba do 60° +/- je většinou vidět bez nutnosti si vykroutit krk), tak radši blikám. Toť vše.
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    KRUPAN: Občas to taky dělám když se předemnou připojuje někdo pomalej/kamion.
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    PHAILO: jako jo, ale až takhle jsem to viděl poprvy. a to mu to ještě došlo a hned zpět do pravého takovým manévrem, že sem měl obavy, že to prekuli na bok :))
    SITH
    SITH --- ---
    KRUPAN: au. Tak to muselo byt neprijemne. Já viděl tady o kousek dál (https://mapy.cz/zakladni?x=14.0554402&y=50.2331925&z=17&source=coor&id=14.1207681%2C50.2130458) ženskou co přijela na obchvat ze slaného co auto směřuje směr Louny, ale ona se asi spletla a nenapadlo ji nic jinyho, než to auto s babičkou a děckem otočil o 180´a vzít to přes plnou čáru směr Praha
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    KRUPAN: To je naprosto normální, potkávám několikrát do měsíce na různých místech.
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    SITH: 50.2130458N, 14.1207681E
    SPM
    SPM --- ---
    KRUPAN: To je taky k vidění dost často. Možná ne přímo kolmo, ale typicky ještě na začátku, kde je plná čára a rovnou levej. Nejvíc k vidění je to u řidičů TDI, kteří mají pocit, že ta jejich naftová formule je rychlejší než světlo :-)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    blikanie v hentakom druhu krizovatky je jak acylpyrin, nepomoze, neublizi, takze blikat. robim to automaticky... nemam problem s tym potiahnut packu.
    SITH
    SITH --- ---
    KRUPAN: kde na té D7 přesně?
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    HANZO: nemenis směr o 90 stupňů?? :)

    btw dneska sranda na D7 ke konci u slanyho, přijíždí člověk na dálnici nájezdem, ale nejede v tom prirazovacim pruhu chvíli jako normálně, ale rovnou (téměř kolmo na dálnici) do levyho!!! nějaká nová moda? :)
    SPM
    SPM --- ---
    MVEK: To jsem překvapivě ještě neviděl, ale nepřekvapilo by mě to :-) Stává se akorát to, že to tam takhle vyblokuje kamion, protože se na ten ostrůvek prostě nevejde a nemá moc na výběr... Ono jinak tady je to taky o držku, pač tu nastává ještě jedna věc, která přímo s tímhle nesouhlasí - zleva ty dva pruhy nepokračujou oba rovně, ale jeden odbočuje na ten nájezd na jižní spojku. Takže teoreticky zleva se dává přednost jenom jednomu pruhu. Nicméně zase existuje hromada lidí, kteří zjistí, že jsou v tom pravém pruhu, těsně před, takže to tam typicky za provozu narvou do těch aut v levém, cpou se tam natěsno a podobně. Už jsem takhle taky málem přišel o čumák, protože jsem tam odbočoval, stál na hranici toho pruhu, kterému dávám přednost a pitomec, co to tam z toho pravého v poslední chvíli střelí, mi ten předek auta málem vzal. Tahle křižovatka: https://www.google.cz/...4!1s0x470b93ba3f6d0583:0xc1a06ffc0e66cc29!8m2!3d50.048346!4d14.481099?hl=cs
    HANZO
    HANZO --- ---
    MELOP: tramvaj bliká, protože jede přes cestu autům. Na Karláku jedeš po silnici, která záhyba doprava. Neměnis směr, jedeš prostě po silnici. Nemáš jinou možnost.
    MVEK
    MVEK --- ---
    SPM: A jsou tam tací, co by najeli za sebou a zablokovali ty dva pruhy zleva?
    PEKK
    PEKK --- ---
    A aktuální tema...BLIKAT BLIKAT.
    PEKK
    PEKK --- ---
    Jen poznámka k 130 vs 170. Tady mi to příjde 1:1. Jeden jede moc rychle a druhej ho v tý rychlosti omezí, pohoda. Problém nastane pro třetí nevinnou stranu, když klucí šikovní ten brzdící manévr nezvládnou.

    Řešení je jednoduchý, pomalej zrychlí na 140 a rychlej zpomalí na 150, usměv a jedu dál...
    SPM
    SPM --- ---
    Jinak teda víc než blikání mi začíná vadit sjezd v Praze z jižní spojky na spořilově směr Vršovice. Tam snad musí být nějaká patogenní zóna, protože takový množství kreténů co se tam vyskytuje už doopravdy nelze jinak vysvětlit. V podstatě kdykoliv tam přijedu a mám tu smůlu, že tam nejsem jedinej, tak nastane nějaký problém.

    Při tom je to relativně jednoduché. Je to odbočování doleva přes 4 proudou silnici (2+2 pruhy) oddělenou betonovým ostrůvkem (dál jsou pak v tom ostrůvku tramvajové koleje, ale to je celkem irelevantní). Takže správný postup je, že počkám, až ty auta přede mnou to křižovatkou projedou a dojedu na hranici křižovatky (obvykle tu zas tak moc aut nestojí). Dám přednost tomu jednomu směru a najedu na ten ostrůvek. Dám přednost druhému směru a jedu. Evidentně to pro spousty lidí je problém. První často vzniká tak, že když v tom prvním proudu jede málo aut, tak se začne x aut naráz srát na ten ostrůvek. To bych taknějak ještě chápal, nicméně dost často se serou vpravo od toho auta, co tam přijelo jako první, takže mu narvou čumák do křižovatky a ten pak nemá šanci dávat přednost, protože tam prostě nic nevidí. U těch co si najedou zase vlevo je šance 50:50, že to pochopí, že maj jako první i jet a tomu prvnímu autu co tam pak najede tam prostě natvrdo vletěj. No a největší experti se objevují ještě v té frontě na tom sjezdu. Když tam čekají třeba 4 auta poslušně za sebou, tak přijede další debil, co je všechny předjede ze strany, kde je zrovna volno. Já se tam postupně učím stavět se tam tak, aby tam volno v tom pruhu po boku nebylo. Ale jak jsem dneska zjistil, tak je mi to houby platné, protože frajer co to chce předjet, tak ikdyž v tom pruhu není volno, tak to veme přes obrubník, trávník a chodník pro chodce, který tam je okolo...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam