• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    SITH
    SITH --- ---
    VYWERN: furt nevím ale jaký je rozdíl mezi tím co mám u fordu, kde mám blinkry přes odpor nebo přes zmáčknutí páčky nahoru. Takže když chci blikat krátce, jen překonám malý odpor a zas to jde zpátky do polohy, dvakrát třikrát to zabliká a tot vse. Nebo chci blikat dlouze dokud to volantem nedám do rovné polohy, takže ty páčky zamáčknu a ona se pak vrátí sama.
    SPM
    SPM --- ---
    VYWERN: A ručně se to vypíná jak? Pač hádám, že to jinak bude fungovat stejně spolehlivě, jako ty páčky co se nevrací - v 75% případů se to buď vypne samo ještě před dokonáním manévru nebo se to naopak po něm nevypne :-)
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    VYWERN: Jo, tusim jak to funguje, ale nikdy jsem to nepochopil, asi jsem staromodni :D
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    ADMIX: myslis ty blinkry? Ono to novota ani moc neni. Normalne das packu nahoru nebo dolu a ona tam zustane, nez dotocis, pak cvakne dolu. U bmw ne, jen tam prekonas odpor, aby jsi vedel, ze jsi je zapnul a packa se vrati zpet hned.
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    Jak jako vraci? Co to je zase za novoty!
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    PHAILO: to je ale protoze je nepouzivas, tak jsi si jeste nestacil zvyknout :))
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    VYWERN: Já jsem si teda na ty blinkry nezvykl ani skoro po roce a považuji to za totální debilitu.
    DYNK
    DYNK --- ---
    SPM: To muze byt kvuli tomu, ze kdyz zaradis, nechas ruku na pace a prudce se rozjedes, tak ti ta ruka nevyhodi paku na neutral. Jinej duvod me popravde taky nenapada.
    SPM
    SPM --- ---
    VYWERN: Já nemám nic proti té páce jako takové, ale nechápu to, že když chceš jet dopředu, tak tu páku taháš dozadu. Takže vlastně obráceně. Respektive ono BMW to tam má takhle hlavně asi proto, že přesně takhle je to přehozené i u klasických voličů s více polohama. Ale proč jsem nikdy nepochopil :-)
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    SPM: me teda na razeni D u bmw nic divneho nepripada, nevim proc, ale naopak mi to prislo prirozene hned od prvniho pouziti.
    Stejne jako packa blinkru, ktera nezustava v zapnute poloze, ale vraci se. Je to skvely system a mnohem lepe se ovlada nez klasicke polohy. Resp funguje to tak, ze prvni tyden to stve, asi jako pri prechodu z androidu na ios a za dalsi tyden uz nechces nic jineho :)
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ADMIX: Vypadá to takto. P lze stisknout, je to nezávislé tlačítko.

    SPM
    SPM --- ---
    ADMIX: jo, zjevně asi všechny, které mají páku voliče, co se tahá přes x stupňů :-) Logiku toho ale nechápu, protože k zařazení rychlosti nedojde.

    ADMIX: parkovací kolík. Mají takový joystick, který na sobě má tlačítko. Takže buď se joystickem pohne dopředu nebo dozadu, čímž dojde k zařazení D nebo R (a taky je to směrově obrácené) nebo se zmáčkne P, čímž se zařadí P. U automatu to obvykle bývá pevný kolík, který se připojí do soukolí v převodovce (byť teda u dvouspojek by to asi fungovalo, kdyby to tam narvalo normálně rychlost).
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    PHAILO: Mysleno elektrickou brzdu? Cili teda nechas saltpaku v D, akorat zastavis a "zatahnes" rucku a tot vse?
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ADMIX: Kdepak. Třeba BMW i Mercedesy mají na P tlačítko, takže není nutno jít přes R.
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    SPM: Ja teda zil v dojmu, ze to probliknuti zpatecky delaj vsechny automaty, resp. podle toho poznam automat na parkovisti :D
    SPM
    SPM --- ---
    DAVETESS: J, to mě štve taky. Já tam mám navíc dodělaný parkovací senzory, takže krom bliknutí světel to ještě pípne. A přijde mi to navíc zbytečný, protože tam je na řazení asi půl sekundy prodleva (aby to tam nervalo všechny ty rychlosti při přesunu, ale až tu potřebnou), takže tu zpátečku to tam reálně nezařadí, ale stejně tím světlem blikne.
    DAVETESS
    DAVETESS --- ---
    SPM: Čéče taky to moc nechápu. U svýho auta mám PRND, přičemž D je směrem dozadu. Taky mi přijde blbý, že když dávám P, tak mi probliknou couvací světla, jak pákou přejedu R.
    DAVETESS
    DAVETESS --- ---
    JOPS: Většina aut, který jsem v UK řídil měla fakt jenom přehozený sezení. Jinak všechno zůstává. Dost blbá je ta páčka blinkrů, protože jí pak obsluhuje stejná ruka, jako řadicí páku...takže se nedá zároveň řadit a blikat
    DRACONICUS
    DRACONICUS --- ---
    JOPS: U mojí sanity to bylo jen přehozené místo řidiče. Jednička od sebe a pak nahoru (nebo dolů podle typu auta). Blinky a světla levá páčka, stěrače a palubní počítač pravá páčka.
    SPM
    SPM --- ---
    PHAILO: Taky ne. Někde je to na tlačítko, někde za volantem, někde je ta páka přímá s tlačítkovou pojistkou, někde je páka s klikaticí... A pořád mi jaksi nejde do hlavy, proč je snad u všech ta zpátečka před D. Zvlášť u novějších BMW to pak vypadá divně, když se tou pákou cukne dozadu, aby auto jelo dopředu...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam