• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    ATOMIKS: No, vidíš, to já dělat nemusím. V drtivé většině případů, asi dvakrát se mi stalo, že jsem si to zpětné zrcátko pohlídat musel, protože současně se mnou začalo za mnou jednou předjíždět nějaké 911, které se nakonec v pružném zrychlení ukázalo býti zhruba stejně rychlým jako já a jednou to byl Nissan GT-R, tam jsem se teda hned po předskočení prvního auta v koloně poslušně odporoučel do mezery tak, aby borec za mnou nemusel ani měnit míru zvyšování akcelerace, natož sundávat nohu z plynu. Jinak mi mých á 162kw/t (abychom byli přesní) umožňuje při předjíždění po předběžné kontrole (která vlastně ale probíhá kontinuálně asi přesně tak, jako to popsal DRMENGELE s neustálým sledováním zpětného zrcátka) na nějaké zpětné zrcátko dlabat a koukat především před sebe.

    Jinak kdyby někdo šel po krajnici a Tys ho v důsledku toho sejmul, tak by to samozřejmě byla Tvoje vina a to proto, že máš předjíždějící auto, které se bude chtít zařadit, předvídat - tímto mi dovol vyjádřit lítost nad tím, že ještě nesedíš, protože bez lidí, jako jsi Ty by bylo na silnicích bezpečněji.

    A jinak je to přesně naopak - zejména za předpokladu, že uznáváš, že takoví jedinci, kteří mají nutkání za každou cenu spěchat, by bylo fajn se s tím konečně smířit, přizpůsobit tomu své návyky na silnici a začít se podle toho chovat, tzn. pro příště idiotovi se SPZ 5U5 5555 nechat trošku víc místa k dýchání implicitně a né, že budeš na poslední chvíli zkoušet improvizovat tam, co se Tvé komfortní zóně za volantem nezdálo ani v pohádkách. Za volantem se totiž neodpočívá, za volantem se řídí. A součástí řízení, ať už to příjmeš, nebo ne, je i to, že máš v každém okamžiku jízdy připravenou únikovou zónu, že máš neustále prostorovou rezervu, přičemž naprostým základem je schopnost ovládat svůj vůz vždy a všude za všech okolností a podmínek... A né, že jak ovce s prvním sněhem zpomalím na třicet, protože na sněhu jezdit neumím apod...

    FILIPSZ: nauč se, debile číst, o 150kw nikdo nic nepsal. Psal jsem cosi o 150kw/t+, což považuji za takový příjemný základ pro bezpečné předjíždění... A jinak nikde netvrdím, že jsem borec. Myslím si o sobě, že jsem, ten nejhorší řidič na světě, ovšem i s takovým přístupem k věci bych 95% zdejších diskutujících ve schopnosti ovládat své vozidlo strčil kurevsky snadno do kapsy. A to právě proto, že si o sobě myslím, že jsem špatnej řidič a že se sebou nikdy nejsem spokojenej a tak na sobě neustále usilovně makám. Za volant si totiž nesedám odpočinout, ale sedám si tam proto, abych *řídil* se vším, co k tomu patří... ;)
    FILIPSZ
    FILIPSZ --- ---
    J3RRYNA: ty ses klasicka ukazka lidi co na silnici nemaji co delat, vezmi si svejch 150kW a strc si je na okruhu kam chces..jinak samo, zavidim, ses velkej borec
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    J3RRYNA: hele slůvka typu "narozdíl od tebe" si strč za volant. když už se tu mluví o zpětných zrcátkách, tak já jsem narozdíl od tebe natolik slušný řidič, že se i během předjíždění podívám do zpětnýho, jestli někdo předjíždí se mnou a zda bude mít čas a prostor se zařadit, abych podle toho upravil jízdu. víš? narozdíl od tebe.
    krz to vymetání pangejtu vzpomínám na auto s SPZ 5U55555 (poměrně zapamatovatelná SPZ...), které se rozhodlo předjet kolonu, v půlce předjíždění zjistil, že proti němu vlastně jede kolona motorkářů, a aby je on nesejmul, tak jsem musel dokonce vyjet mimo vozovku, aby ten blbec měl vůbec šanci se jim vyhnout (jízdou vedle mě). kdyby po krajnici někdo šel nebo jel na kole, tak ho sejmu, je to moje vina a já si to odsedím.

    VYWERN: klasickým příkladem nepředjížditelné silnice, kde ses šoural 70kou bylo ÚnL-Lovosice ještě než otevřeli D8. tam to bylo úplně nejhorší a předjížděli jen neznalí pitomci, který jsi pak nakonec potkal v Lovosicích, kterak jedou o dva kamiony před tebou.
    ono občas by bylo dobrý myslet a pokud jedou všichni nějakým způsobem, že třeba tak jedou z nějakýho důvodu, ne že jsou ovce zavidějící těm s 150kw/t.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    DRMENGELE: hentake kokotske argumenty naozaj niekto pouzije ? zastrelit !

    ale vlastne comu sa cudujem, tiez takych davam do videii. akurat som sa so ziadnym takym este nehadal. nastastie, inak by som asi sedel za ublizenie na zdravi.
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    VYWERN: Klasická ukázka toho, jak jsou nejen rychlostní limity, ale i celej ZPPK totálně out of date a tudíž k hovnu...
    DRMENGELE
    DRMENGELE --- ---
    J3RRYNA: Souhlas, s tou poslední větou. Málokdo při jízdě kontroluje situaci za sebou, když nikam neodbočuje nebo nemění jízdní pruh. Často si čtu v komentářích argmunety "přece nebudu každou minutu čumět do zpětnýho jestli náhodou ... (dosadit konkrétení situaci)"
    Já tedy do zrcátek koukám už tak nějak automaticky podvědomě každých cca 10 vteřin, občas míň, zejména ve městě. Ať už jde o situaci kdy si hlídám jestli po razantnějším brzdění bude stíhat brzdit i ten za mnou, nebo jestli za mnou nejede někdo výrazně rychleji, abych se mu trochu uhnul, nebo mu to tam neposlal, nebo obecně abych měl prostě přehled co se za mnou děje - to je asi nejčastější důvod, proč to sleduju. Hlavně plno lidí má špatně nastavené zpětné zrcátko, je to dobře vidět když za nimi jedete, tak v zrcátku vidíte jeho vlasy, bradu nebo hlavu nevidíte vůbec. O to hůř se jim pak průběžně ta situace za nimi kontroluje, když musí hýbat hlavou a nevidí tam periferně pořád.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    ATOMIKS: to ne, ten existuje jen pro auta na 3500kg, ale tady bych se zamyslel proc...protoze se predpoklada, ze takove auto jede pomaleji a bude casteji predjizdeno...tzn. kdyz tak pomalu jede osobni vuz, logicky bych.....ale jo no, hledejme nejakou logiku na silnicich, kdyz ten ridicak dostane naprosto kazdy.
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    ADMIX: To teda jsem. Ani né tolik tou cestovní rychlostí, jakož spíš tím, když ten, koho dojedu o mě ani neví... Mám pocit, že drtivá většina ovcí na českých silnicích si myslí, že "co je za mnou, to není můj problém"...
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    ATOMIKS: tady to je taky, to je univerzální fenomén.
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    ATOMIKS: Je to o používání mozku. Pokud jedu nadlimitní rychlostí a vidím, že někdo začíná proti mě předjíždět, zpomalím přinejmenším na povolenou rychlost, abych mu umožnil rezervu v odhadu přibližovací rychlosti mě, coby auta v protisměru. Pangejt jsem v rámci umožnění někomu zařadit se vymetat nemusel, protože na rozdíl od Tebe myslím i za ostatní, včetně těch, kteří chtějí spěchat. ZPPK to po mě nevyžaduje, ale pomáhá mi to na silnici přežit.
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    J3RRYNA: ja v autech přebytek výkonu mám, a ty situace znám, díky za optání. proti tomu manévru nemám ani zbla námitek, to jen ty seš pokaždý triggered ovcema za volantem :D
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    70 na okresce je nehorazna pruda, ale ja dneska jednoho takovyho arcidementa potkal na dalnici mezi Mnichovem a Salzburgem, a to je teprv zabava. Ja najednou s bruzou zjistil, ze auto pred mnou jede 70, a levej je plnej. Svycar to byl.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    a ani to není česká specialita, dneska jsem to přejíždění sedumdesátkou do vedleší vesnice zažil v Sasku.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    tady Jerry píše o závisti. já tedy v rámci svý závisti už vymetal pangejty jenom proto, aby se ten rychlý zařadil. stejně jako jsem zastavil, aby ten v protisměru dokončil své předjíždění.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    VYWERN: tak on ani neexistuje předpis že jedešli v koloně 70, tak máš nechat rozestup na předjíždění pro silnější auta.
    kolem Ústí je takovýchto úseků mnoho, kde jezdí lidi 70kou (mnohdy ani to ne) na 90ce. prostě jedou do vedlejší vesnice a nechcou mít spotřebu. no a znalý řidič ví, že ho / tu kolonu sice může zkusit předjet (a taky si to i přeje), ale že hned za další kilometr potká dalšího podobnýho. takže vlastně celý ten manévr a nervy s tím spojené (častý provoz v protisměru) už neabsolvuje (omluva za můj ne150kw/t vůz), má ho za zbytečný. a víceméně čeká to samé i od ostatních.
    problémy naopak působí ti rychlí řidiči, kteří se pak (kvůli silnému provozu v protisměru) potřebují honem rychle zařadit popř to honem rychle dokončit. to je prostě jejich chyba, že si to předjetí neumí spočítat.
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    VYWERN: Ano, na téhle trase je zhruba 25 km úsek, kde lze předjet jen asi na 2 - 3 místech. Ale stejně to nemá smysl, protože o pár set metrů dal je další vláček. Celá trasa se jezdí 70 kromě dálničních úseků. Tedy asi 50 km sedmdesátkou.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    J3RRYNA: nenazyval bych nekoho kdo jede 70 idiotem, on proste ne kazdy musi nekam spechat a fakt nemaji ridici povinnost jet 90 na 90tce. S cim uz ale souhlasim je to, ze jedou vsichni pak ve vlacku a nemaji zadne rozestupy, tzn. se velmi spatne takova kolona predjizdi i se silnejsim autem.
    SPM
    SPM --- ---
    J3RRYNA: problém neni v idiotovi, co jede 70 na 90ce, problém je, že hromada idiotů se ho bojí předjet, ale jedou všichni nalepení na sobě. To tyhle na tom videu byli ještě celkem osvícení a byly tam celkem mezery. Tohle vidim daleko častějš... že někdo jede pomalejš ok, ať jede jak mu to vyhovuje. Ale pokaždé vidim, jak auta, co jeli předtím normálně 90, se za sebou naštrůdlí a nikdo nepředjede, ani když je kilometr volnej výhled...
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ADMIX: Jo, ostatní jeli 70. To jsem zapomněl sdělit. Jezdí se tam tak vždy, a to zcela bezdůvodně.
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    ADMIX: Ono když máš hromady přebytku výkonu, tak z těch 70 na 150 zrychlíš třeba za tři, čtyři sekundy... A když se tou sedmdesátkou, osmdesátkou suneš za řetězem idiotů, nepřeskakuješ je po jednom. Dokud máš před sebou bezpečný výhled, jedeš dál abys předjel co nejvíce aut, mnohdy jen pro to, abys po dvou, třech takovýchhle runech zjistil, že zakopanej pes vězí v debilovi v HTPčku, kterej je tak nalepenej za kamionem, že tím neumožňuje bezpečný předjetí nikomu z ostatních... Víš jaký je to skvělý pocit mít v takové situaci á 150kw/t+ a vědět, že Tebe se ten problém ostatních netýká? ;) Jsem bytostně přesvědčen o tom, že celý problém je v tom, že ovce prostě závidí tu svobodu v předjíždění a proto schválně nenechávají v takových situacích se zařadit... Ať se ta diskuze teda dostane až na dřeň problému a tou je závist...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam