ATOMIKS: No, vidíš, to já dělat nemusím. V drtivé většině případů, asi dvakrát se mi stalo, že jsem si to zpětné zrcátko pohlídat musel, protože současně se mnou začalo za mnou jednou předjíždět nějaké 911, které se nakonec v pružném zrychlení ukázalo býti zhruba stejně rychlým jako já a jednou to byl Nissan GT-R, tam jsem se teda hned po předskočení prvního auta v koloně poslušně odporoučel do mezery tak, aby borec za mnou nemusel ani měnit míru zvyšování akcelerace, natož sundávat nohu z plynu. Jinak mi mých á 162kw/t (abychom byli přesní) umožňuje při předjíždění po předběžné kontrole (která vlastně ale probíhá kontinuálně asi přesně tak, jako to popsal DRMENGELE s neustálým sledováním zpětného zrcátka) na nějaké zpětné zrcátko dlabat a koukat především před sebe.
Jinak kdyby někdo šel po krajnici a Tys ho v důsledku toho sejmul, tak by to samozřejmě byla Tvoje vina a to proto, že máš předjíždějící auto, které se bude chtít zařadit, předvídat - tímto mi dovol vyjádřit lítost nad tím, že ještě nesedíš, protože bez lidí, jako jsi Ty by bylo na silnicích bezpečněji.
A jinak je to přesně naopak - zejména za předpokladu, že uznáváš, že takoví jedinci, kteří mají nutkání za každou cenu spěchat, by bylo fajn se s tím konečně smířit, přizpůsobit tomu své návyky na silnici a začít se podle toho chovat, tzn. pro příště idiotovi se SPZ 5U5 5555 nechat trošku víc místa k dýchání implicitně a né, že budeš na poslední chvíli zkoušet improvizovat tam, co se Tvé komfortní zóně za volantem nezdálo ani v pohádkách. Za volantem se totiž neodpočívá, za volantem se řídí. A součástí řízení, ať už to příjmeš, nebo ne, je i to, že máš v každém okamžiku jízdy připravenou únikovou zónu, že máš neustále prostorovou rezervu, přičemž naprostým základem je schopnost ovládat svůj vůz vždy a všude za všech okolností a podmínek... A né, že jak ovce s prvním sněhem zpomalím na třicet, protože na sněhu jezdit neumím apod...
FILIPSZ: nauč se, debile číst, o 150kw nikdo nic nepsal. Psal jsem cosi o 150kw/t+, což považuji za takový příjemný základ pro bezpečné předjíždění... A jinak nikde netvrdím, že jsem borec. Myslím si o sobě, že jsem, ten nejhorší řidič na světě, ovšem i s takovým přístupem k věci bych 95% zdejších diskutujících ve schopnosti ovládat své vozidlo strčil kurevsky snadno do kapsy. A to právě proto, že si o sobě myslím, že jsem špatnej řidič a že se sebou nikdy nejsem spokojenej a tak na sobě neustále usilovně makám. Za volant si totiž nesedám odpočinout, ale sedám si tam proto, abych *řídil* se vším, co k tomu patří... ;)