HAMSTER: Přesně to je ono. Když budou pozitivní opatření a nebudou fungovat dostatečně, nemám s regulačními opatřeními žádný problém. Fakt nežiju v bublině, abych požadoval levnější bydlení za Prahou, parkování zdarma v Praze a ještě nejlépe přípspěvek na benzín, když já chudák musím dojíždět. Ale na druhou stranu, pokud někdo bydlí ve městě a vadí mu ulice, kde parkují auta, tak je něco špatně.
Já si jen myslím, že Praha není tak veliká a ty problémy nejsou tak hrozné, jak to někteří, jak bylo řečeno záměrně, zveličují. Třeba na Praze 6 byla s tím parkováním fakt totální krize v centrálních Dejvicích okolo Dejvické. Všude dál už to tak hrozné nebylo. Kolikrát jsem tam parkoval během dopoledne a v docházkové vzdálenosti do 500 m k metru jsem vždycky místo našel. A to samé teď. Už jsem četl názory, ať se to proboha rozšíří dál, že Ořechovka je nacpaná, protože je na hranici. Asi udělám nějakou studii :-). Prča je, jak ulice na hranici zóny, kde je ještě zóna jsou totálně prázdné pořád (jak už jsem psal, místní mají parkování na svém pozemku a návštěvníci tam parkovat nebudou, protože když už mají platit, tak u cíle a ne tam, kde by k cíli museli jít pěšky). No a na bezplatné hranici, pravda, trochu to zhoustlo. Odhaduji, že tak 50% nárůstu jsou místní z druhé strany, kteří nechtějí platit a nemají vlastní místo, tak parkují o blok dál a 50% nárůstu jsou dojíždějící, jako třeba já, kteří nejsou závislí na metru, takže se jim pořád vyplatí jet do Prahy autem. Ale garantuji vám, že pokud bych měl dojíždět tak, že dojedu někam autem, pak pojedu 15 minut autobusem k metru, pak metrem a dál bůh ví čím, tak už radši přetrpím ten náž příměstský nacpaný autobus a na auto se vykašlu. Takže když už ty zóny, kde si ale stejně trvám na tom, že při normálním počtu P+R by nebyly potřeba, tak ať se řeší tam, kde je problém a ne že nějaký rádoby expert tam zahrne uličky, kde vždy stálo jen pár aut.