• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    RALI
    RALI --- ---
    THE_MIRACLE: to je zase o lidech, kdyz vidim jak po tech chodnicich zavodi, tak se nedivim, ze to nekoho sere.

    Druha vec je, ze praha neni vhodny mesto pro masovy jezdeni na kolech, je to moc kopcovity narozdil od holandska, a lidi jsou liny slapat do kopce. Ale ted je popularni byt eko a cyklo a ja nevim co jeste, tak to budem prosazovat i pres minimalni prinos. Nikoho nezajimaji vysledky mereni po zavedeni bezautych zon v nemeckych mestech, kdy to neprineslo skoro zadny efekt co do cistoty ovzdusi. Mozna si tam muzou vic bezstarostne hrat deti.
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    „Nechceme nikomu diktovat to, jaké si má koupit auto & V Japonsku se platí daň z aut stanovená podle půdorysu vozu. Ta by mohla být inspirací jak motivovat lidi k používání menších aut.

    comedy gold
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    THE_MIRACLE: taky bomba... asi aby cyklisté jezdili v těch jejich pruzích smrti, co nakreslili...
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Na léto chystá Praha podle radního Dolínka kampaň zaměřenou na cyklisty, aby nejezdili po chodníku.

    Zdroj: http://auto.idnes.cz/suv-praha-dolinek-pekny-0si-/automoto.aspx?c=A170523_154700_automoto_fdv
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    No a když už znemožníme parkování a budeme řidiče šikanovat neopodstatněným měněním rychlostí tak, abychom jich co nejvíce nachytali a vybrali peníze, tak jim ještě začneme diktovat, čím vlastně mají jezdit. Bože můj... Kam ten svět spějeje.

    PŘÍMÝ PŘENOS: SUV jsou zbytečná do centra měst, říká pražský radní - iDNES.cz
    http://auto.idnes.cz/suv-praha-dolinek-pekny-0si-/automoto.aspx?c=A170523_154700_automoto_fdv
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    MUADDIB: to jsem nikdy nikde nenapsal
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    KIE: Tak to je snad ještě hloupější situace, než bych si vůbec dovedl vymyslet :) Jako ne že bych takový důvod nedokázal pochopit (technické normy jsou technické normy), ale to, jak jsme se do takové situace dostali je poněkud... Kocourkovské (a ilustruje to, jak kvalitně u nás probíhají podobné monstrstavby, na čemž tu počítám bude 100% shoda)
    MUADDIB
    MUADDIB --- ---
    ADAMIRA: docele by mě zajímalo, na co spoléháš Ty, když volíš rychlost rychlost průjezdu libovolného profilu... :D
    MUADDIB
    MUADDIB --- ---
    ADAMIRA: jistě, jiný lidi ani neumíraj :D
    KIE
    KIE --- ---
    CAIDEL: tak tam se zavedlo to zpomaleni kvuli paradoxni veci: tomu, ze by se v tunelu muselo vic svitit , aby se vyrovnalo svetlo venku a v tunelu a nedochazelo k oslneni ridicu pri vyjezdu z tunelu.
    Jenze nejak se zapomnelo (pri projektu) na to, ze tam je malo svitidel, takze by se nejen tunel musel technicky upravit, aby vubec mohl vice svitit, ale jeste by to sviceni stalo dalsi prachy, coz se u tunelu kterej ma 380 metru nevyplati, tudiz ani puvodni uvahy u zvyseni rychlosti z 80 na 100 uz nejsou relevantni (o 130 nemluve).

    Takze aby se zajistila bezpecnost, je tam snizena rychlost nejdrive na 100 (pred tunelem) a potom na 80 (pred a v tunelu) , aby i pripadne "oslnenej" ridic mohl situaci pri vyjezdu zvladnout.

    Jak je to z pohledu projektovani/technickych limitu nevim - vubec by me neprekvapilo, kdyby nekdo v ramci setreni navrhl tunel na mensi rychlost, aby se na nem dalo usetrit pri realizaci.

    Druha vec je, ze dlouhou dobu nebylo jasne komu tunel patri, takze se ta rychlost moc neresila, az asi rok nebo dva zpatky se zjistilo, ze to patri pod obec Prestice a tam zacali vybirani na 80 brat kvuli obecnimu rozpoctu zatracene vazne. :)
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    to byla reakce především na:

    MUADDIB
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    ADAMIRA: ano, souhlasim, ale jak pise PHAILO: , to nikdo nerozporuje.
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ADAMIRA: jj, to už jsme slyšeli všichni. Akorát to ukazuje na nepochopení podstaty téhle diskuze.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    jenom k tomu co tady občqas probíhá, ve stylu "já tady jezdim každej den a nejlíp vim jak se tu má jezdit"

    Co jsem v rámci svýho zaměstnání mohl slyšet od fízlů, hasičům, odtahářů apod. tak si budte jisti, že hodně velkej podíl frajerů který fňukaj dívajíce se jak nakládaj jejich manželku do penálu, tu dotyčnou zatáčku "jeli už milionkrát, maj najeto trilion kilometrů a kurva přece věděli, co si můžou dovolit"
    MVEK
    MVEK --- ---
    LOPIK: Myslel jsem to hodně s nadsázkou, ale občas nad tím přemýšlím, i když mě víc štve ta (ne)plynulost v těchto případech.

    (Občas vypínám motor při popojíždění v koloně z kopce, bez posilovače to jde při jízdě krokem ubrzdit:-P, ale to je něco jiného než sjíždění kopce bez motoru v rychlosti, které snad dneska nikdo nedělá)
    SKRU
    SKRU --- ---
    PISKVOR: " felina, klobouk a přesvědčení"...:D
    SKRU
    SKRU --- ---
    FORTRESS: tak to se da pochopit, primerene pocasi a provozu. ale v obci s velkou koncentraci pechoty maj ty limity svuj (mimo jine i fyzikalni) smysl ve smyslu(:)) mensiho potencialniho ohrozeni okoli.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    FORTRESS: To celkem chápu - ale vnímám "vím, kolik je limit, a vědomě ho překračuju" odlišně od "nemám přehled o momentální situaci, ale jsem Spravedlně Rozhořčen, že z principu vůbec nějaký limit existuje, natož že jsem za jeho překročení postihován."
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    MVEK: Já to myslel spíš tak, že podobný řeči jsou univerzální výmluva pro všechny lidi co jezdí jak prasata - "šetření destiček" byl dlouhou dobu šlágr..
    Pár klouboukářů jezdí možná pořád na spotřebu osmdesátkovým stylem (můžeš tomu říkat třeba "ekologicky"), ale přemýšlet tak zrovna u předností / značek je myslím někde kolem levelu vypínání motoru při jízde z kopce - tzn. demence na druhou.
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    PISKVOR: Já kromě obce taky beru rychlostní limity jen jako takovej návrh a jedu spíš přiměřeně. Za deště třeba i míň za sucha rychlejš.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam