• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    RALI: A skoro bych se nedivil, kdyby ten bus / vlak ani nebyl nizkopodlazni, kdyz uz jsme u tech kocarku :-).
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    PISKVOR: A co deti, pomyslel nekdo z vas na deti?
    RALI
    RALI --- ---
    PISKVOR: jo k nam na vesnici vede z prahy jen jedna trat a autobus to objizdi pres horouci prdele a trva to desne dlouho, mozna by to chtelo postavit soubezne jeste silnici, ktera by presne kopirovala trat, vcetne zastavek. Co kdyby se neco na kolejich stalo a ono to treba hodinu nejelo. konec sveta, mor a cholera, armagedon. mozna by se toho chytil hollywood a byl by z toho kasovni trhak...
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SAMOUT: Drobná úprava: "...smysl _pro mladého, zdravého yupíka bez kočárku_ jen v případě..." Aneb Já nepotřebuju, nepotřebuje nikdo.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    SAMOUT: Mysleno jen na tu jednu stanici, pochopitelne, kdyz jede clovek dal, tak proste vleze do metra.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    PISKVOR: Tak jinak - metro i tramvaj maj v useku Mustek - Muzeum smysl jen v pripade, ze je venku hnusne. Kolik je dni, kdy je tak skarede, ze nemuzes jit pesky? Stoji to za tu investici?
    RALI
    RALI --- ---
    DANYSEK: vsak ono je to kurevska dalka z mustku na museum. Vzdycky kdyz tam jdu, beru si s sebou svacinu a nahradni obleceni, kdyby se behem te tury nekolikraz zmenilo pocasi, navic prevyseni taky neni zanedbatelny.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SAMOUT: A na IPP ji taky zrusit, protoze tam zabira deset vterin casu, behem kterych mohla jet auticka.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SAMOUT: Od Mustku na Muzeum metrem? No, to je leda pro milovnika podzemnich staveb. Metro na jednu zastavku je v Praze reseni dost napytel (doporucuju vyzkouset, stravis vic casu faranim a cekanim, nez by to zdravy jedinec usel pesky); stejnou logikou lze zrusit tramvaje v trase Hradcanska-Zelivskeho, a vlastne i SN-Hloubetin (o PP-Florenc nemluve), protoze jakoby "kopiruji metro." Nekopiruji, doplnuji: metro je paterni, "dalkove" spojeni, tramvaje jsou doplnkova a mistni obsluha.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: Sice to stale povazuju za blbost, ale budis. Nicmene na magistralu se proste nesmi sahnout, dokud nebude komplet vnejsi a vnitrni okruh. A obavam se, ze to driv ja k v roce 2030 nebude. Takze uvahy o tramvaji pres jsou zcela bezpredmetne.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SAMOUT: ...jo, je tam metro - ktere kdyz z jakehokoliv duvodu zkolabuje, tak nemas vubec zadnou alternativu... stejne tak nemas prakticky zadnou alternativu k tramvajove trati v Jecne, ktera sama o sobe je take pretizena a cast prepravnich vykonu muzes smerovat prave do te "nove" (ve skutecnosti staronove) trati.

    Skutecny reality-check probehl v roce 2002, ale to uz asi spousta lidi zapomelo... nebo spis nekterym zaclo dochazet, ze ani metro neni vsespasitelne :-)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: Proc mit tramvaj od Mustku nahoru k Muzeu, kdyz tam vede metro? Co je to za nesmysl?
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    OMNIHASH: to, ze ma komunikace vice pruhu v jednom smeru fakt jeste neznamena, ze jde o dalnici, nech uz si tenhle "blabol" od cesty. Vyndej hlavu ze sve ulity a prostuduj si aktualni materialy k problematice. Ty sice ze ZAKOS vychazi (jak prekvapive), ale tebou zminovane "brutality" ten plan skutecne neobsahuje. Krome uzemniho planu muzes porovnavat tez s metropolitnim planem - ze ktereho je ten "hlavni" skelet tez patrny... a mj. magistrala v nem v nejake podobe stale figuruje. Logicky - i dopravu, co ti vygeneruje okoli Vaclavaku je treba nekam odvest...
    Ano, Openring ma (take, prekvapive) vice pruhu - je to (prekvapive) lepsi reseni, nez jeden pruh a fakticky nekonecna kolona (ktera ti zakonite v uzkem miste bude vznikat). Tramvaje ve Vidni jsou reseny take inteligentneji - u okraje / chodniku, ne veprostred ulice - jak se stavi u nas - je to pohodlnejsi pro chodce, ve finale se tim zabere min mista (nepotrebujes dalsi prostor pro ostruvek) atd.
    Pokud jde o prazske centrum - tak nejrozumnejsi vedeni tramvaje - tedy od Mustku smerem k Muzeu odmita mistni radnice (prozmenu). Takze zatim to (zatim) vypada, ze tramvaj bude pres Vrchlickeho sady. Mozna - zatim neni ani v uzemnim planu. Ono uzemni planovani neni takova sranda, jak si mozna predstavujes...
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    OMNIHASH: Ona taky Viden zadnej vnitrni okruh nema, ma A22 a A23, coz je vnitrne vnejsi okruh, a tim to hasne.
    SPM
    SPM --- ---
    OMNIHASH: Ano, Spořilov je tak dokonale od těch dálnic odizolovanej, že tam imrvére místní někde demonstrujou, vyžadujou pitomý zákazy, pitomý třicítky, blokujou přechody a tak podobně... Takže teď tu o červený karkulce prosím.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    OMNIHASH: Jiste, cpat to na A23 ktera je totalne pretizena, kapacitne zcela nevyhovujici. Muzu te ujistit, ze uz pred deseti lety mi Videnaci rikali, ze jedou do centra radsi jinudy, pres mesto. A dneska je situace daleko horsi nez tehdy.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    OMNIHASH: Neposuzuju puvodni hradby, posuzuju to, co kolem ni stoji. A okoli Florence, nebo cinzaky mezi Nuselakem a Vaclavakem historicky centrum proste a jednoduse nejsou, tam jsou stejny druhy staveb jako treba na Zizkove nebo ve Vrsovicich.

    DANYSEK: Presne tak, Viden je klasickej priklad, stejne jako v Praze tam jde vnitrni okruh (silnice c. 221) primo pres centralni namesti (Karlsplatz). A i ten vnejsi jde skrz mesto, navic nikdy nebudou mit okruh ze zapadu, bo tam jsou hory, a nejzadluzenejsi hlavni mesto Evropy by stavba tunelu poslala expresne k bankrotu.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    SAMOUT: historický centrum je celá magistrála od nuseláku až na její konec na nábřeží, magistrála tu kopíruje tereziánský hradby.

    DANYSEK: proč je Zákos prasárna neuvěřitelnýho levelu dokládá třeba tahle původní mapka - dálnice místo Nuselský, Koněvovy ( a jako bonus křižovatka místo olšanskejch hřibtovů), na Ořechovce, čtyři mimoúrovňový křižovatky pár set metrů od hradu... Jinak zrovna starej Spořilov - jestli myslíš tu vilovou čtvrť mezi D1, jižní spojkou a Spořilkovskou je od těch dálnic všude okolo velmi slušnbě odizolovanej, byl sem tam minulej tejden a překvapilo mě, jakej je tam neuvěřitelnej klid a ticho.
    Jestli Vídní myslíš Opernring a přilehlý ulice, tak ti maj do dálnice opravdu daleko, jezdí po nich tramvaje ana každým orhu je křižovatka s přechodem pro chodce a jedinej úsek, kromě kousku na východě, kterej se taky (nepřekvapivě) zklidňuje a transit posílaj po A23.

    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    OMNIHASH: v soucasne chvili ta "dalnice" (co dalnici neni) nema alternativu - a bohuzel ruzni "zeleni" aktivisti tomu, aby alternativa pro vnitrni dopravu odvadejici provoz z centra vubec vznikla jen hazi klacky pod nohy - to je pak tezky. V kazdem meste mas i vnitrni tranzit a ten musis nejak resit - coz teda od tebe taky nejak nepadlo, jak resit chces. On treba i takovy Karlin je historicky hodnotny - a jde o oblast, ktera se aktualne rozviji - a logicky ten rozvoj pritahuje do oblasti i dalsi auta. Ono resit musis celek - system - ne jen vytrhnout jednu ulici z kontextu reseni dopravy ve meste - coz presne jsi predvedl... :)
    Mimochodem, zhruba tak stejne starou zastavbu jako na Vinohradech mas treba i na Sporilove - kolem ktereho vali skutecny tranzit (co by mnohem efektivneji z pohledu celkovych dopadu odvedla stavba 511). Po magistrale aspon nevali proud tranzitujicich kamionu... narozdil od toho okoli Sporilova. Stejne, jako pomerne citelne pomohly stavby 512,513,514 - jejich pozitivni dopad na Jizni spojce smerem k Barrandovu je vic nez patrny.
    Byls nekdy ve Vidni? I tam maji jeden z "okruhu" (komunikaci o vice pruzich v jednom smeru) v podstate mezi historickou zastavbou blizko centra. Argumentovat jde desitkami dalsich mest...
    RALI
    RALI --- ---
    PHAILO: tim bych si nebyl tak jisty, ikdyz mas pripojovaci pruh, treba na dalnici, neni tam omezeni a nekdo pojede odstavnym a rovnou do tvyho pripojovaku, stale je ten v odstavnym na hlavni a tudiz mu ty musis dat prednost. Presne ta tuto situaci si davam sakra bacha treba tady https://mapy.cz/letecka?x=14.7196352&y=50.2257915&z=19&source=muni&id=4844 mnohdy se z benzinky nestihaji zaradit a provali to az do toho pripojovaciho.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam