• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SAMOUT: tak samozrejme, formalne vzato. A ty "strojne" vybirane pokuty spolehaji na to, ze se holt malokdo bude branit a dorucenou pokutu proste zaplati... byt materialni aspekt prestupku v techto situacich naplneny rozhodne neni.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: Takovych situaci je vic, treba blba sipka na odboceni vpravo na semaforech, kdy ti zhasne v momente, kdy jedes kolem ni, a porusujes predpisy aniz bys tomu mohl ucinne zabranit. Protoze kdyby zacala pred ukoncenim blikat, jako je to v civilizovanych statech (nebo i v blbym Vietnamu, tam maji na vetsich krizovatkach dokonce casomiru jak dlouho jeste bude zelena / cervena), tak by to bylo moc prace.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    DIVA: tak ono jde predevsim o pristup v situaci, kdy se navestni znak zrovna zmeni. Smyslem techto opatreni opravdu neni to, aby ti nekdo prudce dupnul na brzdu, kdyz se rychlost zmeni ze 70 na 50 - ono tim muzes vytvorit naopak rizikovejsi situaci... kdyz budes takhle brzdit, jen aby te to nevyfotilo.
    DIVA
    DIVA --- ---
    DYNK: nemyslim ze by to bylo nedoresene, mimo cr jsou svetelne rychlostni limity uplny standard a foti se to a pokutuje, nic neprokazatelneho bych v tom nevidela
    DYNK
    DYNK --- ---
    SITH: Neresil jsem to, ale az se mi neco podobneho stane, tak platit nebudu a budu chtit videt jak maj zadokumentovany, ze jsem projel kolem znacky s padesatkou a ne sedmdesatkou. Do toho ten cas investuju. Bohuzel mi za rychlost jeste zadna vyzva neprisla.
    SITH
    SITH --- ---
    teda ne 80, ale klasika 70 :))
    SITH
    SITH --- ---
    jinak mi dneska přišla pokuta za 64kmh na 50 v Blance :) viz toto téma THE_MIRACLE:
    Vzpomínám si, že to bylo tak že tam byla klasika 80, najednou tam skočila světelná 50 a než jsem si srovnal rychlost, tak mi to tam jasně naměřilo. Jako je to jen 600kč, to zaplatím, jen mi to přijde fakt takový trolling, protože jet tam pokaždé s nohou na brzdě aby tam náhodou metr předemnou neskočila 50, to je dost na palici.

    Stalo se to už někomu ? a řešil to někdo jinak než složenkou ? :)
    DRMENGELE
    DRMENGELE --- ---
    Za chvilku by od něj mohl být klid :)
    Mike už není pán? | Agresori-blog.com
    http://agresori-blog.com/mike-uz-neni-pan/
    RALI
    RALI --- ---
    PISKVOR: danysek zacal s vypadkem metra a moje prvni reakce byla na nej. pak ses do toho navezl ty s tim ze ja a samout mysli jen na sebe atd. Ne, nepochopil si vubec nic. Ironicky jsem se navezl do prazaku, ze ujit 300 metru pesky je nadlidsky vykon a je treba to resit novou infrastrukturou. nic vic nic min. Navic se vyjadruju celou dobu jen k useku mustek muzeum. Ale vidim ze mas presny prehled o mych myslenkach a velice rychle si odhalil, ze jsem sebestredny, netolerantni indivuduum ktery mysli jen na sebe a na ostatni sere. gratuluju.


    OMNIHASH: jasny, chapu, nic proti tomu nemam, taky proc bych mel.


    DANYSEK: moc. Jen at se stavi co je potreba.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: Tak otazka "proc by clovek chodil na Vaclavak" je celkem dost na miste. Ja osobne tam jdu pokud jdu za kulturou (ABC, Rokoko, LMB a tak), do tickepra ci portalu vyzvednout listky, nebo jednou za par let do Skodova palace neco resit s plynarema ci magosem. Jinak je to extremne nevabny misto plny turistu (ti tam chodej cert vi proc), kterymu je lepe zdaleka se vyhnout. Nicmene jsme dost dlouho dost OT, takze bych tuhle debatu ukoncil, nebo presunul do [ Tunel Blanka a jiné "tunely" ]
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PISKVOR: Tak ono i Vrchlickym sadum se uz od meho detstvi nereklo jinak nez Scherwood. A ne, za to magistrala nemuze a nemohla. Bavime o parku, o kusu zelene uvnitr mesta - a smerem k jeho centru - kde je problem udrzet poradek zrovnatak - nezvladaji se nejen podchody, ale ani i ty parky - to asi bude problem jinde, nemyslis? Stejne tak, jako ta magistrala nemuze za podniky tam fungujici - problem vazne nebude to, ze se tam ze vzdalenejsich Vinohrad nekomu citlivejsimu mozna trosku hure prechazi - ale v tom, ze ta oblast sama o sobe tolik obydlena neni a to - co tam je holt celkove cili na jiny typ klientely (a obsah jejich penezenek), cemuz cela ostatni vybavenost v oblasti odpovida (a i najmy prakticky znemoznuji cokoliv jineho nez podniky s nesmyslnymi cenovkami i za skopek piva). Navic, proc by se clovek trmacel z Vinohrad az na Vaclavak - kdyz primo na Vinohradech je spousta vhodnejsich podniku... at uz se bavime o okoli Pavlaku/Miraku nebo okolo cele Vinohradske... a pokud je rec o "rozmysleni", pak ano - clovek si dvakrat rozmysli, jestli se chce procpavat nekde mezi davy turistu, ktere Vaclavak jaksi pritahuje... libovolno, ze ktereho smeru tam dojdes :)
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    DANYSEK: Herny, bordely nebo bezdomovci, to je jen popis jinými slovy: mrtvej kout města přitahuje adekvátní obyvatele a adekvátní firmy. Že ta magistrála není neprostupná zeď, o to se nepřu - ale výrazně si člověk rozmyslí, jestli vlastně na tu druhou stranu potřebuje, zatímco normální ulici přejdeš jen tak. Nádraží tam tu bariéru dělají taky, v tom nejsme vepři (konečně Hlavák vznikl v logické poloze "za hradbami", byť tehdy už zbořenými)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PISKVOR: ale prd... magistrala je ten nejmensi problem. Podivej se, co za podniky po okoli tam je. Na Vinohradech jsem roky bydlel a i tu magistralu mockrat prechazel... ale na Vaclavak nebyl vlastne ani duvod chodit... a v noci to je teprv des. Ne, za vsecko magistrala nemuze... i kdyz k teto "zkratce" se uchyluje kdekdo.
    Jinak podstatne horsim predelem v oblasti je areal Hlavniho nadrazi, to samy o kousek dal Masarycka. Tu magistralu aspon prejdes (i mimo prechod), ale ty nadrazi skrz neprojdes...
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    OMNIHASH: ve vídni jsem ti těchhle problémů nevšim. nevím co plzeň, tu nemám okouknutou, ale videň je urbanisticky dotažená (ne jako ty naše hovna kamkoliv se podívám)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    OMNIHASH: viz treba ta Viden... kupodivu funguje. Parkovani jde resit podpovrchove - viz napr. centrum Drazdan.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    OMNIHASH: Aha, takze ty jsi jeden z tech "ja a jenom ja vim nejlip, jak se maji utratit tvoje dane, a ty drz hubu a plat". OK, aspon vim na cem jsem.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SAMOUT: Je-li Měsíc ze sejra, taky jde všechno; drobný detail je ten, že se do tunelu nevejde ani magistrála, ani tramvaj, protože tam už je ementál a další tunel se mezi ně nenacpe. (Ano, viděl jsem obrázky s vizualizací. Papír snese všechno.) A teda já taky platím v Praze daně, takže mám právo veta úplně stejně jako ty ;o)

    No, a teda úplně přesně nevím, v čem je tohle závislé na obsazení radnice - zdá se mi, že dopravní politika v Praze jede úplně samospádem, nehlídána a neřízena magošem: co vzejde z ROPIDa, TSK a IPR, to (libovolná) Rada odkejvá.

    DANYSEK: Nemluvě o tom, že teoretická TT Můstek-Muzeum má ještě případnou mezizastávku ve Vodičkově. A mimochodem, ta mrtvá zóna je přesná - kdo si tu stěžoval "napřed ať vyženou bezďáky" (nevím, už je to daleko v historii)? Ti bezďáci jsou na Václaváku proto, že je tam přichcíplo, ne obráceně (a přichcíplo je tam kvůli Vinohradům odříznutým magistrálou).
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    DANYSEK: Zákos byl plán za komančů, HUS sice drží většinu stejnejch směrů ale dost změnil charakter staveb. To, že jsou čáry na stejným místě neznamená, že se ten plán radikálně nezměnil. Pokud dáš tramvaje k chodníku, tak buď musíš vyloučit auta z přepravy, zrušit parkovací místa, mít auta na stejným tělese jako tramvaje, nebo mít nesmysl la Plzeň. Víc možností není.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    RALI: a kolik si myslis, ze v praxi probehne prepravnich vykonu mezi dvema sousednima zastavkama v obecne rovine? Co treba z Mustku na Pavlak? Kde ta dnesni trat (v Jecny) je pretizena uz dnes - jednoduse kapacitne nepostacuje.

    OMNIHASH: predne, nauc se poradne cist - tzn. precti si znovu, co jsem napsal. V uzemnim planu mas ZAKOS v neprilis obmenene podobe stale - jen se mu rika hlavni ulicni skelet (HUS), s nicim lepsim zatim nikdo neprisel. Stale jsi se nedokazal vyporadat s odpovedni na otazku, jak jinak tedy chces vyresit dopravni obsluznost centra, ktera se tak jako tak resit musi - nema-li byt centrum zakonzervovanou mrtvou zonou. Stejne tak mas ocividne problem se ctenim i u tech tramvaji - kde pisu o spolecnem (sdilenem) telese? Ja pisu o posunuti tramvajove koleje z prostredka na okraj komunikace - k chodniku - tj. lepsi vyuziti omezeneho prostoru - a v dusledku je tramvaj u chodniku i pohodlnejsi z pohledu samotneho cestujiciho. A vyhrazene tramvajove teleso navic je - zvlaste v centru - na mnoha mistech prostorove nerealizovatelny luxus. I dnes se navic v tramvajove siti nachazi mista, kde i tramvaje maji zakaz mijeni - protoze se nektere typy diky sve sirce vedle sebe diky osove vzdalenosti koleji proste nevejdou a stavebne to je neresitelne... mozna tak zbourat nejaky ten barak :)
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    SAMOUT: tyhlety práva jenom všechny otravují...

    Já mám právo sedět
    https://www.youtube.com/watch?v=uy0LCSP_0q8
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam