• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    DRMENGELE
    DRMENGELE --- ---
    Za chvilku by od něj mohl být klid :)
    Mike už není pán? | Agresori-blog.com
    http://agresori-blog.com/mike-uz-neni-pan/
    RALI
    RALI --- ---
    PISKVOR: danysek zacal s vypadkem metra a moje prvni reakce byla na nej. pak ses do toho navezl ty s tim ze ja a samout mysli jen na sebe atd. Ne, nepochopil si vubec nic. Ironicky jsem se navezl do prazaku, ze ujit 300 metru pesky je nadlidsky vykon a je treba to resit novou infrastrukturou. nic vic nic min. Navic se vyjadruju celou dobu jen k useku mustek muzeum. Ale vidim ze mas presny prehled o mych myslenkach a velice rychle si odhalil, ze jsem sebestredny, netolerantni indivuduum ktery mysli jen na sebe a na ostatni sere. gratuluju.


    OMNIHASH: jasny, chapu, nic proti tomu nemam, taky proc bych mel.


    DANYSEK: moc. Jen at se stavi co je potreba.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: Tak otazka "proc by clovek chodil na Vaclavak" je celkem dost na miste. Ja osobne tam jdu pokud jdu za kulturou (ABC, Rokoko, LMB a tak), do tickepra ci portalu vyzvednout listky, nebo jednou za par let do Skodova palace neco resit s plynarema ci magosem. Jinak je to extremne nevabny misto plny turistu (ti tam chodej cert vi proc), kterymu je lepe zdaleka se vyhnout. Nicmene jsme dost dlouho dost OT, takze bych tuhle debatu ukoncil, nebo presunul do [ Tunel Blanka a jiné "tunely" ]
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PISKVOR: Tak ono i Vrchlickym sadum se uz od meho detstvi nereklo jinak nez Scherwood. A ne, za to magistrala nemuze a nemohla. Bavime o parku, o kusu zelene uvnitr mesta - a smerem k jeho centru - kde je problem udrzet poradek zrovnatak - nezvladaji se nejen podchody, ale ani i ty parky - to asi bude problem jinde, nemyslis? Stejne tak, jako ta magistrala nemuze za podniky tam fungujici - problem vazne nebude to, ze se tam ze vzdalenejsich Vinohrad nekomu citlivejsimu mozna trosku hure prechazi - ale v tom, ze ta oblast sama o sobe tolik obydlena neni a to - co tam je holt celkove cili na jiny typ klientely (a obsah jejich penezenek), cemuz cela ostatni vybavenost v oblasti odpovida (a i najmy prakticky znemoznuji cokoliv jineho nez podniky s nesmyslnymi cenovkami i za skopek piva). Navic, proc by se clovek trmacel z Vinohrad az na Vaclavak - kdyz primo na Vinohradech je spousta vhodnejsich podniku... at uz se bavime o okoli Pavlaku/Miraku nebo okolo cele Vinohradske... a pokud je rec o "rozmysleni", pak ano - clovek si dvakrat rozmysli, jestli se chce procpavat nekde mezi davy turistu, ktere Vaclavak jaksi pritahuje... libovolno, ze ktereho smeru tam dojdes :)
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    DANYSEK: Herny, bordely nebo bezdomovci, to je jen popis jinými slovy: mrtvej kout města přitahuje adekvátní obyvatele a adekvátní firmy. Že ta magistrála není neprostupná zeď, o to se nepřu - ale výrazně si člověk rozmyslí, jestli vlastně na tu druhou stranu potřebuje, zatímco normální ulici přejdeš jen tak. Nádraží tam tu bariéru dělají taky, v tom nejsme vepři (konečně Hlavák vznikl v logické poloze "za hradbami", byť tehdy už zbořenými)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PISKVOR: ale prd... magistrala je ten nejmensi problem. Podivej se, co za podniky po okoli tam je. Na Vinohradech jsem roky bydlel a i tu magistralu mockrat prechazel... ale na Vaclavak nebyl vlastne ani duvod chodit... a v noci to je teprv des. Ne, za vsecko magistrala nemuze... i kdyz k teto "zkratce" se uchyluje kdekdo.
    Jinak podstatne horsim predelem v oblasti je areal Hlavniho nadrazi, to samy o kousek dal Masarycka. Tu magistralu aspon prejdes (i mimo prechod), ale ty nadrazi skrz neprojdes...
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    OMNIHASH: ve vídni jsem ti těchhle problémů nevšim. nevím co plzeň, tu nemám okouknutou, ale videň je urbanisticky dotažená (ne jako ty naše hovna kamkoliv se podívám)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    OMNIHASH: viz treba ta Viden... kupodivu funguje. Parkovani jde resit podpovrchove - viz napr. centrum Drazdan.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    OMNIHASH: Aha, takze ty jsi jeden z tech "ja a jenom ja vim nejlip, jak se maji utratit tvoje dane, a ty drz hubu a plat". OK, aspon vim na cem jsem.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SAMOUT: Je-li Měsíc ze sejra, taky jde všechno; drobný detail je ten, že se do tunelu nevejde ani magistrála, ani tramvaj, protože tam už je ementál a další tunel se mezi ně nenacpe. (Ano, viděl jsem obrázky s vizualizací. Papír snese všechno.) A teda já taky platím v Praze daně, takže mám právo veta úplně stejně jako ty ;o)

    No, a teda úplně přesně nevím, v čem je tohle závislé na obsazení radnice - zdá se mi, že dopravní politika v Praze jede úplně samospádem, nehlídána a neřízena magošem: co vzejde z ROPIDa, TSK a IPR, to (libovolná) Rada odkejvá.

    DANYSEK: Nemluvě o tom, že teoretická TT Můstek-Muzeum má ještě případnou mezizastávku ve Vodičkově. A mimochodem, ta mrtvá zóna je přesná - kdo si tu stěžoval "napřed ať vyženou bezďáky" (nevím, už je to daleko v historii)? Ti bezďáci jsou na Václaváku proto, že je tam přichcíplo, ne obráceně (a přichcíplo je tam kvůli Vinohradům odříznutým magistrálou).
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    DANYSEK: Zákos byl plán za komančů, HUS sice drží většinu stejnejch směrů ale dost změnil charakter staveb. To, že jsou čáry na stejným místě neznamená, že se ten plán radikálně nezměnil. Pokud dáš tramvaje k chodníku, tak buď musíš vyloučit auta z přepravy, zrušit parkovací místa, mít auta na stejným tělese jako tramvaje, nebo mít nesmysl la Plzeň. Víc možností není.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    RALI: a kolik si myslis, ze v praxi probehne prepravnich vykonu mezi dvema sousednima zastavkama v obecne rovine? Co treba z Mustku na Pavlak? Kde ta dnesni trat (v Jecny) je pretizena uz dnes - jednoduse kapacitne nepostacuje.

    OMNIHASH: predne, nauc se poradne cist - tzn. precti si znovu, co jsem napsal. V uzemnim planu mas ZAKOS v neprilis obmenene podobe stale - jen se mu rika hlavni ulicni skelet (HUS), s nicim lepsim zatim nikdo neprisel. Stale jsi se nedokazal vyporadat s odpovedni na otazku, jak jinak tedy chces vyresit dopravni obsluznost centra, ktera se tak jako tak resit musi - nema-li byt centrum zakonzervovanou mrtvou zonou. Stejne tak mas ocividne problem se ctenim i u tech tramvaji - kde pisu o spolecnem (sdilenem) telese? Ja pisu o posunuti tramvajove koleje z prostredka na okraj komunikace - k chodniku - tj. lepsi vyuziti omezeneho prostoru - a v dusledku je tramvaj u chodniku i pohodlnejsi z pohledu samotneho cestujiciho. A vyhrazene tramvajove teleso navic je - zvlaste v centru - na mnoha mistech prostorove nerealizovatelny luxus. I dnes se navic v tramvajove siti nachazi mista, kde i tramvaje maji zakaz mijeni - protoze se nektere typy diky sve sirce vedle sebe diky osove vzdalenosti koleji proste nevejdou a stavebne to je neresitelne... mozna tak zbourat nejaky ten barak :)
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    SAMOUT: tyhlety práva jenom všechny otravují...

    Já mám právo sedět
    https://www.youtube.com/watch?v=uy0LCSP_0q8
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    PISKVOR: No, nevim, jak to ma RALI, ale ja to kritizuju z pohledu cloveka, kterej plati v Praze dane, z kterych se ma ten nesmysl postavit. A na to mam plne pravo. Btw. bylo by vyrazne lepsi a jednodussi dat pod zem tu tramvaj, nez magistralu (jde li magistrala, tramvaj nebude problem). Ale nechame toho, casem budeme mit moznost vyjadrit svuj nazor ve volbach, a ja budu volit kohokoliv jinyho, nez kdo sedi na magistratu ted. Bo tohle je nejhorsi vedeni Prahy od roku 89 (Bem sice krad, ale diky nemu nemusim stat frontu u okynka na kupon na MHD, a nejezdim pres ucpanou Letnou).
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    RALI: S výpadkem metra tu nikdo nešermuje, jen ty. Tam, kde metro kopíruje TT, ta tramvaj kupodivu zastavuje na více stanicích než metro. Ale co, všechno zrušíme, metro stačí, kdo nechce do metra, ať jede autem nebo jde pěšky; jáááááá nic víc nepotřebuju, takže je cokoli navíc zbytečný. Rozumím správně?
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    RALI: tramvaj není metro, a nejde tak ani o backup áčka jako o odtížení přeplněný tratě pavlák-karlák, která už je momentálně na hranici kapacity.
    RALI
    RALI --- ---
    PISKVOR: rozesmalo me, ze kvuli ne zas tak castemu vypadku metra (nejezdim metrem, nevim jak casto se to deje, jednou za den, tyden, mesic?) je potreba udelat soubezne tramvaj. je mi to jedno, na Vaclavaku neni nic reprezentativniho a tramvaj tomu uz rozhodne neublizi. Hlavne neudelat krok pesky.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    DANYSEK: zákos si tu vytáh ty, a ještě ses rozčiloval, že ho někdo považuje za nesmysl z principu. Postavit síť pěti dálnic centrem města je píčovina non plus ultra. O tom přesně Zákos byl, můžeš s tím nesouhlasit, můžeš se rozčilovat, ale to je tak všechno, co s tím můžeš dělat.
    Jinak blábol od cesty je maximálně tvoje máma, tuhle informaci sis vyvěštil z lógru nebo odkud, tak mi jí nepodsouvej. Ono není nijak překvapivý, že v realitě se další rozvoj plánuje na už postavenejch částech systému, takže už postavený části Zákosu nepřekvapivě zatím nikdo nebourá a spíš se je snaží nějak zužitkovat. To nic nemění na tom, že to byla katastrofálně errorová koncepce, která kdyby vyšla, tak dokurví celou Prahu na další století dopředu, než by se vybralo dost peněz na to celej dálniční rošt zatunelovat patnáct metrů pod zem. A i těch postavenejch 15% sere dopravu v celým širším centru dodneška.
    Tramvaje na společným tělese s autama jsou kravina, co zlikviduje všechny výhody tramvají, ale zachová jejich cenu. Jak je to nefunkční se stačí podívat do Plzně, kde stačí jeden debil parkující u krajnice, aby shodil čtvrtku celý sítě.
    Ale jinak povídej, přeháněj a vyprávěj o územním plánování, třeba z tebe vypadne něco, co nám zapoměli na dopravce sdělit. Jsem rád, že je nyx plnej odborníků nejen na ústavní právo a eugeniku, ale i na řízení provozu a teorii dynamickejch systémů. Zvýšit počet pruhů orpavdu není nějaký universální řešení, ale to bysme se tu museli hodiny bavit o hrdlech, propustích, platoech, průjezdních kapacitách, adaptabilním řízení provozu atd... pro další otázky doporučuju prostudovat ty ČVUTí skripta, jsou podstatnějš vyčerpávající než moje odpovědi z mobilu.

    Urbanismus světových velkoměst - I. díl - Praha
    Svoboda, Volek, Mocková, Sekal - Teorie dopravy
    Votruba, Kalika, Klečáková - Systémová analýza
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    RALI: No, pokud máš potřebu to hájit nesmyslným příměrem k vesnici, tak to asi tak úplně zajištěný nebude. A na to, že ti je to jedno, se v tom dost angažuješ.
    RALI
    RALI --- ---
    PISKVOR: ja s nicim nestehuju, ale doprava mustek - museum je zajistena a sem tam se stane ze to nejede. Klidne si tam postavte heliporty, je mi to jedno :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam