• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    Tato diskuze je věnována všem, kteří si uvědomují, že slušnost na silnici je velmi důležitá. Nejde o to striktně dodržovat pravidla, jde o to u řízení myslet! Zároveň také těm, kteří pomáhají zachraňovat lidi a odstraňovat následky dopravních nehod.

    Kdo si myslí, že je výborný řidič, a že se mu nemůže nic stát většinou dopadá nejhůře.

    Stop parkovacím zónám v okrajových částech Prahy




    "Provozovatel vozidla zajistí , aby při užití vozidla na pozemní komunikaci byly dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu na pozemních komunikacích stanovená tímto zákonem."

    rozbalit záhlaví
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    MVEK: Koncernový určitě - oktávka i golf mají tlustý A sloupek, kvůli kterýmu se při levým odbočování kroutím jak žížala, protože je přes něj blbě vidět. Asi tam ten sloupek nějakou funkci ;) má, ale holt je to trochu nepraktický.
    SPM
    SPM --- ---
    MVEK: Hele, do Felicie se ta klimatizace taky dávala, jenom si to jako příplatkáč skoro nikdo nekoupil :-) Ale celkově mi přijde, že nová auta jsou horší a horší... respektive je tam čim dál tim víc a víc kokotin, které s autem ani nesouvisí, zato na těch věcech, co by člověk od auta čekal, se šetří víc a víc (řekl bych, že jednou z největších kokotin moderní doby jsou ty reproduktory ve výfuku a vibrační desky na motoru, aby majiteli alespoň po sluchu nebylo pořád připomínáno, že pod kapotou má maloobjemový motor ze sekačky). Sloupky podle mě jo, tloustnou. Nějakej takovej blbej pocit jsem měl z Passatu, když jsem ho měl půjčenej, že z toho bylo kulový vidět... a to byl snad ročník už před 2010, takže z dnešního pohledu už taky stará kraksna. Někde jsem viděl (tuším že u Caddyho třeba), že v tom sloupku bylo okénko, takže alespoň něco, byť to stejně byl malinkej průzor.
    MVEK
    MVEK --- ---
    Jen takový výkřik do tmy po zkušenosti s autem z půjčovny - Renault Captur bych za Feldu vyměnil snad jedině kvůli klimatizaci. Stabilita mi přišla podobná, je z toho hůř vidět (sloupek), taky nic moc pro vysokého řidiče, navíc "inteligentní" serepetičky ovládání spíš zhoršují, protože se na to nedá spolehnout (asistent rozjezdu do kopce někdy sepne, někdy ne, přístrojovka hlásí, že mám zařadit ze 4 na 5, a přitom to i na tu čtyřku s pedálem na podlaze na dálnici ve stoupání sotva drží rychlost...) a nejlepší je potřeba dát jako velký budík stav nádrže:-) (druhý je otáčkoměr, tachometr je digitální velké číslo uprostřed)! A ta klimatizace taky nic moc (aspoň ta základní manuální), dozadu to sotva fouká, a vepředu lidi umrznou.


    Což mě přivádí k otázce, má většina dnešních aut problém s tím, že do levotočivých zatáček není často vidět, protože tam zrovna překáží tlustý sloupek? Já vím, že to je asi daň za bezpečnost při nehodě, ale pokud to zvyšuje riziko střetu s něčím, tak nevím...
    SPM
    SPM --- ---
    IVANEM: Zrovna v tomhle místě to prakticky vždycky jsou nový škodovky z MB :-) A ještě víc jich je na exitu 8 z D10. Tam jich dneska zase stála celá kolona :-)
    IVANEM
    IVANEM --- ---
    SPM:
    DANYSEK: já jí nechci získat pro sebe, jen mě to zajímalo, protože takových aut bylo včera na dálnici mezi Hradcem Králové a Prahou asi 8. Moje rychlost necelých 130 a všichni kolem mě profičeli jak splašení.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    IVANEM: tahle moznost padla uz s vyhlaskou 223/1997 - tedy jeste v dobach, kdy to nebylo omezovane zakonem...
    SPM
    SPM --- ---
    IVANEM: to těžko :-) Já zas potkal takový, který svítilo za tmy až do nebes, řikám si další kretén s rozhašenejma světlama... a ona to úplně nová škodivka se zkušební značkou. Jinak nevim jakej je postup získání, ale krom těch testovacích aut z automobilky už jsem to jednou potkal na nějakém výcvikovém autě.
    IVANEM
    IVANEM --- ---
    platí nějaká "zvláštní" pravidla pro registrační značku pro zkušební účely? Jako třeba, že tato auta mohou jet po dálnici rychleji? Kdo jí může používat (napadají mě automobilky a servis) ?
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SAMOUT: tak samozrejme, formalne vzato. A ty "strojne" vybirane pokuty spolehaji na to, ze se holt malokdo bude branit a dorucenou pokutu proste zaplati... byt materialni aspekt prestupku v techto situacich naplneny rozhodne neni.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: Takovych situaci je vic, treba blba sipka na odboceni vpravo na semaforech, kdy ti zhasne v momente, kdy jedes kolem ni, a porusujes predpisy aniz bys tomu mohl ucinne zabranit. Protoze kdyby zacala pred ukoncenim blikat, jako je to v civilizovanych statech (nebo i v blbym Vietnamu, tam maji na vetsich krizovatkach dokonce casomiru jak dlouho jeste bude zelena / cervena), tak by to bylo moc prace.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    DIVA: tak ono jde predevsim o pristup v situaci, kdy se navestni znak zrovna zmeni. Smyslem techto opatreni opravdu neni to, aby ti nekdo prudce dupnul na brzdu, kdyz se rychlost zmeni ze 70 na 50 - ono tim muzes vytvorit naopak rizikovejsi situaci... kdyz budes takhle brzdit, jen aby te to nevyfotilo.
    DIVA
    DIVA --- ---
    DYNK: nemyslim ze by to bylo nedoresene, mimo cr jsou svetelne rychlostni limity uplny standard a foti se to a pokutuje, nic neprokazatelneho bych v tom nevidela
    DYNK
    DYNK --- ---
    SITH: Neresil jsem to, ale az se mi neco podobneho stane, tak platit nebudu a budu chtit videt jak maj zadokumentovany, ze jsem projel kolem znacky s padesatkou a ne sedmdesatkou. Do toho ten cas investuju. Bohuzel mi za rychlost jeste zadna vyzva neprisla.
    SITH
    SITH --- ---
    teda ne 80, ale klasika 70 :))
    SITH
    SITH --- ---
    jinak mi dneska přišla pokuta za 64kmh na 50 v Blance :) viz toto téma THE_MIRACLE:
    Vzpomínám si, že to bylo tak že tam byla klasika 80, najednou tam skočila světelná 50 a než jsem si srovnal rychlost, tak mi to tam jasně naměřilo. Jako je to jen 600kč, to zaplatím, jen mi to přijde fakt takový trolling, protože jet tam pokaždé s nohou na brzdě aby tam náhodou metr předemnou neskočila 50, to je dost na palici.

    Stalo se to už někomu ? a řešil to někdo jinak než složenkou ? :)
    DRMENGELE
    DRMENGELE --- ---
    Za chvilku by od něj mohl být klid :)
    Mike už není pán? | Agresori-blog.com
    http://agresori-blog.com/mike-uz-neni-pan/
    RALI
    RALI --- ---
    PISKVOR: danysek zacal s vypadkem metra a moje prvni reakce byla na nej. pak ses do toho navezl ty s tim ze ja a samout mysli jen na sebe atd. Ne, nepochopil si vubec nic. Ironicky jsem se navezl do prazaku, ze ujit 300 metru pesky je nadlidsky vykon a je treba to resit novou infrastrukturou. nic vic nic min. Navic se vyjadruju celou dobu jen k useku mustek muzeum. Ale vidim ze mas presny prehled o mych myslenkach a velice rychle si odhalil, ze jsem sebestredny, netolerantni indivuduum ktery mysli jen na sebe a na ostatni sere. gratuluju.


    OMNIHASH: jasny, chapu, nic proti tomu nemam, taky proc bych mel.


    DANYSEK: moc. Jen at se stavi co je potreba.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: Tak otazka "proc by clovek chodil na Vaclavak" je celkem dost na miste. Ja osobne tam jdu pokud jdu za kulturou (ABC, Rokoko, LMB a tak), do tickepra ci portalu vyzvednout listky, nebo jednou za par let do Skodova palace neco resit s plynarema ci magosem. Jinak je to extremne nevabny misto plny turistu (ti tam chodej cert vi proc), kterymu je lepe zdaleka se vyhnout. Nicmene jsme dost dlouho dost OT, takze bych tuhle debatu ukoncil, nebo presunul do [ Tunel Blanka a jiné "tunely" ]
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PISKVOR: Tak ono i Vrchlickym sadum se uz od meho detstvi nereklo jinak nez Scherwood. A ne, za to magistrala nemuze a nemohla. Bavime o parku, o kusu zelene uvnitr mesta - a smerem k jeho centru - kde je problem udrzet poradek zrovnatak - nezvladaji se nejen podchody, ale ani i ty parky - to asi bude problem jinde, nemyslis? Stejne tak, jako ta magistrala nemuze za podniky tam fungujici - problem vazne nebude to, ze se tam ze vzdalenejsich Vinohrad nekomu citlivejsimu mozna trosku hure prechazi - ale v tom, ze ta oblast sama o sobe tolik obydlena neni a to - co tam je holt celkove cili na jiny typ klientely (a obsah jejich penezenek), cemuz cela ostatni vybavenost v oblasti odpovida (a i najmy prakticky znemoznuji cokoliv jineho nez podniky s nesmyslnymi cenovkami i za skopek piva). Navic, proc by se clovek trmacel z Vinohrad az na Vaclavak - kdyz primo na Vinohradech je spousta vhodnejsich podniku... at uz se bavime o okoli Pavlaku/Miraku nebo okolo cele Vinohradske... a pokud je rec o "rozmysleni", pak ano - clovek si dvakrat rozmysli, jestli se chce procpavat nekde mezi davy turistu, ktere Vaclavak jaksi pritahuje... libovolno, ze ktereho smeru tam dojdes :)
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    DANYSEK: Herny, bordely nebo bezdomovci, to je jen popis jinými slovy: mrtvej kout města přitahuje adekvátní obyvatele a adekvátní firmy. Že ta magistrála není neprostupná zeď, o to se nepřu - ale výrazně si člověk rozmyslí, jestli vlastně na tu druhou stranu potřebuje, zatímco normální ulici přejdeš jen tak. Nádraží tam tu bariéru dělají taky, v tom nejsme vepři (konečně Hlavák vznikl v logické poloze "za hradbami", byť tehdy už zbořenými)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PISKVOR: ale prd... magistrala je ten nejmensi problem. Podivej se, co za podniky po okoli tam je. Na Vinohradech jsem roky bydlel a i tu magistralu mockrat prechazel... ale na Vaclavak nebyl vlastne ani duvod chodit... a v noci to je teprv des. Ne, za vsecko magistrala nemuze... i kdyz k teto "zkratce" se uchyluje kdekdo.
    Jinak podstatne horsim predelem v oblasti je areal Hlavniho nadrazi, to samy o kousek dal Masarycka. Tu magistralu aspon prejdes (i mimo prechod), ale ty nadrazi skrz neprojdes...
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    OMNIHASH: ve vídni jsem ti těchhle problémů nevšim. nevím co plzeň, tu nemám okouknutou, ale videň je urbanisticky dotažená (ne jako ty naše hovna kamkoliv se podívám)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam