• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    To horko ma vliv na vykony ridicu? Behem 5ti dnu jsem 2x musel zabranit prime nehode. Jednou mi baba suverene vjela z vedlejsi na hlavni. Ubrzdil jsem. A vcera jedu na okresce pohodu a projizdim P lehkou zatacku pres horizont a za horizontem typek v protismer steluje telefon. Tak opet plne bzrdy. Jako co ti lidi ted tak blbnou, min vcera jsme mohl byt regulerne rozsekany, protoze 90+90.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    DYNK: A co pohybující se vozidlo údržby? Musí být případně nějak označené?
    DYNK
    DYNK --- ---
    KORKMAZ: Kdyz to auto stoji. Jinej pripad me nenapada.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    Existuje někdy případ, kdy po srážce chodce a motorového vozidla na chodníku je vina na straně chodce?
    MVEK
    MVEK --- ---
    GORG: No jak jsem psal, já 17.11. večer viděl plný odstavný pruh minimálně kilometr od odbočovacího pruhu na poslední parkoviště před hranicemi s ČR... To mě už zaskočilo. Původně jsem myslel, že je tam nějaká kolona.
    GORG
    GORG --- ---
    MVEK: v Německu mě překvapilo, jak byly parkoviště pro kamiony plný až po prijezdovku...
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MVEK: jojo, normy... treba staci, abys nemel dostatecne dlouhy pripojovaci pruh a hned je to duvod k zavreni :-)
    MVEK
    MVEK --- ---
    DANYSEK: Aha, že by tohle byl důvod, proč často vidím parkoviště/odpočívadlo (spíš na silnicích 1. třídy než na dálnicích/rychlostních silnicích), které je zatarasené, a nechápu proč.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SITH: Tak hlavne se i spousta existujicich odpocivek pozavirala... protoze si na ministerstvu upekly normy, diky kterym prestaly plnit nejaka kriteria :) Inu logika...
    SITH
    SITH --- ---
    MVEK: na parkoviste pro kamiony se sralo, sere a srat asi i bude, nemaji kde parkovat, ackoliv jim hrozi obrovske pokuty za nedodrzeni spankove pauzy, je levnejsi dostat pokutu za spatny parkovani. Takova ta nelogika ministerstva dopravy
    MVEK
    MVEK --- ---
    Nehodnotím, jen mi to připomnělo, jak jsem 17.11. (čtvrtek) večer viděl několikakilometrovou "kolonu" zaparkovaných kamionů v odstavném pruhu dálnice před posledním odpočívadlem (a to samozřejmě plné) od Drážďan na naši D8. Netuším, jestli tam dostávají v Německu pokuty, nebo se to tam toleruje.

    Kamiony stojí, kde se dá. Kraj pro ně nemá parkovací místa - iDNES.cz
    http://praha.idnes.cz/...stredocesky-kraj-dbi-/praha-zpravy.aspx?c=A170726_2341079_praha-zpravy_turc
    TALPENNY
    TALPENNY --- ---
    GRANTORINO:
    Zkus si zajet do Polska,blinkr jsem tam snad neviděl a situace typu dálkovej-tzn. obří- bus,vedle něj se cpoucí osobák a vedle osobáku div ne v příkopu v protisměru nevimkolik to kalící dodávka úplně normál.

    Tam to neni jak někde v teplejch krajích kde hodně z těch týpků prostě a jednoduše neumí jezdit,tam je národní sport jezdit jako magor :D

    To jen tak k tý debatě tady jak je to v ČR hrozný.
    CHEFF
    CHEFF --- ---
    SAMOUT: Tak podle toho jak to v Praze nejen večer vypadá se to dalo logicky předpokládat. Navíc mi přijde, že spoustu věcí z dopravy dělaj podobní experti... Mimochodem, nemá Eltodo pod parou i značky? Těch je občas taky tolik, že je těžký je pobrat (a pak se divěj, že jim na ně lidi dlabou ;-) )

    - Pač mi přijde, že poslední trend je dělat z řidiče naprostý tupý ho ado, který nemá nejmenší pud sebezáchovy natož mozku... A mediálně to podporují démonizací rychlosti, která se velmi snadno pokutuje (takže bakšiš, pro pomáhat a chránit) místo rozumného pokutování běžných nešvarů bránících plynulosti (jízda levým, stání na žlutejch křížích, zip...), nemluvě o nebezpečným a opravdu agresivním chování...

    PS: Jak já bych skákal radostí, kdyby něco z toho začali masivně kontrolovat a případně pokutovat (jako taková domluva případně 100,- nebo 200,- by bohatě stačilo, víc je zas zbytečná represe.) - snad by to těm lidem do těch hlav taky po(s)tupně nateklo :-D

    Imho, co zaslat stížnost na magistrát, že noční semafor produkuje: hluk, a emise a stojí zbytečný peníze... (kupodivu na to někdo - němci - mají studii. Kdo by to řek co) - měl jsem takové tendence, jen jsem to bohužel nestihl, než jsem se z Pha odstěhoval... (a jako na nějakýho z Díry nad Louží, se na mě z vysoka, místo toho když jsem býval na Evropský...)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    PISKVOR: Muj sef pracoval kdysi jako programator v Eltodu, a rikal mi. ze clovek, kterej tam vystupoval jako dopravni odbornik proste dostal krizovatku a jasnej ukol udelat pro ni takovy statistiky a zduvodneni, aby tam byly semafory. Oni pochopitelne nevydelavaj na instalaci, ale na udrzbe, takze ano, b) je spravne. Pritom ta udrzba je pry minimalni, proste se to jednou nainstaluje, a pak to funguje, musej se teda drzet pohotovosti a tak.
    SPM
    SPM --- ---
    MVEK: navíc se ty značky střílí zrovna od boku asi podle toho, na kterou je zrovna větší bakšiš... znám x křižovatek, kde je dej přednost a stejně tam zastavuju, protože tam není šance dobře vidět. A naproti tomu hromadu stopek projíždím, protože viditelnost ze všech stran.

    PISKVOR: nejsmutnější na tom je, že ty místa, kde ten semafor dává smysl třeba i v noci, protože je tam prostě nahovno viditelnost nebo ta křižovatka je celkově debilní nebo oboje, se ten semafor vypne. Třeba ten na Hlavní na Spořilově, kde seshora z Lešanský, když se odbočuje doleva, tak je tam úplný houby vidět, protože auta zprotisměru jsou za hlubokym horizontem. A ještě k tomu ta vedlejší je dvouproudovka, takže hromada exotů si tam myslí, že je na hlavní. A druhý úplně super nešvar jsou ty spouštěné semafory, kde v mimo čas bliká oranžová. Třeba ten o kus níž, kde je semafor, který pouští tramvaje. Bliká oranžovou a když jede tramvaj, tak se přenastaví na červenou. To tam kurva nemůžou nechat svítit tu zelenou? Obvykle není úplně jednoduché poznat, kdy ta oranžová z blikání začne svítit, takže si toho většina lidí všimne až s červenou a pak tam brutálně brzdí...
    MVEK
    MVEK --- ---
    RALI: Souhlas, na nebezpečných místech stačí trojúhelník zvýraznit třeba refelexním polem, jako to někde občas bývá. Efekt to na ty, co ignorují stopku, bude mít stejný, ale někomu může zachránit krk, a přitom pomůže víc plynulosti.
    RALI
    RALI --- ---
    MVEK: stopka je uplne zbytecna znacka, pokud zancka dej prednost v jizde nekoho nedonuti dat prednost, stopka bude mit uplne stejnej efekt. Dobra akorat na to, aby te mohli policajti kasirovat a buzerovat...
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    CHEFF: b) je zhruba správně, čím víc aktivních semaforů, tím víc Adidas :-/
    CHEFF
    CHEFF --- ---
    Zrovna u přejezdů je to těžký. (Osobně STOPku taky moc nemusím ;-) Jenže, je tam takhle dobrá viditelnost vždy? (pole a vzrostlá řepka, pač co jinýho by pěstovali) - Ale taky bych to kolikrát raději nechal na přirozený selekci Darwinova typu... Ostatně tak jako noční semafory v Praze. - Jako proč ve 2 ráno musí běžet 90% semaforů nechápu... To by tam ty vyplý světla (oranžovej blik) někoho pohoršoval, nebo by za to Eltodo nedostalo zaplaceno? (a jaký to bejvalo krásný, když si tak poblikávali ;-)

    Ad pouštění: Tady se asi všichni shodnem, že jde o plynulost a předvídatelnost (blinkry)... Jinak stále ještě platí lidové: Co neubrzdíš, neukecáš! (A že už jsem se taky párkrát zapotil, byť jen s autem na podvalu...)
    MVEK
    MVEK --- ---
    To je nějaká móda posledních let osazovat skoro všechny nechráněné železniční přejezdy stopkou, i když je tam perfektně vidět? Nemluvě o tom, že v některém místě je to pěkně do kopce a spíš může vzniknout situace, že tam začátečník chcípne auto napůl na přechodu... (jasně, motorák tam jezdí pomalu a normálně by neměl být problém včas se někam dostat, ale dovedu si představit nezkušeného člověka v panice...).
    Já jen, že v Českém ráji jsem jich tento týden potkal dost, ale na Kokořínsku tak přibyly asi dva, které stopku dříve neměly.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam