• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    BLONDYNKA
    BLONDYNKA --- ---
    GORG: teď je ovšem otázka, zda bylo nutné se posmívat a ukazovat fakáče, imho se tím kamarád dostal na úroveň pomalého debila. Když už pominu předjíždění zprava - doufám, že ne na dálnici :-)
    GORG
    GORG --- ---
    Kamarád před pár dny vyprávěl storku někde z Prahy, kde týpek právě jel pomalu tím levým pruhem, tak ho předjel zprava a posmíval se mu z okýnka, když ho předjížděl. To ale týpka nějak rozlítilo a začal na něj nějak nebezpečně najíždět a tak.. kámoš mu ještě ukázal pak fakáče, a to ho rozlítilo ještě víc.
    Nakonec zastavili.. nějaká slovní výměna... pak šel do kufru... týpek na něj prej "Jdeš si pro meč jo?"
    Vytáhl z kufru baseballku a tou ho odehnal.. i trochu s ní nejdřív do něj jebl.

    Některý lidi jsou neskutečný kokoti... level 1 je blokovat rychlý pruh omylem, nedopatřením nebo neznalostí. level infinite je imho ještě pak provádět agresivní výpady, když jim to někdo vyčte.

    Nejsem příznivec násilí, ale lidi co dělají ještě agresivní výpady, asi políček potřebujou.
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    HUGO: Ja co mam auto s adaptivnim tempomatem, tak loudaly snasim psychicky o poznani lip, pokud neni bezpecno na predjeti, tak tam proste naladim 4s odstup a podradim, a holt se chvili pokocham krajinou :))
    HUGO
    HUGO --- ---
    ADMIX: PNXNTDD: v pohodě... já se pozastavoval nad tím, že článek paušálně interpretuje situaci kdy jeden jede na něčí vkus moc pomalu, druhý ho vyhodnotí jako "loudala" a švihne to do protisměru na nepřehledném úseku, nebo provede jiný riskantní manévr tak, že nebezpečným elementem je ten pomalejší, který dejme tomu akorát přizpůsobil jízdu okolnostem; při rozvedení takovéhle chytristiky aby se jeden bál vylézt z domu, aby někoho nerozčílil a ten pak v pohnutí mysli nespadl mojí vinou někde do výkopu
    DIVA
    DIVA --- ---
    BLONDYNKA: Hunove jsou ze stejne kategorie jako Cechoslovaci, proste tezi zdroje. Rychlostni limity tady slouzi od podstaty jinym ucelum nez maji.
    DIVA
    DIVA --- ---
    BLONDYNKA: ne vsude, treba Svycarsko je prospikovane padesatkama sedesatkama bez rozmyslu. Ale Nemecko a Benelux v tom ohledu funguji smysluplne.
    BLONDYNKA
    BLONDYNKA --- ---
    DIVA: Účelně umístěná omezení, jako třeba v Rakousku všude padesát na rychlostní silnici nebo v Maďarsku osmdesát na dálnici? Aha, tak to jo.
    DIVA
    DIVA --- ---
    K rychlostnim limitum, u nas jsou tahle omezeni casto ryze buzeracni. Cesky clovek je zvykly a proste na to kasle kde to trochu jde. Venku jsou ty znacky pro lidi, na zpomalenich zpomaluju ne ptz neznam mistni merene useky, ale pro vlastni bezpeci, ptz ta omezeni byvaji umistena ucelne. To jen tak pod carou .)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    Njn, furt vsude slysime, aby lidi dordrzovali maximalni povolenou rychlost. A spousta takyridicu to nechape, a jezdi pomaleji.
    BLONDYNKA
    BLONDYNKA --- ---
    HUGO: Na okresce je maximální povolená rychlost 90, to, že "se" tam jezdí rychleji, je irelevantní. Takže kdo tam jede 80 - 90, nikoho nezdržuje, stejně to je na našich okreskách vesměs i tak dost velká rychlost. Problém je, když tam jede nějaký trotl 60, popřípadě je ve městě dlouhý rovný úček s 80 a debil tam jede 60 v levém pruhu, nebo na dálnici jede vytrvale vlevo 100. A tak dále. Takový debil je nebezpečný už proto, že ostatní řidiči naprosto oprávněně ztrácejí nervy nikoli kvůli "minutám", ale třeba desítkám minut. Ve městě je ten rozdíl markantní - když jedu v podvečer už po skončení špičky, projedu konkrétní úsek za 15 minut, ale když se párkrát zdržím na dvě červené na křižovatce, protože každý idiot ráčí řadit až v okamžiku, kdy auto před ním ujelo 100 metrů, nebo narazím na ty třicítkové trotly, co v padesátce na volné silnici jedou pětatřicet, tak rázem cesta trvá půl hodiny. Takhle to absolvuješ každý den několikrát.
    Nechápu, proč mám ztrácet dlouhé minuty života na silnici vlečením se za debilem a být z toho v karmickém klidu.
    PNXNTDD
    PNXNTDD --- ---
    HUGO: No já jsem jeden z řidičů který pomalu jedoucí auta prostě serou. Rád jezdím svižně. Vytáčí mě když někdo na padesátce jede 30 a na devadesátce 70. Sorry jako. Je to můj styl jízdy, ale zas mi nedělá v mým autě problém někoho předjet. Problém to je, když jezdím s firemní dodávkou která ma fixní omezovač na 87km. To už někoho předjet je prostě problém, protože to na víc než těch 87 prostě nerozjedeš. Takže většinou předjíždím ve vesnicích na padesátce, protože jiný úseky prostě ani nepřipadaj v úvahu. A když s tou dodávkou jezdíš celej den, tak věř tomu, že pomalu jedoucí vozidla začneš nenávidět taky :D
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    HUGO: 80-90 neni loudal, aspon v mym pojeti, loudal je nekdo, kdo jede treba 40-50, protoze se boji, a na useku kde bys ho moh predjet zrychli tak, aby predjet bezpecne neslo. Stejne jako lidi co ve meste jedou v levym 60 na 80tce, protoze se boji, ale drzi se tak nahovno, aby je neslo nijak objet :D
    MAAJAA
    MAAJAA --- ---
    včera jsem zažila krásný zip u nehody pred Zlíchovským tunelem a velmi mile mě překvapilo jak to bylo plynulé =)
    RALI
    RALI --- ---
    VYWERN: o tom zadna, ale plynule razeni ve chvili kdy se tam jeste dojizdi dejme tomu 80 se spis ridim tim kde je misto nez samotnym zipovanim.

    BLONDYNKA: mam spis opacne zkusenosti az na vyjimky...
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    BLONDYNKA: nahodou, uz jsem to i u nas zazil, ze se to hezky radilo na konci a jelo to :))
    BLONDYNKA
    BLONDYNKA --- ---
    VYWERN: "kde to ridici umi, tak to funguje" - jo, takže u nás skoro nikde :-D Z mé zkušenosti - všichni se zipují jen tam, kde to mají polopaticky nakresleno na ceduli jako u blbečků. Jinak ne.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    RALI: zip je zip a funguje, kdyz lidi delaji co maji, nechaji mezeru a na konci se stridave radi. Ten konec je tam proto, aby se dalsi a dalsi ridici nepodjizdeli. A ze zkusenosti, kde to ridici umi, tak to funguje a plynule.
    HUGO
    HUGO --- ---
    PNXNTDD: zajímavé jak se může lišit pohled na věc; pro někoho je nebezpečný "loudal", zatímco ten co se za volantem nedovede kontrolovat a kvůli několika minutám rozdílu ohrožuje život svůj i jiných riskantním manévrem je jaksi z obliga; teda já se nedávno také táhnul v noci po okresce za někým co jel 80-90 na úsecích kde se jezdí 100+ a prskal jsem jak křeček, ale že by byl nebezpečný, to by mě nenapadlo :)
    SPM
    SPM --- ---
    RALI: úplně nejlepší jsou ti, co se tam nacpou 500m před koncem, zablokují ten pruh ve kterém stojí, autu v tom druhém se tam naserou úplně natěsno a pak tam ve finále nepustí toho, kdo tu přednost má...
    RALI
    RALI --- ---
    VYWERN: spis hovori o situaci, kdy tam jeste zadnej spunt neni a prirozene se to radi pred zuzenim, takze vlastne o zipu vubec nemluvi :)
    Jinak taky dojizdim az na konec, a pak se radim. Ridici kteri se radi driv akorat prodluzuji frontu v prubeznem pruhu a mnohdy tim ze se tam chteji nacpat a nemaji na to misto, zablokuji i pripojovaci pruh.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam