Když to tu už padlo, viděl někdo někdy v nějakém autě normálně fungující ASR? Já co jsem to potkal na několika koncernových TDI, tak mi přišlo, že je to úplně k ho*nu a dobré je to tak akorát na to, pokud si to člověk chce při parkování nabourat. Konkrétně to za a) neumí dost rychle ten plyn ubírat, když se na něj šlápne. Takže pokud se na to při rozjezdu víc šlápne šlápne, jak při rozjezdu, tak za jízdy, tak se ty kola stejně rozhrabou. Za b) to geniálně umí ten výkon regulovat až na úplnou nulu při rozjezdu. Takže typicky při rozjíždění do prudkýho kopce tam, kde je ta adheze tak na hraně toho, jestli se to auto vůbec rozjede, to po chvíli snažení stáhne výkon úplně a to auto se rozjede z toho kopce dolů. Zvlášť když s tím člověk parkuje někde do řady aut v prudkém kopci, drží to auto na spojce, postupně přidává plyn a najednou motor padne a auto se rozjede z kopce - to je vysloveně super :-)