WYMA: no a to je právě ten problém. Neudržíš pozornost na 100%, ale tenhle poloautopilot musíš stejně furt hlídat. Takže pokud nejseš zrovna ve střehu, s tímhle stejně nemůžeš jezdit. Protože jinak se dáváš všanc, že to zrovna projde. A když ne a rozfláká se to, tak je to stejně tvoje vina protože ty to máš hlídat. A prostě mi to vlastní ježdění přijde míň vysilující (tedy že déle zůstanu schopen to auto řídit), než když mám hlídat autopilota. Hromadu věcí člověk už dělá sám - když předjíždím na dálnici, automaticky se dívám do zrcátek a podobně... když budeš hlídat autopilota, tak na tohle musíš myslet. Musíš se dívat co dělá, on předjíždí? aha a má tam volno? Prostě děláš toho instruktora autoškoly... a to podle mě není zrovna odpočinková práce.
Že to řídí líp než většina řidičů bych fakt netvrdil. Ano, aktuálně to dokáže jakžtakž slušně jezdit po dobré silnici s dobře namalovaným značením. To je tak všechno. Na marketingových videích to možná vypadá hezky, s překážkama běžnýho provozu si to příliš neporadí.