• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    Tato diskuze je věnována všem, kteří si uvědomují, že slušnost na silnici je velmi důležitá. Nejde o to striktně dodržovat pravidla, jde o to u řízení myslet! Zároveň také těm, kteří pomáhají zachraňovat lidi a odstraňovat následky dopravních nehod.

    Kdo si myslí, že je výborný řidič, a že se mu nemůže nic stát většinou dopadá nejhůře.

    Stop parkovacím zónám v okrajových částech Prahy




    "Provozovatel vozidla zajistí , aby při užití vozidla na pozemní komunikaci byly dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu na pozemních komunikacích stanovená tímto zákonem."

    rozbalit záhlaví
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    HANZO: a to nekde maj i kruhaky triproudy... to by nastala u nas primo pohroma :)
    HANZO
    HANZO --- ---
    Dvouproudy kruhaky jsou super. Jen je potřeba na nich umět jezdit.
    Třeba na Madeiře (možná asi teda i v Portugalsku) je vnější pruh pouze pro ty, co vyjíždějí hned dalším výjezdem. Ostatní jedou vnitřkem. Rychlé, pohodlné, praktické.
    HOBORG
    HOBORG --- ---
    jo, takovej je na chodove u nakupaku. jezdim ten vnitrnim casto, bejva to tady hodne ucpany a vnitrnim se to da projet v pohode. nejhorsi jsou dementi ktery vyjizdej z vnejsiho kruhu do levyho pruhu vyjezdu, a blokujou tak ten vnitrni kruh. nastesti takovejch blbecku neni moc
    DIVA
    DIVA --- ---
    Kdyz to vypada hodne knap, proste ho objed 2x, porad to muze byt casova uspora. Cili ten duvod je plynulost dopravy.
    WYMA
    WYMA --- ---
    JOPS: no dyt to píšu :) ve chvíli, kdy je pomalej nájezdovej pruh blokovanej těma, kdo se bojej bejt ve vnitřním pruhu na kruháči, tak si vjedeš na nájezdu do levýho, protože nechceš čekat a nebojíš se, a tím pádem najedeš na kruháč rovnou do vnitřního pruhu.
    STRACENA
    STRACENA --- ---
    JOPS: Tak třeba když nechceš jet prvním výjezdem, tak neni pak takovej problem to vzit vnitrnim a pak prejet. Nevidim to jako strašnou komplikaci života, je to jen obyčejný přejetí z pruhu do pruhu :-)
    JOPS
    JOPS --- ---
    WYMA: ja vlastne nevim, mi prijde, ze to je strasna picovina ten dvouproudej kruhak. Reknete mi jedinej rozumnej duvod, proc jet do toho vnitrniho pruhu, kdyz si tim nejspis strasne zkomplikuju zivot ?
    WYMA
    WYMA --- ---
    JOPS: no a na co se ptáš? :)
    já teda osobně, pokud má nájezd na kruhák 2 pruhy, a pravej stojí 0,5 km před kruhákem, tak jedu rychlým, najedu do rychlýho na kruháč, no a pak z toho rychlýho normálně vyjedu. jako jo, je to trochu těžší, musíš víc hlídat zrcátka, občas musíš třeba i zastavit, ale vyjet se dá ve většině případů bez problémů.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    JOPS: Dvouproudý kruháky jsou zlo. Tedy hlavně ty na které člověk jeden poprvé, nezná to tam a ještě u nich kolísají počty pruhů (tzn. v některých místech mají 1,2,3 pruhy a to jak se do nich najíždí nebo se z nich sjíždí je na každém výjezdu jiné.)

    Třeba u Tábora je jeden takový - jsou tam tři směry, nájezdy jsou jeden pruh, jeden pruh, dva pruhy a sjezdy jsou jeden pruh, jeden pruh ze kterého se dá vyjet do dvou pruhů a dva pruhy samostatné sjezdové (protože mezi dvěma směry jsou pruhy chvíli tři). Takže každý směr úplně jiné řešení.
    JOPS
    JOPS --- ---
    takovej dotaz do placu,

    nekdy v minulem tydnu jsem jel z Prahy do Ceskych Budejovic.

    no a prvni kruhak pred Budejovicema je takovej docela vyzivnej :)

    https://mapy.cz/s/3u4U1

    Nevim, je dvouproudovej, kdyz tam prijedu kolem 8 hodiny ranni, coz bych rekl, ze je i celkem provoz, tak dostat se na kruhak vyzaduje celkem dost trpelivosti. Nevidel jsem tam nikoho jet po tom vnitrnim pruhu :) Ja se nedivim, ja do nej taky nejedu, protoze pak uz se nedostanu ven :) Priznam se, ze si na nem nejsem vubec jistej a nekdy mi prijde, ze vyjet z kruhaku je proste o hubu
    SPM
    SPM --- ---
    HANZO: no, to si úplně nemyslím... Když pominu, že velká část těch pozemků je ve vlastnictví člověka, který tam nic stavět nechce, tak stále je tam platná stavební uzávěra, takže tam ani nic stavět nejde... (a taky je teda v územním plánu stále nakreslený sjezd z jižní spojky, který tam kvůli tomu vlaku tak trochu nejde postavit :-) ).
    HANZO
    HANZO --- ---
    SPM: jo tak, já myslel někde na zahrádkách....
    BTW, prej se to tam bude všechno v blízké době bourat
    SPM
    SPM --- ---
    HANZO: v civilizaci :-) CE Colo
    HANZO
    HANZO --- ---
    SPM: ses na Slatinách? Kde tam?
    SPM
    SPM --- ---
    RALI: tak jasný no, já zaparkuju na firemním parkovišti zadarmo a pár kroků od vchodu :-) A rekord cesty mám sice asi 2 hodiny, ale to bylo fakt jenom jednou, většinou to za těch 45 minut dám, v horších případech do hodiny, přes hodinu je to celkem rarita... Jinak nouzová kolonie Slatiny, takže když zaprší, tak je tu i bahno :-) Navíc u mě hraje i ten čas, dost mě sere ten stres, že musím teď hned vypadnout, protože mi jinak ujede vlak a podobně... (jinak co se týče toho nádraží, tak v té mé prdeli právě teď v jeho okolí malujou parkovací zóny, aby se tam nedalo parkovat, protože si lidi stěžovali :-) ).

    Co se týče autobusáků, když jsem tím jezdil, tak vyjma několika absolutních psychopatů, kterých nebylo až tak moc, ale víc než jeden to určitě byl, bylo hrozně oblíbený úsek sjížděný na Chodovské. Je tam tramvajový pás uprostřed, na něm je bus pruh a autobus o kus dál sjíždí z těch kolejí zpátky do pruhu. A má tam přednost, v tom místě jsou namalované žluté kříže, ale auta na to stejně většinou serou, stojí na tom nebo tam tomu autobusu vjedou. Jako nedivím se autobusákovi, že ho to sere. Ale řešit to tím (jakože půlka z nich se takhle fakt chovala), že to do toho pruhu plnou rychlostí s autobusem plným lidí pošle, je prostě na hlavu a fakt mě dost sralo, když jsem se díval na to auto s kouřícíma brzdama, jak mi letí do klína...
    RALI
    RALI --- ---
    SPM: np, tva volba. jezdim sockou celej zivot, na nadrazi jezdim na kole nebo autem podle pocasi 2 km, pak 30 min vlakem, 15 min tramvaji a pak kilak +- peso, kdyz to vse pekne navazuje, je to tak na hodinu 10 minut. Pokud jedu autem (fakt nerad a v nejnutnejsich pripadech a to pritom ridim hodne rad) a je volno, tak to dam za 45 minut, pokud je ucpano, hodku a pul. Od auta stejne musim pesky, abych za parkovani zaplatil jen 100/den a ne 240, kdybych stal u prace (nebo nechavam ve vysocanech zadara a pak socka a peso stejne jako kdyz jedu vlakem) + 250 za benal (socka me vyjde na 40/den). Zmoklej sem parkrat prisel (oni prej existujou i destniky, ale to nejak ignoruju), od bahna nikdy. Auto mi nikdo nikdy na nadrazi neposkodil, kolo neukradl. Netusim, kde jezdis sockou, ale za tech x let jsem mel jen jednou pocit, ze autobusak jede jak dement.
    FAT
    FAT --- ---
    DIVA: O tom jsem nedávno vedl vášnivou debatu s kamarádem. Byl překvapenej ze zácpy na známé trase. Zeptal jsem se, proč nemá zapnutou navigaci. Má taky Waze. Odvětil, že proč, když tu cestu zná dokonale. Zeptal jsem se, jak dlouho stál v té zácpě, před kterou by ho Waze varovala...
    DIVA
    DIVA --- ---
    PATISLAV: ja dnes jezdila plynule, jen jinyma trasama nez obvykle .) doporucuju pouzivat navigaci i pro zname cile
    SPM
    SPM --- ---
    RALI: dobre, dojedu na nadrazi (kde mi to auto nejspis nekdo veme klicem, pac bude nasranej, ze mu furt nekdo stoji u baraku), pojedu pul hodiny vlakem a pak zase MHD a kilometr a pul pesky (kdyz bude prset, prijdu zmoklej a celej od bahna), casove furt horsi, nez auto. po silnici jezdi hromada kokotu, ale spousta tech situaci se da bez skody resit. coz je rozdil, nez kdyz za volantem sluzebniho vehiklu sedi kokot, co se to mermomoci snazi nabourat, aby dostal 3 dny placenyho volna.
    RALI
    RALI --- ---
    SPM: tak ono se dovest autem na nadrazi je neco jineho nez se tahnout do prahy. Za to po silnicich jezdi jen sami slusni a psychicky uplne zdravi jedinci :)
    SPM
    SPM --- ---
    Jinak o zkoušení v autoškolách... Dneska ráno jsem (u)dělal praktickou zkoušku na B+E. A stejně jsem hned při výjezdu dostal od komisaře pojeb. Jel jsem jako druhý, takže jsem přišel k autu, komisař s instruktorem uvnitř, auto nastartované, vyřazeno na neutrál a zatažená ruční brzda. Po udělání nezbytného a rozjezdu jsem teda šlápnul na brzdu, odbrzdil ručku, zařadil 1 a vyjel. A dostal jsem pojeb, že si mám prej napřed zařadit a pak až odbrzdit ruční brzdu. Tak nevím, jestli nemají instrukce na každém něco najít :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam