• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    HARLOT
    HARLOT --- ---
    TRISSIE: viz zde HARLOT
    HARLOT
    HARLOT --- ---
    BATEAU: Yes. Navíc, ta nesnášenlivost vůči kamóňákům už tu taky začíná dorůstat do obludných rozměrů. Všichni by rádi ráno čerstvý rohlíček, jogurtíček a vajíčka, ale málo kdo akceptuje, že se to na ty krámy musí taky nějak dovést. Ideálně včas.

    Tůhle jsme se s kamiónem dostali do takové nepříjemné situace, kdy jsme na tříproudové dálnici předjížděli jiný kamión, jehož řidič nekouknul do zpěťáku, či co, takže nás prakticky vytlačil do toho úplně levého. Po té, co jsme se zařadili zpátky, se nás řidič v osobáku rozhodl strašně ztrestat - předjel těsně před nás, že nás vybrzdí! No co se takovému řidiči honí hlavou, to mi není jasné. Jak si myslel, že ten kamión, který váží 42t, zastaví? Zůstal by tam rozjetej jak žaba...
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    EXCITE: tak on by ti stačil jeden debil za den, aby to stálo každé ráno, že :-(
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    TRISSIE: u těch Středokluk to moc neklape, je to nejčastější místo nehod na týhle dálnici.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    SPM: kladenskou dálnici na tebe, tam se minimálně na dvou (možná třech?) místech mezi Kladnem a Prahou najíždí ze stopky, a to bez omezení rychlosti pro projíždějící auta.
    By mě zajímalo, který kretén tohle naprojektoval a jak to mohlo projít schvalovacím procesem.

    ale zas je pravda, že tam se většinou řidiči chovají slušně a pokud to jde, tak uvolňují pravý pruh; to samé při nájezdu z Horoměřic na letiště, který je taky ze stopky (ale ve špičce je to někdy dost na dlouho, když mě muž vezl do porodnice takhle v úterý v devět ráno, tak jsem vážně zvažovala, že zavolám policajty, ať nám zjednaj průjezd :-)
    HARLOT
    HARLOT --- ---
    EXAGE: Nemyslím si, že jsi šílenec :-))) Myslím si, že najít inteligentní řešení v rámci předpisů, když tu každej druhej jezdí jako kokot, je prostě těžký.
    BATEAU
    BATEAU --- ---
    TOMBRIDER: fyi, kamiony maji na (nasi) dalnici limit 80. ten tahac samotny ma zadratovany limiter nekde na tech 82 nebo 87 (kazdy kousek jinak), takze rychleji ani jet nemuze i kdyz by to motor zvladl. a ridici maji tachografy a omezene hodiny, jak dlouho mohou ten ktery den jet. takze mit pul hodiny zpozdeni muze znamenat, ze naklad dneska nedoveze, ergo ho nevylozi a je komplet v ha*zlu ...
    vsechno je relativni.
    EXAGE
    EXAGE --- ---
    HARLOT: Švihnu ho, když se v levém bude vyvážet- dlouho a nebezpečně. Záleží taky na tom v čem jedu, jaký je počasí, viditelnost a zda jedu sám či nikoli.
    Abys neměl zkreslenej obrázek, nejsem žádnej šílenec co se baví podjížděním, když to jde, vyřeším to jinak.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    HARLOT: tak jak vyřešíš situaci viz AMANT? (původně jsem to pochopila tak, že v takovém případě nepodjíždíš a zůstaneš v levém - ještě teda je možnost podle zákona přejet do pravého a pak srovnat rychlost s tou první brzdou v levým, což je asi jediné "správné" řešení, i když i tam si dovedu představit, že by se na to dalo naroubovat omezení plynulosti provozu bezdůvodně pomalou jízdou i na tvé straně)
    HARLOT
    HARLOT --- ---
    TOMBRIDER: To jsou typické situace na infarkt. Vždycky si říkám, že kdyby teď ten řidič někde zastavil, dojdu mu zaťukat na okýnko, a zeptám se ho, co mu běželo hlavou :-) (a pak vidím dědu, takže nic)
    SPM
    SPM --- ---
    HARLOT: jo no, já z toho vláčku, když už v něm jsem, většinou i radši uhnu a jedu chvíli za kamionama, než se to pročistí, protože mě to testování brzd moc nebaví :-)

    co se týče blikání, tak to už taky většinou dělám max. z dostatečný dálky. Přítelkyni nějakej kretén v levym pruhu na prázdný dálnici na to zablikání vybrzdil do zastavení.

    TOMBRIDER: s tím odstavným pruhem to až taková sranda není... jednou jsem v něm takhle skončil (nevýkonné auto, v pravém pruhu kolona kamionů, chtěl jsem se zařadit za, ale kamioňák zase asi chtěl pustit a zpomaloval a do konce připojováku jsme se nesesyncli) a moc příjemnej pocit to není. Jednak ty odstavný pruhy jsou výrazně užší, takže i s osobákem to není zrovna příjemný, když je něco vedle a jednak jsou plný šutrů, takže se od podběhů začne ozývat symfonie. Ale asi furt lepší než tam zastavit.
    HARLOT
    HARLOT --- ---
    … pokud je vpravo volno, tedy
    HARLOT
    HARLOT --- ---
    TRISSIE: Tak nevím, někde jsem to napsala? Nikdy nezůstávám v levém. :-O
    HARLOT
    HARLOT --- ---
    AMANT:
    "Před časem se sice Policie ČR vyjádřila v tom smyslu, že pokud řidič neustále jede v pravém pruhu, podjede zprava řidiče v levém pruhu a dál pokračuje v pruhu pravém, je to v pořádku (a v pořádku by to mělo být i podle zdravého rozumu a rozhodně by policie měla trestat toho hulváta vlevo a nikoli vás), ale podle striktního výkladu zákona se to zkrátka nesmí. Jak s tím naložíte, je na vás. Pamatujte ale na to, že posuzovat, jak kdo jede, smí jen Policie ČR, nikoli běžný řidič."

    zdroj https://www.garaz.cz/clanek/predjizdeni-kdy-smite-kdy-nesmite-a-jake-jsou-sankce-21000243
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    HARLOT: jenže to je otázka, jestli ty podle pravidel jedeš, když po dokončení předjíždění zůstáváš v levém, že...

    § 12
    Jízda v jízdních pruzích
    (1) Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačených na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění, otáčení nebo odbočování.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    AMANT: myslím, že u tohohle druhu "podjíždění" by se to dalo vyargumentovat tak, že ty máš po ukončení předjíždění povinnost zařadit se do pravého pruhu - jakmile se ty kamiony přesunou do stoupáku, je tím ukončené to předjíždění a ty nadále nemáš v levým co dělat.
    A potom souběžná jízda mimo obec.

    přeci jen je podjíždění a podjíždění - věřím, že i policajtovi by se dal vysvětlit rozdíl mezi nebezpečným chování toho druhu, jako jsem popisovala pár dní zpátky TRISSIE a tím, že nepojedu jak kretén v levým stovkou jen proto, že ten první neví, že se měl přeřadit.
    HARLOT
    HARLOT --- ---
    EXAGE: Hele, mám brejle, tak vidím :) Rozdíl je jen v našem přístupu. Ty ho švihneš a jedeš dál, a já to zkousnu a jedu podle pravidel :) Ale nejezdím tak odjaktěživá, takže je to možná věkem. A taky řidičáky na velký auta člověka většinou uklidní. A to je celý.
    HARLOT
    HARLOT --- ---
    AMANT: No, jak jsem před chvílí studovala to nebezpečné předjíždění, narazila jsem na to, že pokud máš tři pruhy, v pravém je plno, v levém jede trouba 110, potom by teoreticky mělo být možné projet prostředním pruhem, a pokud se potom hned nezařadíš do levého (protože to už by bylo předjíždění), můžeš jet. S fízlem jsem to ale ještě neřešila. Musím se někde poptat; nebo nevíte někdo?
    HARLOT
    HARLOT --- ---
    TOMBRIDER: Jenomže 1) oni často nejedou jen těch 200km; 2) ten naloženej pojede v příštím kopci 30km/h, a né 80km/h, a to je často ten problém, kterému se předjížděním snaží předejít. Aniž bych se chtěla kamióňáků zastávat nějak plošně. Nedostatek řidičů na velký auta bohužel taky způsobil, že si ty papíry udělal kdejaký blb :(
    AMANT
    AMANT --- ---
    HARLOT: modelova situace ze srpna. v pravym kamiony, nikoliv vsak tak narvano, aby se neslo zaradit, v levym pulkilometrova kolona, kterou vede srbskej obytnak (zjisteno pozdeji) rychlosti cca 110 km/h. takhle jedes ctvrt hodiny.

    prijde stoupani, kamiony vsechny vjedou do stoupaciho pruhu, levej dal jede tak jak jel. tim vznikne uprostred uplne prazdnej pruh. co udelas? ja sem to vydrzel asi 10 sekund a pak jsem celou tu kolonu podjel.
    ani ne proto, ze bych spechal, ale je mi proste neprijemny jet v zahustenym provozu za nakym takovymhle kretenem. siroko daleko volno, provoz maximalne na stupen2, ale tady jede 100 aut a 20 kamionu v nakym podivnym baliku jenom proto, ze se ten tvor neni schopnej podivat do zrcatka a na 20 sekund se zaradit do pravyho.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam