SAMOUT: tak jistě, pokud od celkové vzdálenosti odečteš ten úsek, co musíš znova najet, protože ses díky skvělému intuitivnímu řešení oproti bodu opuštění A1 „vrátil“, vyjde ti to méně :) Koukej,
tady mi to vyšlo dokonce jen 231 m, vždyť jsem psal jen na přejetí mostu!
Místa měření jsem samozřejmě volil ve stejné „říční“ vzdálenosti. Pak je to drobně přes 2 km.
A tady ještě pro zajímavost srovnání různých způsobů dopravy, pokud budeme měřit od bodu před diskutovaným místem k bodu za diskutovaným místem (pro všechny). Než mi to vložíš do úst — znamená to, že kvůli tomu mají cyklisté právo jezdit po chodníku? To samozřejmě v žádném případě ne, holt musí našlapat o nějaký ten km navíc. Ale dobře to ukazuje, jak „chytře“ jsou (asi nejen) v Praze cyklostezky řešeny. A to tu neřešíme žádnou okrajovku kolem sámošky na sídlišti, ale hlavní (v pěkném počasí až přeplněné) cyklotahy A1 a A2 a od Komořan první místo, kde se dá z jedné na druhou dostat.
chodec / 0,9 km
cyklista / 2,3 km
motorista / 1,1 km
A gratulki, že se s mapou neztratíš — jsi šikulka!