SPM: jako je to blbý, ale vím jaký to bylo na hovno, když jelo auto rovně přes přejezd standardních 50km/h, já jsem byl na místě
té černé Fabie Combi a nemohl jsem odbočit doleva, protože když jsem se už už rozjížděl, tak mi tam od přejezdu skočilo auto, které bylo vidět až v posledních cca 0.7s. A když už přes koleje rovně nic nejelo, tak mi jel někdo zprava, takže to tam člověk nějak poslal a čekal, že přes přejezd snad nic nejede. A navíc si představte, že doleva chce odbočit 15 aut, zrovna jede vlak a když přejede, tak pak jede rovně třeba 60 aut. To je lepší neodbočovat doleva, poslat do doprava, tam se po 200m otočit a pak to projet normálně rovně. To ta kruhová křižovatka vyřešila, a ikdyž je to na prd, tak je to asi nejlepší řešení, ovšem málokterý řidič jedoucí po kruhové křižovatce očekává, že bude uprostřed dávat najíždějícím přednost a naopak najíždějící neočekávají, že budou mít před těmi v křižovatce přednost