GLOBETROTTER: statisticky vzato nepozoruju u svyho auta nejaky meritelny rozdil ve spotrebe pri 100 a 120km/h. Patrne proto, ze ten rozdil ve spotrebe pri nizsi rychlosti pujde do kopru jakmile kvuli tomu vic nahustenemu provozu, ktery by tam jinak nebyl, vezmu 2x za brzdu. takze ano, myslim si, ze pri tech 20km stylem brzda/plyn jsem tam vyrobil vic emisi, ze pri 120ce na tempomat. ale u naroda, ktery si dava do zasuvky krabicky na odfiltrovani zlych elektronu z jadernych elektraren, proti kterym kazdou chvili protestuje, ale neni jim vubec blbe si tu elektrinu z nich kazdou chvili brat, kdyz tu svoji zelenou energii zrovna nemaji, mne rychlostni omezeni neprekvapuji vubec. pointa byla v tom, ze v nekterych zemich jsou sice duslednejsi na udrzovani odstupu pred sebou (ano, to v Nemecku a Rakousku je hodne videt), ale zaroven jim neni blby ten prostor uplne debilne brat tem autum za sebou. protoze to neudelalo jedno nebo dve auta. to bylo kontinualnich 20km kdy vsechno, co me predjelo, prede mnou zpomali. coz byl muj trest za to, ze jsem se snazil najit rychlost nizsi, nez povolenou, kterou by slo jet trvale - takze jsem mel pred sebou misto, kam se slo zaradit. (a to co predvadeli auta s nemeckou registrackou ve Slovinsku, darmo mluvit... kam se serou Polaci u nas)