AMANT: problém je, že než to do toho extrému naaplikuješ, tak vždycky budeš mít ty mrtvý. Vždycky tam bude nějaká smrtelná nehoda, u které můžeš říct, že kdyby jel o něco pomaleji, tak se to nestalo. A ano, trochu mě sere ta tendence házet všechno na tu rychlost a ten dokument to ukazuje. Z 5 případů jsou dva, kdy za to rychlost celkem jednoznačně může (když vyletíš přes horizont tolik, že to neubrzdíš za autem, co tam odbočuje, tak je to celkem jasné), ale pak tam máš případ, kdy řidič prostě začne předjíždět kam nevidí nebo nezastaví na stopce, nedá přednost a smete toho, co jede po hlavní, ale může za to rychlost. A problém vidím v tom, že takhle fungují i ty represivní složky. Takže místo toho, aby se třeba nějaká pozornost věnovala tomu nebezpečnému předjíždění a dávali se flastry za to, když někdo začne předjíždět tam, kde prostě nevidí, co mu vyrazí na proti, tak se místo toho na každej křížek vrazí značka s 50kou a pak se tam dá případně radar. Mně upřímně jako řidičovi je úplně u prdele, jestli mě to auto v proti směru sejme 90kou nebo 110kou. Asi to budu mít větší šanci přežít, když mě sejme 90kou, ale na hovno to pro mě bude v obou případech. Já bych byl jako řidič mnohem radši, kdyby mě to auto nesejmulo vůbec, protože by se prostě do toho předjíždění nepustilo, když nevidí, že tam má volno. Ale z toho dokumentu cítím takový vzkaz, že to vlastně vůbec nevadí začít předjíždět někde, kde to nevidím. Že stačí jet pomaleji a tím se to všechno vyřeší.