• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    Tato diskuze je věnována všem, kteří si uvědomují, že slušnost na silnici je velmi důležitá. Nejde o to striktně dodržovat pravidla, jde o to u řízení myslet! Zároveň také těm, kteří pomáhají zachraňovat lidi a odstraňovat následky dopravních nehod.

    Kdo si myslí, že je výborný řidič, a že se mu nemůže nic stát většinou dopadá nejhůře.

    Stop parkovacím zónám v okrajových částech Prahy




    "Provozovatel vozidla zajistí , aby při užití vozidla na pozemní komunikaci byly dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu na pozemních komunikacích stanovená tímto zákonem."

    rozbalit záhlaví
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    ANDR3E: Úplnej magor. Co čekal? Že ujede? Doufám že mu dají obecný ohrožení a soudce ho pošle do báně natvrdo. Kvůli jedné promili ohrožuje životy tolika lidí, místo toho aby se buď jako chlap přiznal nebo odmítl zkoušku a zkoušel to uhrát. Žít Brno nejvyšší level.
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    dobrej dement..

    Mladík ujížděl Brnem 120 km/h, pak přišel hrůzostrašný náraz. Zachytila to kamera - Novinky.cz
    https://www.novinky.cz/krimi/clanek/mladik-ujizdel-brnem-120-km-h-pak-prisel-hruzostrasny-naraz-zachytila-to-kamera-40389670
    XAJA
    XAJA --- ---
    ANDR3E: presne. ale ani v at take to tlacenie sa na narazniky nie je take rozsirene ako sk/cz
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    XAJA: me vzdycky hrozne prekvapi nemecko, kde sice jezdi vsichni hrozne rychle, ale clovek si tam na dalnici pripada presto bezpecneji nez v CR, libi se mi kdyz jedu na triproudy dalnici v pravym pruhu, a chystam se predjet, tak rychlejsi lidi za mnou v prostrednim pruhu vetsinou jeste nez zacnu blikat uz predvidaji a nechavaji mi misto na predjeti a sami prejizdeji do levyho pruhu, tohle by v CR nebo na Slovensku nefungovalo, tam by nejspis vubec neprejeli a zezadu by se na me v prostrednim pruhu nalepili aby mi dali najevo ze kvuli me preci nebudou prejizdet do jinyho pruhu
    XAJA
    XAJA --- ---
    ANDR3E: a teda v it blikat prestavam tak po tyzdni vzdy:))
    XAJA
    XAJA --- ---
    ANDR3E: tak ja najviac jazdim uplne na severe, tak to je predsa len "predpisovejsie" nez nizsie.

    ale, kedze chodim po vyletoch aj dolu a casto sa presuvam cez at (a ked mam cas, rada idem mimo dialnice, aspon nejake useky), tak to su tri uplne ine soferske svety:) ale, kupodivu, najmenej bezpecne si pripadam u nas. at: dodrziavaju sa pravidla. it: maju dobre reflexy, su vyjazdeni. sk: plno ludi, co jazdit nevie a k tomu sa nedodrziavaju pravidla:)
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    XAJA: ja si pak bez blikani vzdycky pripadal hrozne "cool" a jako jeden z nich:)) a predtim kdyz jsem jako jedinej blikal zase jako hroznej slusnacek co prave vyjel z autoskoly :D a taky si vzpominam na navstevu kamaradky v Rime, ktera mela nejaky pidiauto jako vetsina lidi tam, a na kazdy krizovatce bez semaforu jel proste prvni ten kdo byl rychlejsi nebo mel vic odvahy, na krizovatkach se bezne vesly vedle sebe tri auta do dvou pruhu...prvni den jsem nechapal, po par dnech mi to ale prislo jako neco hrozne samozrejmyho :D
    XAJA
    XAJA --- ---
    ANDR3E: no, preto ten text v zatvorke v zatvorke:))
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    XAJA: v it jsem si vetsinou pripadal jako exot kdyz jsem blikal a vetsinou jsem pak prestal blikat radsi taky :))
    XAJA
    XAJA --- ---
    ANDR3E: Efektívnosti kruhových objazdov môže prispieť aj použitie ľavej smerovky, ak máte v úmysle použiť iný, ako prvý výjazd (zákonom to zakázané nie je).


    (z nejakeho random sk clanku o kruhacoch.
    v it (ak teda niekto vobec blika:) sa to pouzia tiez; rovnako pravy blinker pred vjazdom do kruhaca, ak ides von 1. exitom)
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    SPM: Německo nevím, kdysi jsem to hledala a myslím Austrálie to povinné má, ale takhle po letech bych kecala, jestli to byla Austrálie nebo jiná země s angličtinou jako úřední řečí.
    SPM
    SPM --- ---
    TRISSIE: A je to zvyklost nebo to mají v předpisech? :-)
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    TRISSIE: budu to pozorovat o potvrdim pripadne vyvratim tvoji teorii ;))
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    ANDR3E: že dotyčný sjíždí nejdříve na třetím exitu.
    první exit - blikám doprava
    druhá exit - neblikám
    třetí a další exit - levý blinkr.

    sázet na to v českém prostředí ovšem nejde.
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    co znamena blikani na kruhaci doleva?to pozoruju v rakousku relativne casto:))
    SPM
    SPM --- ---
    KELDA: Nj, do mě ráno zase najel superb. Když jsem se opřel o klakson, tak ten blinkr vyhodil a najížděl do mě dál. Když jsem ho v tý koloně pak předjížděl a díval jsem se co je tam za individuum, tak jsem zjistil, že byl jenom hrozně zaneprázdněnej čuměním do mobilu, co držel někde u šaltpáky a na takový píčoviny jako držet se ve svém jízdním pruhu neměl čas.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    TOOMIX: to si dnes nepriplaci za blinkry asi nikdo, protoze dnes neblika drtiva vetsina :)
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    KELDA: třeba si za blinkry nepřiplatil a tak je tam nemá, stejně jako 99% BMW
    KELDA
    KELDA --- ---
    Řídící to už ale fakt přehánějí s tím šetřením žárovek v blinkrech. Dneska mi vjel do levého pruhu týpek s relativně novým medourem a to tak tak že do mne nevrazil. Žádné info o tom, že bude předjíždět ... Nic....
    STRACENA
    STRACENA --- ---
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    STRACENA: priblizovaci usek je v tom konkretnim pripade z jedny strany 674m, z druhy 565m. A proc je to rozdilny? :-) Inu proto, ze z jedny strany je kus jeste maximalne 60km/h rychlost a az po asi 260m snizeno na 50km/h. Z dryhy strany mas naopak nejdriv 40km/h... a na tech 50km/h se postupne rozjizdis (a ona ta akcelerace u vlaku taky neni to samy, co v aute, zejo)... proste kdyz na tak dlouhym useku zmeris na 10m na zacatku rychlost, porad tam mas X dalsich desitek metru, kde ti ten vlak muze zmenit rychlost, at uz je duvod jakykoliv. Proste na prvni pohled "jednoduchy" veci v praxi az tak jednoduchy nejsou.
    SPM: jo a spolehlive vyresit prenos dat... :-) A v tom je zakopany pes. Zvlast kdyz mas trate, kde ani dnes nemas poradny pokryti GSM, proste tam mas problem se i nekam dovolat... i u pokryti LTE mas hafo hluchejch mist :D Komercni mobilkari pokryvaji primarne obydlene oblasti... no a drazni GSM-R, co se buduje systematicky za ucelem pokryti trati taky nemas zdaleka vsude. A jak pisu uz vyse - rychlost vlaku neni konstantni, takze ono fakt nezbyva nez zustat u toho fallbacku...
    SPM: papir snese vsechno :-) Na autonomniho taxika si jeste nejaky patek taky pockas... v tuhle chvili to neprojde ani legislativne. Coz je ostatne problem u mnoha "napadu" - ze neco jde teoreticky fakt neimplikuje, ze to nenarazi na nejakou normu, co ti do toho skveleho napadu hodi vidle. Ono holt kdyz to zacnes resit z pohledu bezpecnosti, tak nejakejch usetrenejch par vterin jsou fakt to posledni, co se resi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam