• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    STRACENA: Víš, u nás řidiči ve velkém pěstují sport zvaný "Ach, ten milý pán si před sebou nechává bezpečnostní mezeru, jistě mi tím dává najevo, že se mu tam mám teď hned vecpat!"

    Z toho nostop kvetu i bez adapt. tempomatu.
    STRACENA
    STRACENA --- ---
    DOCKINEZ: Zrovna na popojíždění po městě na semaforech je adaptivní tempomat dost pohodlnej. Zkusil jsi to vůbec?
    BATEAU
    BATEAU --- ---
    treba jste jen zatim nejeli v aute, kde je to dobre udelane .. ;)
    TROJKA
    TROJKA --- ---
    SITH: mě stačilo ABS a tempomat. ..a elektrický vokýnka jsou taky pěkná píčovina. .
    . .co vlastně delaj lidi , kdyz stojej ve štrůdlu dve hodiny a chce se jim na toaletu? Já měl žigula s prorezlou podlahou , ale to ještě přítelka jezdila po Praze na židli a hlasila v rádiu co kde stoji. .
    DURDIN
    DURDIN --- ---
    SPM: To mi povídej, jsem měl před časem půjčené auto s hlídáním jízdního pruhu a v zatáčce mi to nejednou začalo tahat volat do protisměru, protože byl sníh a nebylo pruhy pořádně vidět.
    SITH
    SITH --- ---
    sledování jízdních pruhů je to první, co v aute vypnu poté, co ho nastartuju :D
    TROJKA
    TROJKA --- ---
    SPM: já bych to nechtěl , mě se ekluje i automatická převodovka a samočinnej sytič )
    nejsem proti tomu ale , jen proste mne zneklidnuje ta míra , jakou se na elektroniku spoleha a nejen v tomhle oboru ..
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Je asistent a asistent. Auto bez ABS bych už řídit nechtěl ani ve městě, ale třeba bez sledování jízdního pruhu nebo adaptivního tempomatu se v klidu obejdu, protože 90 % mýho nájezdu je městské popojíždění mezi semaforama.

    A zase když někdo jezdí primárně dálnice, tak bez tempomatu ani ránu.
    SPM
    SPM --- ---
    TROJKA: No, nicméně ony všechny ty asistenti a podobné stejně fungují na marketingových letácích lépe, než v reálu... Jinými slovy je i u toho moderního auta nutné ten provoz sledovat (mimo jiné i proto, že na x případů, které ten asistent vyřeší, připadá zase y jiných případů, kde asistent udělá nějakou píčovinu, která by bez něj fungovala úplně v pohodě) a fakt, že na to většina lidí peče vede přesně k tomu, že ten počet nehod stále stoupá, ačkoliv auta mají stále více systémů, které se tomu snaží zabraňovat.
    HANZO
    HANZO --- ---
    TAX: to vůbec nerozporuju, olsanska je zcela zkokotena místníma zelenýma a piráty. Někteří jsou i na nyxu.
    ale schválně jsem koukal, jak to je a nedovedu pochopit, jak mohl vjet na ten ostruvek
    HARDCABB
    HARDCABB --- ---
    TAX: ja tam nedavno jel ve tme kdyz prselo/snezilo a nedokazal jsem rict, ktera z car na zemi aktualne plati - jestli jeste dva pruhy po staru, nebo jeden nesmyslne sirokej uprosted, peklo
    TROJKA
    TROJKA --- ---
    . .líbí se mi záhlaví tohoto klubíku - nejde o to dodržovat striktně pravidla , ale při pohybu na komunikaci myslet !
    . .boomersky uvádim , že dřív se musel člověk řízení vozidla PLNĚ věnovat , asi nemá cenu srovnávat mou Tatru s letošnim modelem Tesly, ovšem nyní je tolik funkcí svěřeno umělé inteligenci a ta supluje řidičské dovednosti natolik, že řízení samotné už s myšlením moc společného nemá. .a zdá se , že evoluce v doprave nenabízí jinou alternativu jako třeba inteligentní koně a pštrosy nebo šlapací vzducholodě. .
    TAX
    TAX --- ---
    HANZO: no Olsanska... to je pokusny prostor nejakych zdegenerovanych kryplu z magistratu. tak dojebana ulice se jen tak nevidi. jak tam nejdriv udelali podelne parkovani u tramvajoveho pasu uprostred ulice. pak se ukazalo, ze vozidla parkuji u zabradli, ktere ridicum brani z vozidla vystoupit. tak tam udelali odskok! jizdni pruhy se samozrejme zredukovaly na jeden. zbyl absurdne siroky jalovy pas asfaltu. tak je tam ted asi 3 m siroky pruh pro cyklisty. k tomu vselijake umele ostruvky, vyboceni, nastrahy.
    HANZO
    HANZO --- ---
    TOOMIX: hele, úplně v klidu si mohl splést silnici. Spíš mne teda fascinoval idiot, co předevčírem vylétl z Olšanské....
    Řidič vyjel na nástupní ostrůvek a zdemoloval desítky metrů zábradlí - iDNES.tv
    https://tv.idnes.cz/krimi/ridic-nehoda-praha-olsanska.V230207_150047_idnestv_tjz
    BOREC
    BOREC --- ---
    Ty skla jsou ale z kalenyho skla, tzn se při nárazu rozsype na malé neostré střípky.
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    JOPS: i kdyz ho cekas tak neudelas nic. Neudrzis sebe, neudrzis dite, neudrzis batoh na kline.
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    TRISSIE:
    JOPS:
    Proto je vždy ve všech pozemních dopravních prostředcích nejbezpečnější sedět proti směru jízdy v letadlovém uspořádání sedadel.
    JOPS
    JOPS --- ---
    TRISSIE: zkus nekdy na youtube mrknout na videa z vnitrnich kamer autobusu, co takova srazka dela s pasazery, tam proste nechces byt a podle tech videii to vypada, ze si fakt daji vsichni na drzku, protoze ten naraz vetsinou necekas.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    když jsme u toho přežití...
    včera jsem jela příměstským autobusem, za takovým tím sklem vpravo za řidičem (co v některých modelech odděluje nástupní zónu od sedících pasažérů). Samozřejmě že v protisměru někdo riskantně předjížděl a mě tak napadlo, jestli v případě srážky by bylo bezpečnější zůstat sedět (je to sklo dostatečně pevné nebo mě podříznou střepy?), nebo se sesunout do uličky (s tím, že člověk teda poletí směrem k místu nárazu)?

    ono to bylo jen pár kilometrů vzdušnou čarou od toho místa, kde žába s čerstvým řidičákem pár let zpátky autobus rozstřelila, tak si to člověk tak nějak víc připouští.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    Me teda nejvic sokuje ze to prezil, kdyz vidim ten vrak.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam