COWBOY: i20 má 4 šrouby na kolo a ta poklice jde pod všechny. Nepřehodíš to ani postupně, takže na sundání poklice se to auto prostě musí přizvednout, sundat ty 4 matky, sundat poklici a zase to tam vrátit. Systém chycení jenom pod dva na tohle teda ano, bude lepší, neni potřeba k tomu ten hever, ale pokud nemáš doma rázák, tak je to docela dost oser (pominu, že většina aut dneska nemá rezervu proto, že většina lidí tohoto mechanického postupu stejně není sama schopna). A přitom přes to stejně neuvidí prakticky vůbec nic (leda by ten disk byl naprosto hnusně olezlej). Stav brzd přes ocelový disky prakticky taky vůbec nejde zkontrolovat. A naproti tomu máš auta, kde přes kryty nejde vůbec vidět na stav podvozku, ale tam to nevadí... (a očividně to nevadí ani u autobusu sežranýho na sračky, kde na ten podvozek vidět je :-))) ).