• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Jinak ted o vikendu taky vyzivne.

    V Sobotu u Arkad do me zacala najizdet duchodkyne zleva...babka ani nekoukla, vytroubil sem na poslednich centimetrech...sjedu na spojku aby troglodyt nesjel na vyjezd za mnou, ale mermomoci me musel predjet a hodit mysku...druha trubka za pet minut. Na lanovym moste tukanec a u nakupniho parku taky...kolona na pul hodiny...v Sobotu. Do Cakovic pak uz ok. Z cakovic jedu na chatu, sjedu z D10 na sjezdu u Bristvi aby po dvaceti minutach na zeleny vlne hlasili ze je sjezd uzavren a tvori se kolony protoze tam hori auto. Wtf...na chatu uz vcelku v klidu...jen aby ve dvou neprehlednych zatackach na deseti kilometrech na me vyskocil par se psem na krajnici a pak babka z deckem....samozrejme dodavka v protismeru vzdy jen v te zatacce...pak dlouho nic. Sem si rikal ze to uz snad neni mozny.

    Jinak tohle video z nedele je taky dobre wtf...bohuzel dva smrtaky...borec si najede z benzinky rovnou do protismeru.

    Svědek natočil chybu řidiče u Jičína, která stála život dva lidi
    https://youtu.be/1HDexyXl7kw?si=pgmbmr-x6hn-yKgI
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    FRIZER: jo, přesně tohle místo, úplně na kokot.

    Mapy.com
    https://mapy.com/s/bavakonuro

    A kousek dál u Bezděčína taky

    Mapy.com
    https://mapy.com/s/judasasoja
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    HAR4NT: Tak pres Hlavkac stejne vic nepojedes, jestli si nechce rozsypat karu.
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    FRIZER: kdo tam jede sede, tak me prave brzdi nejvic:))
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    HAR4NT: Tam se ale jede sede...vyzivnejsi je z D10 na spojku a najezd na dalnici v Mlade Boleslavi, zaroven sjezd na benzinku.
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    FRIZER: to je na magistrale mezi bulharem a florencem, to uplne miluju to misto..
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    HAR4NT: Tak to je stejne na picu jako kdyz je pripojovak co zaroven slouzi jako sjezd...taky nikdo neceka ze kdyz chce nabrat v pripojovaku rychlost na plynule zarazeni tak to pred nej muze prdnout jouda co zacne brzdit.
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    ADAMIRA: no praveze ne, pac se koukal, jestli ma v tom prubeznym volno a najednou BUM!

    Pak sedel s odrbanym ksichtem v sanitce a prijeli fizlove a zvenci slysi
    -uz ho vodvezli?
    -nene, sedi v sanitce a osetrujou ho..
    -von to prezil jo!?!
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    HAR4NT: jasný, ale i ten musel přece na poslední chvíli (když už mu bylo jasný že se ten kamion fakt blíží) brzdit, ne?
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    ADAMIRA: znamej to takhle napalil dodavkou do kamionu co stal v pripojovaku. Kdyz nema nohu na brzde, tak ani neni videt, ze vlastne stoji.
    ANT_39
    ANT_39 --- ---
    ADAMIRA: A čuměli na to oba i se spolujezdcem zřejmě :-/
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    SITH: no nevim nejsem silniční expert (proto taky píšu o amaterský dedukci) ale podle mě musíš mít hodně v hajzlu brzdy, aby jsi to zadupl do plnejch a nenechalo to na tý silnici nic (ale je taky možný že je to nějakej optickej klam)

    Já bych teda spíš sázel na absolutní se nevěnování řízení, ale je to porad jenom tip.
    SITH
    SITH --- ---
    ADAMIRA: imho ne každé brždění nechává viditelnou brzdnou dráhu, ne? takové to když ti moc nefungují bzrdy, projíždí to, ale kola se neblokují, tak ti tam nic z pneu nevznikne
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    SITH: je to těžký jak hovado kdyby brzdil tak tu brzdnou dráhu vidíme

    navíc jak je tam naštosovanej, ten nebrzdil vůbec
    SITH
    SITH --- ---
    já tady věřím té klasické trojici "nevěnování se řízení + delší brzdná dráha než řidič očekával neboť 4 tuny štěrku + technický stav těchto vozidel kolem staveb".
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    CAIDEL: no právě, to není žádný "ve tmě schovaný neviditelný malý auto za zatáčkou- nedalosenicdělat" tady ty frajeři musí prostě třeba minutu - dvě minuty nonstop koukat do toho debilního mobilu aby to šlo přehlídnout, jediná jiná možnost je sebevražda
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    ADAMIRA: Zhruba dva týdny zpátky +/- 3km tamtéž vlastně to samé. Dodávka zezadu do kamiónu, jeden smrťák.

    Vzhledem k tomu, že v těm místech v tomhle čase ty kamióny stojí v pravém pruhu v tak desetikilometrových kolonách...
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    Dovolím si naposto amatérskou dedukci, vzhledem k tomu že nevidím žádnou brzdnou dráhu, tak mi ke zjištění příčiny stačí infrmace, zda se v tu chvíli hrál nějaký hokejový/fotbalový zápas.

    doufám že to za to stálo

    Dva mrtví na Pražském okruhu, do kamionu narazil náklaďák se štěrkem - Novinky
    https://www.novinky.cz/clanek/krimi-prazsky-okruh-stoji-do-kamionu-zezadu-narazil-nakladak-se-sterkem-40527246#
    GUMBA
    GUMBA --- ---
    KEPASO: No jak píše HAR4NT, tady už by se mohlo dost hrát na detaily, které nemusí být během těch pár okamžiků jasné. S tímhle manévrem tu evidentně dopravní inženýři nepočítali :) Jedním z klíčových a matoucích detailů je, jestli je celý ten trojúhlelník jedna křižovatka nebo ne. V obou případech (Olomouc i Nedvězí), to (alespoň podle dodatkové tabulky u značky hlavní silnice) vypadá, že jde o jednu křižovatku, takže ten, kdo jede po hlavní, si může mylně myslet, že má přednost v celé křižovatce. Má ji jen při tom prvním odbočení vpravo. To, že je to jedna křižovatka, ještě neznamená, že zelený má automaticky přednost všude dál - v rámci jedné (složitější) křižovatky může být několik různých pravidel přednosti (v různých směrech). Takže při prvním odboční z hlavní silnice (byť uvnitř křižovatky) svou přednost samozřejmě má (i když reálně se v tomto směru vlastně vůbec neuplatní, to by totiž podobný jouda musel jet v protisměru na hlavní, přejet tu první odbočku doleva, a snažit se pak odbočovat doleva až na té druhé vedlejší, kde by musel dávat přednost zelenému). Ale když zelené auto jednou z hlavní sjede, tak už na ní prostě není, a je to nová situace. Žluté auto dává dle značky "Dej přednost v jízdě" a přednosti zprava přednost oběma směrům (vtipné, že z tohoto vedlejšího směru je dodatková tabulka s tvarem křižovatky jiná, a jde tedy o dvě nezávislé křižovatky), stejně tak to šedé auto ze třetího směru dává zelenému přednost zprava (navíc tam na silnici má i trojúhleník). Zelené auto žádnou značku upravující přednost nevidí, takže kdyby jelo normálně rovně, tak si prostě jede (nemá nikoho zprava). Nicméně při tom svém nestandardním manévru odbočení vlevo je vše jinak. I když si třeba všimne, že protisměr má trojúhleník, tak to nic neznamená. To je jen taková obecná poznámka k předchozí debatě o obytné zóně: obecně když jedna vedlejší silnice má značku "dej přednost v jízdě" a jiný směr nemá nic (žádnou úpravu přednosti), tak ten bez značky nemá automaticky přednost (měl by stále ctít přednost zprava). Neexistuje nic jako "čtení značky v prostisměru z rubu", prostě řeší se vždy jen to, co je za značení v mém směru. Zde by tedy správně řidič zeleného v tom místě měl taky zastavit (protože se chystá odbočit vlevo a musí dát přednost zprava žlutému) a nějak by se se žlutým museli domluvit/pustit.

    Ten druhý případ v Nedvězí je v tomhle jasný (a imho paradoxně nebezpečnější), protože ve stejné konstelaci by naše žluté auto nemělo svou značku "dej přednost v jízdě" a vše by záviselo na řidiči zeleného auta a jeho uvědomění si, že z hlavní už sjel a nyní odbočuje doleva, a tedy dává přednost zprava žlutému ...
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    ZVIRATKO: no tak pak tam musi nekdo z nyxu zajet a nalezite premerit vzdalenosti vsech znacek od krizovatky, aby tyto nebyly pro ucastniky silnicniho provozu prinizdejici z jinych smeru matouci.

    Urcite se tu najde nejaky zapaleny dobrovolnik, o tom jsem skalopevne presvedcen!:))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam