• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    PALEONTOLOG: Von tam plandá! Možná to časem přizpůsobí, ale teď jsou tam pořád ty malý.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    taky tomu museli přizpůsobit velikost blistru, to už ale asi nikdo neřeší, jelikož starej formát by v té nové krabici polehounku plandal, že ano
    STARE_CASY
    STARE_CASY --- ---
    těch důvodů bývá typicky víc - dost často se sjednocuje velikost i různých balení, protože to zjednoduší logistiku, sníží výrobní cenu, usnadní automatizaci při manipulaci apod. občas je to vnější tlak, protože se rozšiřují povinné informace na balení (a na malou krabičku se prostě nevejdou) atd.

    konkrétně u Ratiopharm bych si tipnul ještě na jeden důvod - jsou nějaký čas pod Tevou, která od loňska spustila postupné sjednocování vzhledu (což teda při jejich velikosti a rozmanitosti, co dělají, bude proces na roky).
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    GREATDRAKE: Leckde tohle dává smysl, ale zrovna ten Furon se ve víc velikostech nevyrábí. Hlavní rozdíl mezi "před" a "po" je ve skutečnosti nejspíš ten nový zákon, podle kterého mají léky nějaké QR kódy, kterýma se odepisujou při výdeji z lékárny (což třeba pro nás veterináře znamená ten opruz, že humánní léky nemůžeme distributorům vracet, přestože i pro nás platí kontrolované podmínky skladování a doteď to nebyl problém). Ne že by se ten kód nevešel i na starou krabičku, ale na té větší je to takové úhlednější.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    MADCAT: To byl pokus o vtip :))
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    FRK_R23: Wtf, dyť to Braillovo písmo zrovna je na obou krabičkách stejně velký, akorát na té menší je to přes normální potisk, a na větší je to na bílé, chce se mi říct vyhrazené ploše. Nechce mně někdo namluvit, že to tak je proto, aby to Braillovo písmo snáze přečetli lidi očima a ne hmatem? O_oFRK_R23:
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    ATUARFIK: mnoho různých plausibilních teorií. Třeba proto, že sjednotíš velikosti krabiček na méně kategorií pro snížení jejich výrobní ceny. Některým se tedy krabičky zvětší.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    ATUARFIK: To je kvuli citelnosti toho brailova pisma.
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    ATUARFIK: Uvnitř té větší krabičky jsou úplně stejná platíčka, co byla v té menší, a vzduch navíc. Takže asi aby to hezky štěrchalo.
    ATUARFIK
    ATUARFIK --- ---
    TAPINA: Bylo mi vysvětleno, že u deskových her se balí prázdný vzduch, aby ty krabice šly hezky vystavovat ve výloze. Ale jaké je to opodstatnění tady?
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    Takový setrvalý trend.

    MORGAIN
    MORGAIN --- ---
    ERRTU: Když oni v Šumavských luzích a hájích hipstři moc nežijí... a pro městské pražské je z mé zkušenosti velká výzva si i jen domluvit a vyzvednout gramofonovou desku v rámci Prahy. Takže schopnost se v určený den sebrat, dojet a zajistit si odvoz věcí z 200 kilometrů vzdálených Sudet bych u nich nepředpokládala. ;-)
    FATBOZZ
    FATBOZZ --- ---
    Digital generation loss induced by rotating a JPEG image 90 degrees (from top to bottom) 0, 100, 200, 500, 900, and 2000 times (without using lossless tools)
    DROOPI
    DROOPI --- ---
    CAMELLA:
    MONOTYPEK: ja videl oba a ten novejsi me bavi vic :-) hlavne slow mo :-)
    MONOTYPEK
    MONOTYPEK --- ---
    CAMELLA: taky tak :)

    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    MONOTYPEK: MaMa! :) miluju ten film:)
    MONOTYPEK
    MONOTYPEK --- ---
    když Lena... :)



    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    ALDARION
    ALDARION --- ---
    ZUZKAOU: Na internetech toho moc není. Ani ta zábavná fotka Německé školy z třicátých let. :D Budu muset někdy prokrastinovat s knížkami a archivem fotek...
    Tak aspoň Tor hotel Herr Mildnera. 1950 vyhořel a na pozemcích postavili novou budovu Kobe Clubu (je hnusně moderní, ale pořád potřebujete být (post)koloniální honorace, abyste nevyletěli hned ode dveří).



    ZUZKAOU
    ZUZKAOU --- ---
    ALDARION: jů!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam