• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    ANDY_WARHOL: ja jedu v aute z 99% sam a nic spatnyho na tom nevidim. Do mesta s nim ale jedu tak dvakrat za rok, ponevadz mesta nemam rad a vickrat do nich dobrovolne ani nejezdim - krome cesty do prace, samozrejme, ale tam mam svoje osobni parkoviste a ve meste kde pracuju zacpy de facto neexistujou :) Predstava jak mi nejakej mladej smrad kterej halt bydli u zastavky tramvaje chce predepisovat jak smim pouzivat autak nebo motorku je legracni :))
    CORNELA
    CORNELA --- ---
    ANDY_WARHOL: On chce říct, že do práce máš jet sockou a pak si zajet pro materiál až z domova zvlášť
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    ARGANNAH: je to pěkný, toť vše. Má druhou stranu doba pokročila natolik, že se většina drahokamů dá vyrobit a koupit za zlomek ceny.

    Laboratorně vytvořené drahokamy | Eppi.cz
    https://www.eppi.cz/napoveda/laboratorne-vytvorene-drahokamy
    AMANT
    AMANT --- ---
    ANDY_WARHOL:
    A k tomu samozřejmě řeším to, že bych se cestou udusil, pokud by mě někdo nutil mít náhubek. Možná ve vlaku by to nikdo nechtěl, ale já bych musel pak jet ještě metrem a o tom dost pochybuju.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    AMANT: tak až mi přivezes bez auta deset pytlu cementu 30km, tak ti dám za pravdu. Jinak kvakas nesmysly. Miluju lidi, co nepostavili ani psi boudu, co po se po normální práci flakaj, mi budou vyprávět něco o pohodlí.
    Ty po práci makáš a stavíš? Pochybuju, takže lenoch si akorát sám. Každý hada podle svy planety. Saloni kokoti bez vázby na reálnej život maj potřebu kadrovat ostatni.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    77WHITE: z Prahy jsem se odstěhoval mimo jiné proto, protože se tam život pro mě zhoršovat.
    Teď jedu obcas ze středních cech do práce a vozím si materiál na dodělávám věci na baráku. Co na tom nechápeš?
    ANCHATON
    ANCHATON --- ---
    Prosimvas..klidne me zabanujte, ale uz se na ty kecy vyserte. Ja sem lezu jem kdyz vidim ze tu je neco zajimaveho +neco. Kdysi to tak bylo. Pojdme to vratit do normalu. Je tu primo diskuze na kecy o tomto.
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    ATELIER: Ja vim, par lidi co velky byty na Vinohradech znam, a to ze nemaj kde zaparkovat z Hornbachu je fakt nepali. Maji k tomu totiz srovnatelne velky a drahy domy za Prahou s garazema pro pet mercedesu.
    AMANT
    AMANT --- ---
    GECKO:ano, protoze podsouvat kadrovani a odesilat v rit je elegantni retoricka figura.
    GECKO
    GECKO --- ---
    AMANT: Jistě.. urážky oponenta jsou samozřejmě velmi korektní způsob vedení diskuse.
    NANTHEI
    NANTHEI --- ---
    ARGANNAH: ona posedlost diamanty je taky zcela uměle vyvolaná. diamant je docela běžnej šutr a jeho ceníkový hodnoty jsou naprosto zcestný :) už jenom to, že podle Rapaportu (ceník diamantů) se hodnota kamene liší o stovky až tisíce dolarů, pokud přesáhne "magickou" hranici rozmezí hmotnosti, a zároveň stupně bezbarvosti a čistoty, mluví za všechno.

    je to lepší než sklo v lecčems, kromě tvrdosti třeba v indexu lomu (ten kámen "září"), ale jinak souhlas - viz výše :)
    ARGANNAH
    ARGANNAH --- ---
    NANTHEI: Jako posedlost diamantama a drahým kamením vůbec jsem fakt jakoby nikdy nepochopila. V čem je to lepší než sklo, kromě toho, že s tím jdou vrtat díry úplně do čehokoli?

    (Jo, je to OT, ale je to lepší OT než ten předchozí OT!)
    AMANT
    AMANT --- ---
    ANDY_WARHOL: to je jedno. zasadni je to tvy pohodli, to je jedina nutna podminka. ostatni je slovni balast.

    GECKO: nikoliv. ja pouze analyzuju ten jeho text, co vlastne sdeluje. a ted zanalyzuju ten tvuj: naprostej nymand, co se boji mezi lidma a tak se zavira do auta, pro jistotu v plinkach, kdyby na nej nekdo bafnul pres okynko, a zaklina se svobodou. mkay, proc ne, taky si budu chodit po ulicich s ohradkou sedm metru ctverecnich a budu tomu rikat SVOBODA. ale ten mestak, co me bude pokutovat, ten tomu bude rikat zabor verejneho prostranstvi:P a to je presne to, co dela neustale kazdej automobilista, akorat se tomu tak nesmi rikat. stejne jako by se pravym jmenem nemelo rikat tobe, a tak ti ho radsi nereknu:-)
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    ANDY_WARHOL: hele a mas teda ten byt nebo dum na praze 1/2 nebo v jinym absolutnim centru velkyho ceskyho mesta? Nebo se tady bavime nad nejakou hypotetickou variantou "kdybych mel byt za 10+ milionu v centru, mel bych velkej problem zajet si do hornbachu"?
    Taky sem v centru moc hornbachu uplne moc nepotkal, ale von toho clovek dost jako uzivatel mhd prehlidne, zejo...


    VOZKA: To neni pravda. Neustale roste mnozstvi aut na hlavu, tady mas at nemusis hledat: https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/pocet-aut-v-cr-loni-stoupl-o-140-000-na-6-13-milionu/1987578 . Pro predstavu, cca 2 miliony lidi sou do 19 let, tzn ze na 8 milionu potencialnich ridicu pripada 6,5 milionu aut.
    Mesta nejsou zamrdanejsi rok od roku kvuli tomu, ze tak prekotne roste pocet obyvatel :) To je duvod, proc se regulujou a regulovat musi.
    Nehlede na to ze komanci dokazali cesky mesta bez milosti solidne prekopat za cilem moderni automoto dopravy, nam ted toho uz moc nezbejva...
    GECKO
    GECKO --- ---
    ATELIER:
    AMANT: No podstata sdělení je, že vy byste rádi posuzovali, kdo a kdy jede tím autem s dostatečným důvodem a těm, co by posouzením neprošli byste to rádi zakázali. Jděte s tím kádrováním v řiť.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    AMANT: ja ale vozím něco nebo někoho v 95procentech cest...
    AMANT
    AMANT --- ---
    ANDY_WARHOL: cili i kdybys nevez vubec nic, stejne pojedes autem, protoze by ses jinak udusil s "nahubkem". ja jen aby to v ty omacce nezaniklo, to jadro sdeleni.
    NANTHEI
    NANTHEI --- ---
    kameny oddělené a následně vybroušené z původního Cullinanu & jejich využití.
    Cullinan je dosud největší nalezený surový diamant, původně vážil přes 3100 karátů (tj. přes 620 gramů). jednotlivé kameny jsou označeny římskými číslicemi.
    největší je Cullinan I (Velká hvězda Afriky) tvaru "pear" s 530 karáty, který je zasazený do žezla britských korunovačních klenotů.

    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    ATELIER: však si to vybral a já tvoji volbu respektuju, ale také chci aby moji volbu respektovali ostatní.
    Tyhle kecy, jak většina lidí jede sama, tomu se vždycky smějí, protože to je tak maximálně věštění z koule.
    Třeba Vem si mě, jo potkáš mě v autě samotnyho, ale to po tom, co vložím ženu v její práci a jedu do své a pak zpět, a i když nejedu s ní, každou tu cestu (jezdím do práce jen dvakrát týdně) se stavuju cestou v hornbachu, kde kupuju těžký věci. A to myslím každou, protože mám novostavbu a pořád něco potřebuju, a tahat beton nebo prkna ve vlaku to si fakt nedovedu představit. Takže své cesty optimalizuje tak abych tu cestu autem maximálně využil, když už jezdím autem. A k tomu samozřejmě řeším to, že bych se cestou udusil, pokud by mě někdo nutil mít náhubek. Možná ve vlaku by to nikdo nechtěl, ale já bych musel pak jet ještě metrem a o tom dost pochybuju.
    Takže ty argumenty, jak jezdí lidé sami prázdným autem neberu, protože a i když to tak na první pohled vypadá, tak to pravda být nemusí. Takže bych opravdu mohl dojet do práce vlakem a metrem a pak bych se vrátil do revnic vzal bych auto a jel nakupovat matros do Chuchle. To musíš uznat, že je picovina.
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    ATELIER: Nejsem žádnej autíčkář a 90% času jezdím MHD, ale za prvý říkat že autům se ustupuje je hovadina, naopak se regulujou víc než dřív (logicky, bylo to víc potřeba) a za druhý, ano, město je pro lidi, tedy i pro lidi v autech, stejně jako pro lidi na kolech a lidi v tramvajích nebo pěškobusech. Auta jsou jenom lidi v krabici.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam