• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    AMANT
    AMANT --- ---
    ANDY_WARHOL: to je jedno. zasadni je to tvy pohodli, to je jedina nutna podminka. ostatni je slovni balast.

    GECKO: nikoliv. ja pouze analyzuju ten jeho text, co vlastne sdeluje. a ted zanalyzuju ten tvuj: naprostej nymand, co se boji mezi lidma a tak se zavira do auta, pro jistotu v plinkach, kdyby na nej nekdo bafnul pres okynko, a zaklina se svobodou. mkay, proc ne, taky si budu chodit po ulicich s ohradkou sedm metru ctverecnich a budu tomu rikat SVOBODA. ale ten mestak, co me bude pokutovat, ten tomu bude rikat zabor verejneho prostranstvi:P a to je presne to, co dela neustale kazdej automobilista, akorat se tomu tak nesmi rikat. stejne jako by se pravym jmenem nemelo rikat tobe, a tak ti ho radsi nereknu:-)
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    ANDY_WARHOL: hele a mas teda ten byt nebo dum na praze 1/2 nebo v jinym absolutnim centru velkyho ceskyho mesta? Nebo se tady bavime nad nejakou hypotetickou variantou "kdybych mel byt za 10+ milionu v centru, mel bych velkej problem zajet si do hornbachu"?
    Taky sem v centru moc hornbachu uplne moc nepotkal, ale von toho clovek dost jako uzivatel mhd prehlidne, zejo...


    VOZKA: To neni pravda. Neustale roste mnozstvi aut na hlavu, tady mas at nemusis hledat: https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/pocet-aut-v-cr-loni-stoupl-o-140-000-na-6-13-milionu/1987578 . Pro predstavu, cca 2 miliony lidi sou do 19 let, tzn ze na 8 milionu potencialnich ridicu pripada 6,5 milionu aut.
    Mesta nejsou zamrdanejsi rok od roku kvuli tomu, ze tak prekotne roste pocet obyvatel :) To je duvod, proc se regulujou a regulovat musi.
    Nehlede na to ze komanci dokazali cesky mesta bez milosti solidne prekopat za cilem moderni automoto dopravy, nam ted toho uz moc nezbejva...
    GECKO
    GECKO --- ---
    ATELIER:
    AMANT: No podstata sdělení je, že vy byste rádi posuzovali, kdo a kdy jede tím autem s dostatečným důvodem a těm, co by posouzením neprošli byste to rádi zakázali. Jděte s tím kádrováním v řiť.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    AMANT: ja ale vozím něco nebo někoho v 95procentech cest...
    AMANT
    AMANT --- ---
    ANDY_WARHOL: cili i kdybys nevez vubec nic, stejne pojedes autem, protoze by ses jinak udusil s "nahubkem". ja jen aby to v ty omacce nezaniklo, to jadro sdeleni.
    NANTHEI
    NANTHEI --- ---
    kameny oddělené a následně vybroušené z původního Cullinanu & jejich využití.
    Cullinan je dosud největší nalezený surový diamant, původně vážil přes 3100 karátů (tj. přes 620 gramů). jednotlivé kameny jsou označeny římskými číslicemi.
    největší je Cullinan I (Velká hvězda Afriky) tvaru "pear" s 530 karáty, který je zasazený do žezla britských korunovačních klenotů.

    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    ATELIER: však si to vybral a já tvoji volbu respektuju, ale také chci aby moji volbu respektovali ostatní.
    Tyhle kecy, jak většina lidí jede sama, tomu se vždycky smějí, protože to je tak maximálně věštění z koule.
    Třeba Vem si mě, jo potkáš mě v autě samotnyho, ale to po tom, co vložím ženu v její práci a jedu do své a pak zpět, a i když nejedu s ní, každou tu cestu (jezdím do práce jen dvakrát týdně) se stavuju cestou v hornbachu, kde kupuju těžký věci. A to myslím každou, protože mám novostavbu a pořád něco potřebuju, a tahat beton nebo prkna ve vlaku to si fakt nedovedu představit. Takže své cesty optimalizuje tak abych tu cestu autem maximálně využil, když už jezdím autem. A k tomu samozřejmě řeším to, že bych se cestou udusil, pokud by mě někdo nutil mít náhubek. Možná ve vlaku by to nikdo nechtěl, ale já bych musel pak jet ještě metrem a o tom dost pochybuju.
    Takže ty argumenty, jak jezdí lidé sami prázdným autem neberu, protože a i když to tak na první pohled vypadá, tak to pravda být nemusí. Takže bych opravdu mohl dojet do práce vlakem a metrem a pak bych se vrátil do revnic vzal bych auto a jel nakupovat matros do Chuchle. To musíš uznat, že je picovina.
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    ATELIER: Nejsem žádnej autíčkář a 90% času jezdím MHD, ale za prvý říkat že autům se ustupuje je hovadina, naopak se regulujou víc než dřív (logicky, bylo to víc potřeba) a za druhý, ano, město je pro lidi, tedy i pro lidi v autech, stejně jako pro lidi na kolech a lidi v tramvajích nebo pěškobusech. Auta jsou jenom lidi v krabici.
    AMANT
    AMANT --- ---
    DRIVE

    NYNI
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    TAKAK: tak ne každý je masochista aby doprovodlně dlel ve vedru hodinu v nahubku. Nás astmatiky bohužel vyhnali z městské dopravy hlavně tyhle buzerace. Radši jedu do práce autem i kdyby to trvalo dvakrát déle, dokud to takto bude.
    JAJITA
    JAJITA --- ---
    BOYLER: Jsem ve spojení s jedním z krmičů zezdola a fakt smekám jak před nimi, tak před tím čápím tátou ;-)
    BOYLER
    BOYLER --- ---
    JAJITA: Je to frajer. Samozřejmě bez cizí pomoci by to bylo krušnější, ale stejně se z toho neposral a fungoval dál,)
    ZCR
    ZCR --- ---
    JAJITA: tomu říkám turbovýkrm!
    TAKAK
    TAKAK --- ---
    Chápu vaše frustrace ohledně nedostatku parkovacích míst v centru, blízko domova, atd. Na druhou stranu si myslím, ze by tady měly byt města pro lidi a ne pro auta. Většinou se po Praze projíždí v autech jednotlivci a ne rodiny, lidi jezdí auty na místa, kam by mohli i dojít pěšky nebo dojet MHD.
    GREW
    GREW --- ---
    AMANT: Jestli to chces nak dal resit, tak v Pred a po - debata komentare :) Sry za OT a tady jedno Pred a po: :)


    AMANT
    AMANT --- ---
    GREW: presne, to je sice moc hezky, ze tam nekdo bydli, ale co prava lidi, ktery tamtudy chtej projizdet autem!?
    GREW
    GREW --- ---
    Pri vystavbe tehle prazdnejch pesich zon by se melo prihlizet na vysledek mistniho referenda. Je pekny, ze vsichni okolo sou nadseny, ze tam je hektar chodniku, hektar travniku a malinka cesticka, urcena pro dopravni obsluhu, ale melo by se hlavne prihlednout k tomu, co chtej lidi, ktery tam skutecne zijou a pracujou. A pripadne by se melo dospet ke kompromisu, urcite tam nikdo nechce dalnici, nebo parkoviste, ale udelat tam zbytecne velkou pesi zonu, nebo nevyuzivany obrovsky plochy s travnikem je stejne blby...
    JAJITA
    JAJITA --- ---
    Mladé Buky, rozdíl 3 týdny.

    DAHY
    DAHY --- ---
    ANNONKA: Konečně se budeš moct v místě svého bydliště normálně pohybovat.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    ANNONKA: tak má kola ten vozejk ne?

    A co ty babičky v odautovaných oblastech? Jak maj domů dostat ledničku?
    hmmm?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam