• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    MEI
    MEI --- ---
    WRNQ: Skoro se mi ani nechce věřit, ze je to příběh z české sněmovny.
    WRNQ
    WRNQ --- ---
    GRANTORINO: To mě úplně dojalo.
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    Nově zvolený poslanec Jiří Horák (KDU-ČSL) přišel na ustavující schůzi sněmovny v jihomoravském kroji.
    " Před 75 lety skládal poslanecký slib ve vlčnovském kroji můj pradědeček, předválečný starosta Vlčnova a po válce poslanec za lidovou stranu."
    Poslanec v kroji. ‚Chtěl jsem vyjádřit úctu a respekt k našim tradicím a kořenům,‘ řekl Horák | iROZHLAS - spolehlivé zprávy
    https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/poslanec-jiri-horak-kroj-tradice-ustavujici-schuze-snemovny-slib_2111081734_aur

    ASNEK
    ASNEK --- ---
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    ALARIK: Ta mala holka je jeji filmova dcera, herecka z KB a ta velka holka je jeji realna dcera, kterou ma s hercem Ethan Hawke.
    ALARIK
    ALARIK --- ---
    LOJZEE: už jsem tohle taky viděl a ted jsem z toho znova zmatenej - takže na obrázkách to neni Uma vždy s tatáž holkou? Nebo je to oboje její dcera a nebo je to oboje herečka co hrála s Umou v KB ? :D
    GREGI
    GREGI --- ---
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    A vzhledem k průmyslové dávce retuše ta spodní fotka nemá příliš velkou výpovědní hodnotu, pokud jde o srovnání jak někdo vypadal dřív a jak vypadá teď.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    MLUFFY: pravda, jsem se nechal unest, uma s filmovou a realnou dcerou :) takze aspon uma :)
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    MLUFFY: A nehrála to její dcera?
    MLUFFY
    MLUFFY --- ---
    LOJZEE: Na první fotce není dcera Umy, ale holčička, která hrála její dceru v Kill Bill 2 (Perla Haney-Jardine).
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    uma s dcerou

    SARAJ
    SARAJ --- ---
    SARAJ
    SARAJ --- ---
    SARAJ
    SARAJ --- ---
    GREW
    GREW --- ---
    BLOWUP: Navic, "automobilste" si vystavbu toho tunelu vlastne zaplati, prevazne z vysokych dani za PHM (cca 50% zdaneni PHM). A plati vlastne vystavbu, opravy a udrzbu silnic, ulic a dalnic, pro "neautomobilisty", ktery ale i tak verejne komunikace vyuzivaji, at uz na kole, nebo neprimo pres fukncni sit komunikaci pro IZS, zasobovani, remeslniky atd.
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    MARASAN: Ta chyba v nazirani na tenhle problem spociva v tom, ze to "neplatite automobilistum" ale tem, komu od te dopravni zateze pomuzete. Automobilista proste potrebuje nekam dojet, a jizdu v tunelu jako darek doopravdy nevnima.

    Ale jinak, ty obcas nepochopitelny manevry v dopravni politice jsou imho zapricineny prave tim, ze jsou vysledkem nejakejch ideologickejch jerk circle aktivistu z nichz kazdymu v podstate jde spis o nejaky duhu prdici jednorozce nez o nejaky fungujici reseni. OK, v Cesku jde jeste o to kdo si pri ty prilezitosti vic nakrade.
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    ULO: Utrecht (nebo obecne Holandsko) je urcite zajimavej pripad jak to muze fungovat, ale protoze ho osobne bliz neznam tak ho nebudu bliz komentovat. Snad jenom: Holandsko je placaty, monter kterej jede opravit pracku tam mozna opravdu ten material na nejakym privesu za kolem priveze. Normalni pripad na celym svete ale je ten, ze prijede v dodavce kde ma nejenom spoustu nahradnich dilu ktery se nejcasteji potrebujou, ale treba i malou dilnu a spoustu naradi. Nikdo nechce slyset, ze musi prijet jeste jednou (a vyuctovat si dalsi cas na cestu a praci) jenom kvuli tomu ze mu neco chybi, nebo ze to musi jit udelat do dilny.

    To co jsi zminila jako "auta u kterejch neni na prvni pohled zrejmy proc do mesta jedou" je presne ten problem o ktery tu jde. Nevim jaka je struktura osidleni Holandska, ale treba u nas spousta lidi bydli proste v krajine, nekdy ani ne ve vesnici. Dokonce i ty vesnice nemaji kazda napojeni na verejnou dopravu, nebo je ta frekvence pro normalni zivot nepouzitelna - jeste tak pro cestu deti do skoly, zbytek uz je na nic. Ja treba bydlim vicemene na samote u lesa a jezera, mam nejblizsi zastavku autobusu kterej jede nekam do mesta asi tri kilometry do slusnyho krpalu. Kdybych jel do prace jinak nez autem - kterym mi to na moje osobni parkoviste pred dverma kancelare trva ctyricet minut - tak bych potreboval zhruba hodinu a pul cistyho casu jizdy, plus asi dalsi pulhodinu na tri prestupy. A to jsem teprve v praci - behem dne mam pohovory u zakazniku, navstevy stavenist ktery opet jsou casto nekde uprostred niceho. Kdybych zakaznikum pokazdy nauctoval dve hodiny po 250 CHF jenom za cestu tam a zpet, tak se zblaznej :-)

    Bohatstvi mest je mimo jiny generovany prave tim, ze v sobe koncentrujou vsechny mozny funkce, diky kterejm se vydelavaj (a utracej, coz znamena opet vydelavaj) penize. A ty nefungujou jenom pomoci kola s privesem, bohuzel.
    LISTIKUS
    LISTIKUS --- ---
    BLOWUP: tohle taky reší urban logic. Tak aby právě nedocházelo k velkému přesunu lidi v určitém časovém období - proto neni dobré právě stavby velky nakupnich center nebo office parků. A nedivál bych se na to jednostraně, zelení mají svojí úlohu při vytváření městské aglomerace svojí váhu a vždy při diskuzi potřebuješ oponenturu abys mohl vybrat nejlepší řešení.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam