ULO: Utrecht (nebo obecne Holandsko) je urcite zajimavej pripad jak to muze fungovat, ale protoze ho osobne bliz neznam tak ho nebudu bliz komentovat. Snad jenom: Holandsko je placaty, monter kterej jede opravit pracku tam mozna opravdu ten material na nejakym privesu za kolem priveze. Normalni pripad na celym svete ale je ten, ze prijede v dodavce kde ma nejenom spoustu nahradnich dilu ktery se nejcasteji potrebujou, ale treba i malou dilnu a spoustu naradi. Nikdo nechce slyset, ze musi prijet jeste jednou (a vyuctovat si dalsi cas na cestu a praci) jenom kvuli tomu ze mu neco chybi, nebo ze to musi jit udelat do dilny.
To co jsi zminila jako "auta u kterejch neni na prvni pohled zrejmy proc do mesta jedou" je presne ten problem o ktery tu jde. Nevim jaka je struktura osidleni Holandska, ale treba u nas spousta lidi bydli proste v krajine, nekdy ani ne ve vesnici. Dokonce i ty vesnice nemaji kazda napojeni na verejnou dopravu, nebo je ta frekvence pro normalni zivot nepouzitelna - jeste tak pro cestu deti do skoly, zbytek uz je na nic. Ja treba bydlim vicemene na samote u lesa a jezera, mam nejblizsi zastavku autobusu kterej jede nekam do mesta asi tri kilometry do slusnyho krpalu. Kdybych jel do prace jinak nez autem - kterym mi to na moje osobni parkoviste pred dverma kancelare trva ctyricet minut - tak bych potreboval zhruba hodinu a pul cistyho casu jizdy, plus asi dalsi pulhodinu na tri prestupy. A to jsem teprve v praci - behem dne mam pohovory u zakazniku, navstevy stavenist ktery opet jsou casto nekde uprostred niceho. Kdybych zakaznikum pokazdy nauctoval dve hodiny po 250 CHF jenom za cestu tam a zpet, tak se zblaznej :-)
Bohatstvi mest je mimo jiny generovany prave tim, ze v sobe koncentrujou vsechny mozny funkce, diky kterejm se vydelavaj (a utracej, coz znamena opet vydelavaj) penize. A ty nefungujou jenom pomoci kola s privesem, bohuzel.