• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    PŘED A PO


    DISKUZE URČENÁ POUZE PRO PŘÍSPĚVKY U KTERÝCH JE SKUTEČNĚ VIDĚT PŘED A PO
    (fotky, videa, gify, odkazy atd...)
    PRAVIDLA KLUBU:
    Komentáře k fotkám jsou povolený, ale jen v určité míře. Poznámky typu, super, skvělý, hnusný atd. vyjadřujte prosím jen svými palci. V případě, že chcete rozvinout debatu k danému příspěvku, okopírujte ho a využijte této spřízněné DISKUZE: [ PŘED A PO - debata a komentáře ]
    Vyřizování osobních účtu, nadávky a jiné podobné příspěvky jsou v klubu přísně zakázaný, budou okamžitě smazaný!
    rozbalit záhlaví
    ENDER
    ENDER --- ---
    VYHULENY_UFO: Nikdo nerika, ze se mu to libi, ale spis, ze je to nezbytnost..

    Problem nastava v okamziku, kdy nemas realnou objizdnou trasu.. Praha nema dokoncenej vnitrni ani vnejsi okruh, to je dost tragedie.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    GREW:
    ja vubec nechapu, jak se muze nekomu libit dalnice pres mesto, ale klidne diskutujte. taky muzete klidne diskutovat a vystavbe prazskyho okruhu. je potreba si uvedomit, ze mit auto v praze neni nejaky pravo. dalsi vec je, ze uz by nemelo byt nejaky automaticky pravo projizdet skrz celou prahu bez zaplaceni myta. chces projet mestem? chces jet do prahy a nejsi rezident? tak proste zaplat. takhle easy by to melo bejt.
    GREW
    GREW --- ---
    VYHULENY_UFO: Evropska hlavni mesta a silnice, ktere vedou jejich centry: Pariz - champs elysees - 3 pruhy kazdym smerem. Berlin - Alexanderstraße -3 pruhy kazdym smerem, Gertraudenstraße - 3 pruhy kazdym smerem. Varsava - Marszałkowska - 3 pruhy kazdym smerem, Aleje jerozolimskie - 3 pruhy kazdym smerem. Viden - Museumsplatz - 3-4 pruhy kazdym smerem. A takhle by se dalo pokracovat... Prakticky kazdy evropsky mesto ma minimalne jednu, ale vetsinou i vic "dopravnich tepen", ktere vedou centrem mesta a maji v kazdem smeru 3 a vice pruhu, pripadne jsou koncipovany jako Prazska magistrala, ze z jedne strany bloku budov vede jedna 3 a vice prouda silnice jednim smerem a z druhe strany bloku budov vede silnice s 3 a vice pruhy druhym smerem. Velka cast mest ma navic kompletni vnitrni okruh, ktere tesne obepina centrum mesta a k tomu vnejsi okruh. Vubec pak nechapu, proc se z magistraly u nas stale dela neco tak nezvykleho a navic spojeneho s minulym rezimem, kdyz takovy druh silnice vedoucim centrem mesta je obvykly v prakticky vsech evropskych mestech.
    ULO
    ULO --- ---
    TAPINA: to vysvětluje posledních 9 let, ne těch 15 pred tím. :)

    Jezdila jsem denně do práce ze Švédské do Pelleovy, kopci se nešlo vyhnout v žádném směru. Větší problém než kopce mi tehdy přišlo, že člověk nemá kde bezpecne nechat kolo, aby nebylo ocesane, když se vrátí. Protože úplně nejlepší je kombinovat kolo s MHD.
    XINDLX
    XINDLX --- ---
    MICHELLEDANIELS: souhlasim, ale to nikdo neříkal ne?
    MICHELLEDANIELS
    MICHELLEDANIELS --- ---
    Praha a absolutní placka... To rekl nekdo, kdo v ni nešel ani pěšky ne?
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    ESTEN: to je hezký, ale ti určitě nežijou v brně, takže o nich tapina nemůže vědět, takže stejně jakoby neexistovali
    ACKO
    ACKO --- ---
    Já jsem měla možnost si před dvěma týdny trochu líp prolézt Vídeň a myslím , že je skvělým příkladem toho před a po, jak tam řešej dopravu, neobtěžující cyklostezky všude a smysluplně vedený silnice. Moc nechápu, proč tam ti naši "stratégové rozvoje" nejedou na exkurzi.
    ESTEN
    ESTEN --- ---
    TAPINA: oba moji duchodci jezdi, jeden zatim na horskym, druha na elektro
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    VYHULENY_UFO: nicmene nerikam, ze je prdel takovyho silence potkat treba v noci.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    TAPINA: v chatovy vesnici, kam jezdim na relax, potkavam jen duchodce s elektrokoly/kolobezkami ci trojkolkami. ono jako vyslapat na kole udoli od sazavy da trosku zabrat i trenovanymu cloveku.
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    VYHULENY_UFO: Neznám důchodce, který by jezdil na jakémkoli kole, ono to není jen o tom pohonu. Elektrokol ve městě moc nevídám, spíš někde v přírodě kde na nich jezdí lidé, co je doma skladují v dobré zabezpečené garáží rodinného domu. Ona to je pořád dost drahá sranda na to uložit ho do panelákové kolárny a odkládat po městě do stojanů.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    TAPINA: v dnesni dobe elektrokol? neznam duchodce, ktery by jeste pouzival ke slapani na kole nohy.
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    ULO: Ty nejsi cykloblázen, ty prostě jen žiješ na absolutní placce. Ono se i v českých nížinách jezdí na kole výrazně víc, než v pahorkatinách, čím to asi tak může být? :D
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    ULO: ja neplacu, jen konstatuju. jestli sis tam nekde precetla nebo videla plac, to me fakt mrzi. asi jsi hodne cita.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    VYHULENY_UFO: Ja – mimo Neapol – mel v jizni ITA dojem, ze vsichni jezdi lip nez v CZ. Nepredjizdeli mne ani kdyz jsem se po statni sunul sedesatkou (dobijel jsem jizdou baterku) a jel jsem v zakazu predjizdeni nebo byla uprostred plna. Neprekracovali rychlost a to ani v obci. Jakoze CZ mnohem horsi zkusenosti pokazde, kdyz vyrazim.
    ULO
    ULO --- ---
    VYHULENY_UFO: to už je druhá věc, s tím že je Praha v zajetí autocenteismu souhlasím. Pláčeš na špatném hrobě, já tu už parkrat byla osčena z toho že jsem cykloblázen a nerozumim tomu, protože v Praze neziju. Přitom já jezdím na kole, městskou hromadnou a vlakem z rozumu, ne z nadšení, prukopnictvi nebo revolty.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    BACCARA: to vim, italie je vlhkym snem kazdyho tureckyho macka... vim, ze lidi s volantem misto mozku maji italii jako hotovy raj. jako super je taky egypt a asijsky mesta... dili, manila, samy vlhky sny motoristu. nicmene, ja beru tyhle italie jako neco, co v praze fakt nechci a doufam, ze ani nikdo trochu pricetnej.
    MICHELLEDANIELS
    MICHELLEDANIELS --- ---
    VYHULENY_UFO: ja myslim, že plany na omezeni provozu vozů už nejake jsou. Proto se snad (zatim částečně) obnovovala kolej v Opletalce.
    Proste se zase budeme vracet k tomu, co už kdysi vymyšlené bylo.
    Každopádně Státní opera a Národní muzeum u takového provozu je strašná ostuda.
    BACCARA
    BACCARA --- ---
    VYHULENY_UFO: Nejezdi do Italie, Řím by byla tvoje smrt.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    ULO: to je mozny, ale uz by se taky davno mozna diskutovalo jeji zruseni nebo aspon omezeni vjezdu automobilu do historickyho centra mesta. myslim, ze v cesku jeste neni dostatecne rozvinuta spolecnost, aby dokazala vybojovat zruseni takovych paskvilu, jako jsou dalnice skrz stary mesto. obecne praha stale trpi zajetim v myslenkovych schematech motoristu a motodegenu, takze automobilovy provoz prebujel a nikdo ho nema vuli resit. nevymahaji se pokuty, rocni rezidentsky parkovani je tak levny, ze se vyplati i tomu, kdo jede autem 4x rocne a jinak mu stoji na chodniku. vjezd do centra neni limitovanej ani na vozy nejvyssich ekologickych trid a musim se furt divat na 20let a vic stary vraky, nad kterymi onanuje leda filip turek s macinkou. do centra pousti i moderni auta o velikosti mensiho letadla, ktery pomalu neprojedou ulickami... proste praha je jeden velkej automobilovej pruser.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam