• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    DIXIE
    DIXIE --- ---
    T_MAX: ciste ze zvedavosti - co se s tim motorem ve 160 000 stalo?
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    T_MAX: OK...nad moje možnosti...díky
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    COMMANCHE:
    PALMEX:

    Subaru Outback 2,5i MT
    rok výroby 2006
    barva zeleno stříbrná
    tacho 212 tis. km (motor najeto cca 50 tis.)
    N1
    kůže, digi klima, vestavěná navigace, vyhřívané sedačky, komplet v elektrice, střešní okno, nové zimní pneu, servisován výhradně v Subaru Carpenter, sem tam kosmetická vada, přeci jen už má něco najeto :)

    Představoval bych si tak 350 tis. Kč ..
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    1023: Outback ma adaptivni odpruzeni zadni napravy, tj. i kdyz ho nalozis poradne nebo potahnes prives, automaticky reguluje vysku. A taky ma nejake ty plasty navic.
    1023
    1023 --- ---
    COMMANCHE: A ještě se chci zeptat, jak moc velikej rozdíl je mezi Legaci a outback, teda kromě toho, že je Legaci nižší?
    1023
    1023 --- ---
    COMMANCHE: Děkuji, pokusím se prostudovat.
    1023
    1023 --- ---
    Pokud by se tedy našla nějaká dobrá duše pomohla mě nějak rozlousknou následující
    Rok 2004: ano/ne
    Motor : benzín/nafta
    Obsah: 2/2,5/3
    Případně dejme tomu, koukej se po tom a tom a jakékoliv další postřehy, které vás napadnou. Koukal jsem se na Subaruclub stránky a nějak jsem tam o tom nic moc nenašel.
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    1023: Tady mas vynikajici clanek, jsou tam popsany i jednotlive motory:

    http://chabruz.feld.cvut.cz/public/AO_LEGACY_IV.pdf
    1023
    1023 --- ---
    COMMANCHE: Ono i v těch áčkách ta cena pomalu klesá, ale jak již jsem psal, nabídka je veliká a já uplně nevím na co se mám zaměřit.Podle čeho mám ty auta probrat, tohle ano, tohle ne. Přeci jenom je to docela dost peněz a nerad bych si koupil nejaku serii, která je poruchovější, než ostatní.
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    1023: Ted, jak jsem priojizdel nabidku, vidim tam spousta aut, co si pamatuju z lonska. Jsou tam dele nez rok. Mozna bys to dokazal nejak vyuzit a vytriskat slevu :).
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    AXTHEB: Nevim, nemam s automatem velke zkusenosti. Ale cekal bych, ze kdyz se budu rozjizdet s manualem, tak zaberou vsechna 4 kola zaroven, coz je docela rozdil.
    1023
    1023 --- ---
    COMMANCHE: No rád bych něco okolo dvouset tisíc. Bohužel teď víc neuplatim a jezdit nečim potřebuju.Proto se koukám po 2004.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    COMMANCHE: Jenze pri rozjezdu spalis spojku nebo ti to zdechne. A je to presnej opak nez co udela redukce.
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    AXTHEB: Dvojku muzes zaradit i u manualu, ne? :)
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    1023: Asi pred rokem jsem si koupil Outbacka z roku 2005. Chvili jsem hledal, protoze nabidka neni velka a i to malo, co se objevuje je vetsinou dovoz z ciziny casto predelane na LPG.
    Ted, jak na to koukam, je vyber o neco vetsi. Nevim, jaky mas cenovy strop, ale napr. toto nevypada vubec spatne:

    Subaru Outback 2.5R Comfort MY 2008 na prodej
    http://www.tipcars.com/subaru-outback-25r-comfort-my-2008-33760016.html
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    COMMANCHE: winter mode > redukce. Redukce ti sice umoznuje rozjet auto z nizsich otacek takze ti nechcipne, ale mas tim pod plynem vetsi kroutak takze to snaz urves.
    Winter mode ti naopak zaradi dvojku takze to neurves, nechcipne ti to uz tak nejak ze samotne podstaty automaticky prevodovky.
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    Automat je mozna pohodlny, ale je fakt, ze to proste neni plnohodnotny poctivy AWD. Kdykoliv nejaka elektronika vyhodnocuje stav, v kritickem okamziku muze byt jednoduse prilis pozde :). A zvlast do terenu se leckdy muze hodit i redukce, ktera se dodava jen k manualu.

    Takze abych to shrnul, pokud nekdo neni priznivcem automatu a automat nepouzival, asi bych ho prilis nepremlouval, aby do automatu sel :).
    1023
    1023 --- ---
    4PTO: Asi nic, mě osobně se líbí, má zachovalí interiér, takže asi moc velkou čočku nedostávalo. Ale právě než něco koupím, tak se chci poradit s někým, kdo o tom něco ví a koupi těchto vozů už absolvoval. Já abych pravdu řek tak autům vůbec nerozumím. Kdyby to bylo jednoduché a prodejci neochcávali zákazníky, tak bych ho koupil, ale takhle to bohužel k mé lítosti nefunguje. Zase i když autům moc nerozumím, taky bych chtěl prostě vědět co zhruba mám hledat a následně po selekci dále otravovat přímo někoho dejme tomu s dvěma, maximálně třema vybranejma autama.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    IKSIK: Lamely nebo brzdice. Oprava za 20-30kkc v servisu. Kdyz se s tim zachazi slusne a vcas se meni ATFko tak te to pred pul milionem neceka, na druhou stranu odprasit se to da za odpoledne.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Já si taky myslim, že v manuálu se klidně můžou vysypat synchrony a spálit spojka atd atd.
    Nevim, co se může rozbít v automatu, pokud se s nim zachází slušně.
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    1023: Ja mam OTB 1999 2,5l s automatem a musim rict ze zrovna tenhle 2,5l se jim moc nepovedl. Co byly v rocniku 2l tak prej maj vetsi vykon a 3l zase mensi spotrebu. Takze ono se to fakt meni rok od roku. S tema autama je to jako s vinem. Nekdy dobrej rocnik nekdy spatnej. A ze ty lepsi uz byly dyl to je taky jasny. To se jeste delaly auta, aby neco vydrzely. Automat si nemuzu vynachvalit a myty o drahym servisu a slozitosti oproti manualu a tak uz jsou taky pryc. Zenska taky nejdriv prskala a tedka uz ji manual nechava chladnou...
    4PTO
    4PTO --- ---
    DIXIE: tohle téma vyvstává každý měsíc, filtruj, ale jinak máš pravdu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam