Ještě jsem se chtěl zeptat jak se mám chovat k autu, pokud zařadím redukci a jedu do většího zasněženého kopečku viz foto níže. Zkoušel jsem to včera a asi jsem udělal nějakou blbost. Zařadil jsem jedna, zapnul redukci a pomalu se rozjel. Na konci kopce jsem najel na led a začalo podhrabovat přední pravé kolo a auto se pomalinku zastavovalo. Tak jsem trošku přidal plyn (vzhledem k tomu, že je to dost citliví, tak hodně) a auto se sice vyhrabalo, ale od předního pravého kola šel smrad po spálené gumně. Manželka říkala, že se i trošku kouřilo. Teď jde o to, jestli jsem debil a asi jsem (málem) něco zničil. A, nebo je to normální? Dále, pokud to začne hrabat, mám to nechat se prohrabat bez přidání plynu anebo mám přidávat. Já vim hloupé dotazy, ale lepší se dvakrát blbě zeptat, než pak vysolit nemalé peníze. U Fiesty, kteru sem měl předtím, to bylo jednoduchý, před kopcem se maximálně rozjet, plyn na podlahu a doufat, že to neklouzne.