• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    AXTHEB: To je asi opravdu jediná výhoda :)

    z toho plyne: mínus cvakejte za koncovku vejfuku !!!
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    T_MAX: Ale mas kolem ty baterky min kravin:)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    AXTHEB: to je přece úplně jedno, kde si štrejchneš plusem :D resp. je jedno, kde máš mínus, jestli na baterce, nebo kdekoliv jinde .. to mínus je propojený všude ..
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    T_MAX: No dobrej duvod je ze kdyz se pak motas kolem plusu tak si nevyrazis minus, pripadne nezavadis a neudelas kratas;)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    AXTHEB: Nevidim jedinej důvod, proč to tak dělat ..
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    S tim ze v manualu pisou ze minus nenapojovat na baterce, ale na nejakej kus zeleza na bloku motoru. Duvod tam nepisou.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    COMMANCHE: Tak když už jsem to psal, tak jsem to napsal celý, kdyby to tu náhodou četla i nějaká buchta :D
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    T_MAX: Nejake zakladni veci o elektrine vim, takze asi by me nenapadlo spojovat plus a minus, nicmene to poradi zapojovani se bude hodit, diky :).
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    COMMANCHE: připojíš mínus na obě auta, pak připojíš plus na nestartující auto, pak připojíš plus na auto, kterýmu běží motor, chvilku to necháš tak, pak v autě, kde motor běži přidáš trochu plyn a pak nastartuješ v autě, který nestartuje .. pak odpojíš v opačným pořadí, ale bacha, nesmíš si těma kabelama škrtnout o sebe !!!
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    T_MAX: Ja nemam z ceho vyradit lano, tak si asi koupim nejake v Tescu. A co se tyce kabelu, tak vubec netusim, jaky maji byt. Nikdy jsem tim nestartoval, ani nevim poradne, jak se to dela :).
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    COMMANCHE: Kebaly jsou dobrý, ale bacha na to, jaký koupíš .. neměly by to bejt moc tenký sráče, ty jsou pak úplně k ničemu ..

    A tažný lano? Mám v autě kus pracovního lana, co jsem vyřadil z matroše na vejškařinu a dvě ocelový karabiny .. ideální kombinace :)
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    Kazdopadne, dnes jdu koupit kabely a tazne lano. Muze se to hodit jak v pripade, ze ja budu v nouzi, tak i v pripade, ze nekdo jiny bude potrebovat pomoc :).
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    No, nebyl to jen vetrak, udajne display z navigace zere hodne a jak jsem se dozvedel vzapeti, "mozna" bylo zapnute vyhrivani sedacek :). Volal jsem pro jistotu do Carpentru Kalinovi a ten rikal, ze ten display zere a i ten vetrak, navic v te zime to odchazi rychle.

    Jinak, pry dorazila asistencni sluzba, 2 min nabijeli pres kabely a pak to nastartovalo v pohode. Po 20 minutach jizdy to vypadalo uplne v pohode (uroven lze sledovat na displeji). Dnes rano jsem nastartoval studene auto bez zadneho problemu.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    AXTHEB: možná odkráčel alternátor .. ? a jasně, kábly jsou vždycky lepší, pokud je máš ovšem :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    Kabely sou vzdycky lepsi nez tlaceni.
    Ale za 15 minut vetrakem baterku asi nevybijes, chyba bude dost mozna nekde jinde.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    COMMANCHE: To je divný .. neni ta baterka už stará? Klidně bych to roztlačil, dyť to neni ropák :)
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    Pritelkyne se ted s outbackem dostala do problemu, stala nekde 15 min s vypnutym motorem ale se zapnutym vetrakem a najednou zda se, ze chcipla baterie. Co s tim? Startovaci kabely nebo lze tlacit? Je to divny, pry to nebylo na dlouho a ted ani nezacina tocit motor.
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    4PTO: u nás furt nic :(
    4PTO
    4PTO --- ---

    :)))
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    tak jsem se dovolal na technika v Subaru a vysvětlil mi, že je to zcela normální, je to aretace na Parking. uff. ale musim říct, že byli velice vstřícný. doporučuju.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam